AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Hva tenker dere om jenter som tar modellbilder med forskjellige fotografer og har det på facebook men som ikke er ekte modeller det vil si ikke lever på det eller at det er oppdrag for et blad eller merke liksom men bare til eget bruk og fotografenes bruk i portofolio? Hvis bildene er fine og proffe og av classy eller kunstnerisk type. Er det wannabe eller fint? Hva tenker dere generelt om sånne jenter er det noe forhånddømming at de er overfladiske eller dumme eller oppmerksomhet syke eller noe? Eller at de er pene og tiltrekkende og flott de har mulighet til å få sånne bilder av seg selv og blir mere interissert? Kunne du vært sammen med en sånn jente eller trekker det ned? Anonymkode: 8f7ca...bb1
Sykkelkopp Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Hvis de ser helt annerledes ut i bildet enn i virkeligheten så definitivt wannabe ja. Hvis ikke, bryr meg ikke. En jentes facebookbilde har ingenting å si, hvorfor skulle man bli mer interessert? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Jeg syntes det er ganske kleint. Spesielt om denne teksten er under: "Photoshoot i dag da, ååh elsker å "et eller annet" <3 <3 <3 Fotograf: xxx". Anonymkode: 08b86...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Tenker at de er veldig selvsentrerte og kompenserer for problemer med å overfokusere på seg selv. Det er litt som å være alkoholiker, bare at man drikker seg selv i stedet. Greit å ha private bilder av seg selv, men med en gang det blir lagt ut på fb eller andre steder så vitner det om ekstremt bekreftelsesbehov Anonymkode: 69393...c51 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at de er veldig selvsentrerte og kompenserer for problemer med å overfokusere på seg selv. Det er litt som å være alkoholiker, bare at man drikker seg selv i stedet. Greit å ha private bilder av seg selv, men med en gang det blir lagt ut på fb eller andre steder så vitner det om ekstremt bekreftelsesbehov Anonymkode: 69393...c51 Men, alle andre legger jo ut selfies og kjoleposeringsbilder foran en dør annenhver dag eller uinteressante festbilder og sånt. Er det da så ille med et profft tatt bilde på et tak ved vannet eller med en hund i åkeren en gang i mnd og gjøre profilen estetisk fin istedenfor? Anonymkode: 8f7ca...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 Jeg synes ikke det har noe å si. Verken positivt eller negativt. Anonymkode: f7ad7...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 Kan godt ha det på Facebook. I en egen mappe. Absolutt ikke som profilbilde. Det er skikkelig kleint. Men aller mest er det skikkelig upersonlig. Anonymkode: b0b70...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 Jenter som legger ut bilder med "photoshoot" under har nesten uten unntak veldig kleine bilder. Jeg synes heller ikke det er de beste bildene av dem, selv om de ofte tror det selv. Anonymkode: 92157...74e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #9 Skrevet 7. mai 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, alle andre legger jo ut selfies og kjoleposeringsbilder foran en dør annenhver dag eller uinteressante festbilder og sånt. Er det da så ille med et profft tatt bilde på et tak ved vannet eller med en hund i åkeren en gang i mnd og gjøre profilen estetisk fin istedenfor? Anonymkode: 8f7ca...bb1 Å legge ut selfies av seg selv ofte er heller ikke et sunnhetstegn når det gjelder mental helse. Men når man går til fotograf for at bildet skal være ekstra pent på fb, da er det en smule mer ekstremt. Når det er sagt ser jeg ikke på det som positivt med mennesker som legger ut nye selfies annenhver dag heller Anonymkode: 69393...c51
hocane Skrevet 7. mai 2017 #10 Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kunne du vært sammen med en sånn jente eller trekker det ned? Hadde føltes ukomfertabelt med en kjæreste som deler utfordrende bilder av seg selv på internett ja.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #11 Skrevet 7. mai 2017 Hvis at det var kjæresten da ville du ikke blitt stoltere når du så bilder der hun var så pen (profft men naturlig sminket og ikke hjemmesminket og knipset i rette øyeblikk ikke et slapt ansikt som hun har hjemme når dere ser film ) og tenkt når andre syns de bildene var fine att liksom thats my girl og blitt mer opptatt av å holde på henne eller mer bevisst på det du har liksom ? Jeg spør fordi en venninde på fotoskole tok bilder av meg til et prosjekt som hun la ut i en foto gruppe og nå er det flere fotografer som vil ta bilder. Jeg har møtt to stk og vil fortsette egentlig men ikke hvis han jeg liker syns det er teit hadde håpet heller motsatt da at han likte meg bedre isåfall men har veldig dårlig selvtillit så vet ikke. Obs det er ikke utfordrene bilder nei!! Anonymkode: 8f7ca...bb1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #12 Skrevet 7. mai 2017 Sånne for eksempel Anonymkode: 8f7ca...bb1 2
Tyrk40 Skrevet 7. mai 2017 #13 Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om jenter som tar modellbilder med forskjellige fotografer og har det på facebook men som ikke er ekte modeller det vil si ikke lever på det eller at det er oppdrag for et blad eller merke liksom men bare til eget bruk og fotografenes bruk i portofolio? Hvis bildene er fine og proffe og av classy eller kunstnerisk type. Er det wannabe eller fint? Hva tenker dere generelt om sånne jenter er det noe forhånddømming at de er overfladiske eller dumme eller oppmerksomhet syke eller noe? Eller at de er pene og tiltrekkende og flott de har mulighet til å få sånne bilder av seg selv og blir mere interissert? Kunne du vært sammen med en sånn jente eller trekker det ned? Anonymkode: 8f7ca...bb1 Dame som ikke er modell,men allikevel modellpen!! JA TAKK,GJERNE DET(er du en sånn?)..Jeg er tross alt single for tiden(og hobby fotograf),og gjør vel ingenting om ei pen og tiltrekkende dame klarer å få til å se fin ut på bilder også.Hadde jo blitt sjalu jeg da...Men om bildene er fotoshoppet altfor mye,og hun nesten ikke er til å kjenne igjen p.ga. altfor mye retusjering,så blir det jo litt turnoff syns jeg(ekte vare er best).....STÅ PÅ ALLE JENTER,DERE ER ALLE SÅ FINE SÅ..OG I TILLEG KUNSTNERISK OGSÅ...DET ER PLUSS,PLUSS... 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #14 Skrevet 7. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis at det var kjæresten da ville du ikke blitt stoltere når du så bilder der hun var så pen (profft men naturlig sminket og ikke hjemmesminket og knipset i rette øyeblikk ikke et slapt ansikt som hun har hjemme når dere ser film ) og tenkt når andre syns de bildene var fine att liksom thats my girl og blitt mer opptatt av å holde på henne eller mer bevisst på det du har liksom ? Jeg spør fordi en venninde på fotoskole tok bilder av meg til et prosjekt som hun la ut i en foto gruppe og nå er det flere fotografer som vil ta bilder. Jeg har møtt to stk og vil fortsette egentlig men ikke hvis han jeg liker syns det er teit hadde håpet heller motsatt da at han likte meg bedre isåfall men har veldig dårlig selvtillit så vet ikke. Obs det er ikke utfordrene bilder nei!! Anonymkode: 8f7ca...bb1 Alle kan se bra ut på et bilde. Det er langt mer imponerende med noen som er pene på et bilde som ikke er profesjonelt tatt. Anonymkode: 92157...74e
Katten.2.0 Skrevet 7. mai 2017 #15 Skrevet 7. mai 2017 Kommer an på personligheten hennes. Ender det opp med at jeg må ta 20+ bilder - hvor ingen er 'gode nok' - hver gang vi gjør noe artig i lag... *grøss* 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #16 Skrevet 7. mai 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis at det var kjæresten da ville du ikke blitt stoltere når du så bilder der hun var så pen (profft men naturlig sminket og ikke hjemmesminket og knipset i rette øyeblikk ikke et slapt ansikt som hun har hjemme når dere ser film ) og tenkt når andre syns de bildene var fine att liksom thats my girl og blitt mer opptatt av å holde på henne eller mer bevisst på det du har liksom ? Jeg spør fordi en venninde på fotoskole tok bilder av meg til et prosjekt som hun la ut i en foto gruppe og nå er det flere fotografer som vil ta bilder. Jeg har møtt to stk og vil fortsette egentlig men ikke hvis han jeg liker syns det er teit hadde håpet heller motsatt da at han likte meg bedre isåfall men har veldig dårlig selvtillit så vet ikke. Obs det er ikke utfordrene bilder nei!! Anonymkode: 8f7ca...bb1 For meg er det å være stolt over partners utseende noe absurd. En kjæreste er ikke noe man går rundt og viser frem som en stolt hane. Kvinner er mennesker, ikke objekter som skal skrytes frem. Men men, du finner nok menn som syns det er stas å ha flott dame og lite mer enn det. Som bare vil ha et statusobjekt han kan skryte av til kompisene Du virker noe naiv mtp måten du skriver på, så jeg ville vært litt forsiktig med å bli fotografert. Det er mange som later som om de er fotografer, men som vil presse deg til å ta lettkledde eller nakenbilder. Du virker som en person som kunne blitt lett utnyttet, og det er noen typer menn som merker slikt ganske raskt. Anonymkode: 69393...c51 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #17 Skrevet 7. mai 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør fordi en venninde på fotoskole tok bilder av meg til et prosjekt som hun la ut i en foto gruppe og nå er det flere fotografer som vil ta bilder. Jeg har møtt to stk og vil fortsette egentlig men ikke hvis han jeg liker syns det er teit hadde håpet heller motsatt da at han likte meg bedre isåfall men har veldig dårlig selvtillit så vet ikke. Obs det er ikke utfordrene bilder nei!! Anonymkode: 8f7ca...bb1 Du kan aldri vite hva en eller annen fyr synes er teit. Noen synes sikkert det er teit å ta modellbilder, andre synes det er supert. På samme måte som at noen fyrer sikkert synes klesstilen din, dialekta di, yndlingssboka di, jobben din, hobbyen din eller favorittartisten din er teit. Man må bare være seg selv. Gjør det DU har lyst til og synes er fint - du må aldri kompromisse på hvem du er for at en fyr skal like deg. Du må finne en som liker deg for den du er! Og hvis fyren du liker virkelig er interessert, så bryr han seg nok ikke nevneverdig om hva slags bilde du har på Facebook - så lenge de er anstendige. Når det er sagt... Vær så snill å vær forsiktig! Hvor gammel er du? Det er et "klassisk scenario" at menn tar kontakt med pene, unge jenter og vil ha dem til å stå modell - og slett ikke alle er seriøse eller snille. Å tilby modelloppdrag er veldig typisk for ekle menn som vil ha kloa i søte jenter! Så vær kjempekritisk til hvem du møter, møt dem aldri alene og sørg for at de virkelig er seriøse fotografer. At de henger i en fotogruppe er ingen garanti for det. Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for å gjøre. Anonymkode: bbdae...cdd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #18 Skrevet 7. mai 2017 Jepp, noe forhåndsdømming, men hvis hun er pen så er hun uaktuell uansett. Anonymkode: 62eda...850
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #19 Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp, noe forhåndsdømming, men hvis hun er pen så er hun uaktuell uansett. Anonymkode: 62eda...850 Du blir slått ut av konkurransen om henne siden hun er på pen? Anonymkode: e7b01...892 1
Xcase33 Skrevet 7. mai 2017 #20 Skrevet 7. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om jenter som tar modellbilder med forskjellige fotografer og har det på facebook men som ikke er ekte modeller det vil si ikke lever på det eller at det er oppdrag for et blad eller merke liksom men bare til eget bruk og fotografenes bruk i portofolio? Hvis bildene er fine og proffe og av classy eller kunstnerisk type. Er det wannabe eller fint? Hva tenker dere generelt om sånne jenter er det noe forhånddømming at de er overfladiske eller dumme eller oppmerksomhet syke eller noe? Eller at de er pene og tiltrekkende og flott de har mulighet til å få sånne bilder av seg selv og blir mere interissert? Kunne du vært sammen med en sånn jente eller trekker det ned? Anonymkode: 8f7ca...bb1 Skulle ønske du\dere\dem hadde brukt like mye tid på selvutvikling av det som sitter mellom ørene ..fått noe mer substans der. Da hadde jeg hengt med den dama 24\7 om jeg kunne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå