AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Hvor mye kontakt har du med søsken og søskenbarn i voksen alder nå? Hvem tar initiativ? Anonymkode: ce312...831
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 jeg ringer min søster hver andre uke. Ringer også søskenbarn og sender sms en gang i mnd. hvor ofte de tar tlf er litt varierende. Hadde jeg stoppet å ringe hadde vi ikke hatt kontakt. kjedelig, men sant. Vet ikke hvor lenge jeg gidder dette. Føles som en utakknemlig jobb. Anonymkode: a2425...0aa
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Er mann. Møter søsknene mine når jeg besøker foreldrene mine. Ellers lite kontakt. Kunne hatt mer kontakt med dem, men jeg er ikke en som liker å sosialisere meg så da blir det med det. Kusiner og fettere møter jeg når jeg er på besøk hos besteforeldrene mine og ikke ellers. Anonymkode: 98a18...505
caskerette Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Søster når jeg har noen morsomme kattebilder å sende på messenger. Kan være alt fra flere ganger i uka til at det går noen måneder imellom. Søskenbarn aldri, bortsett fra en kusine jeg treffer når det er familiegreier, par ganger i året.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 sjelden. Kun i store selskaper som konfirmasjoner og sånn. Anonymkode: fef81...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå