keops Skrevet 26. desember 2004 #1 Skrevet 26. desember 2004 Har investert i ny pc, i den forbindelse har det oppstått et lite problem som noen her kanskje har peiling på? Alt virker som det skal, og jeg er helt sikker på at alt er riktig konfigurert og satt sammen, MEN ...når jeg spiller lydfiler stopper lyden noen ganger plutselig, andre ganger kan den stå på lenge. Har oppdaget at ved lydstans så er det et vallg på volumkontrollen som heter jack sensing som "nullstiller" seg av seg selv. Når jeg da går inn og velger at den skal kjenne igjen høyttalerenheten kommer lyden på igjen. Helt til neste gang det samme skjer. Skjønner jo at det er en kommando som er aktivert her som jeg burde slå av , men greier altså ikke å lokaliserer dette selv. Blir veldig fornøyd hvis noen her vet dette og i tillegg gidder å svare:-)
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. desember 2004 #2 Skrevet 27. desember 2004 Det hjelper litt hvis du skriver hvilken Windows du har, hvilket program du avspiller lydfilene i, o.s.v. Jo mer informasjon, desto større sjanse for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå