AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Jeg er kvinne 30 som nå er klar for å våge meg ut på datinga igjen. Og jeg tenkte spørre om råd, eller innspill. Jeg tenker at en profiltekst bør være kortfattetet, fange oppmerksomheten og gjerne med en dose humor(som gjenspeiler mennesket bak teksten).Samt hovedinteresser og hva man er ute etter på kort og lang sikt. Anonymkode: 028f7...6af
Gubi Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Ja, det er viktig å vise litt personlighet og humor. Hva som er viktig for deg. Det verste jeg leser i profiltekster er lange oppramsinger med spesifikke krav som drømmedama/mannen må innfri.
Cuntzilla Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 (endret) Å være flink til å formulere seg, med god kontroll på rettskrivning og tegnsetting. Få gjerne en språkkyndig venn til å gå gjennom teksten med rød tusj. Du har et par feil i ditt innlegg her som er bagateller for mange, men som kan få andre til å bla forbi profilen din. Edit : Så skrev jeg feil i mitt innlegg 😂 Endret 7. mai 2017 av Cuntzilla 2
Sykkelkopp Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Bare ikke kom med qoutes som skal lære oss noe om livet, og ikke skriv noe cocky 1
Slepdeprid Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne 30 som nå er klar for å våge meg ut på datinga igjen. Og jeg tenkte spørre om råd, eller innspill. Jeg tenker at en profiltekst bør være kortfattetet, fange oppmerksomheten og gjerne med en dose humor(som gjenspeiler mennesket bak teksten).Samt hovedinteresser og hva man er ute etter på kort og lang sikt. Anonymkode: 028f7...6af Drop humor, kvinner er har ikke humor.
Mona123 Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 Jeg oppfatter at menn synes det er mer interessant med klare og gode bilder der hvor man feks gjør tingene man liker. ☺️ Jeg har rundt 7-8 forskjellige bilder og har fått mange kommentarer på dem. Det gjør det veldig lett å ha noe å prate om i samtalene også.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 Syns det du skriver er det viktigste. Jeg syns også det er greit om det står litt om de kvalitetene man søker i en partner. Ikke en lang checkliste men profiler som bare omhandler jeg jeg jeg skiller seg lite ut og forteller ikke noe som kanskje er enda vitkigere, nemlig hvordan kvaliteter som er viktig hos den andre, sånn at det blir litt oss i profilen også. Ikke minst sparer både du og de som vurderer å kontakte deg men som ikke har disse kvalitetene masse tid på det. De fleste skriver " jeg er sånn og sånn og liker det og det" men å slenge på en setning eller to om at "en partner bør være/verdsette sånn og sånn" (moraler og kvaliteter som er must) og noe som gir et lite bilde av hvordan du ser for deg et oss "dra på middag sammen av og til"og "like å dra på tur sammen" foreksempel istedet for å skrive bare JEG liker å reise/stå på ski. Anonymkode: d3f95...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 Takk for gode tips:) Ang rettskrivning og tegnsetting er ikke det min sterke side og jeg vil ikke måtte ha en god venn med rød tusj hver gang jeg skulle kommunisert med denne eventuelle fyren Jeg er nemlig ikke SÅ korrekt av meg og en som blar forbi meg bare fordi jeg ikke har perfekt grammatikk, rettskrivning og tegnsetting, vil neppe være noe for meg uansett. Ønsk meg lykke til :)! Anonymkode: 028f7...6af 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #9 Skrevet 7. mai 2017 Lykke til ts stå på krava og vær bevisst i hva du søker. Om ikke på profilen så ha en mental sjekkliste. Passer det ikke, eller noe skurrer så skill de ut for å ikke kaste bort tid på noe som ikke vil fungere i det lanage løp uansett. Og husk at menn som raskt går over til seksuelt fokus eller ber om snapchat osv bryr seg mer om kroppen din enn personligheten din og er søppel å tro man kan få et fint forhold med, skill ut klinten fra hveten umiddelbart så slipper du høy risiko for å bli utnyttet eller såret også Anonymkode: d3f95...6d7 1
Gjest flaggermuskongen Skrevet 7. mai 2017 #10 Skrevet 7. mai 2017 Eneste jeg kommer på et at du ikke burde ha Marilyn Monroe quotes, eller noe carpe diem liknende drit i profilen. Generelt så suger emosjonelle quotes. Og med carpe diem mener jeg ikke rapperne, selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #11 Skrevet 7. mai 2017 Jeg liker de profilene som skiller seg litt ut og som er annerledes. Da stopper jeg opp og leser gjerne en gang til. "Liker turer i skog og mark, ferdig med byliv, men kan ta en øl i godt lag og savner noen i armkroken" synes jeg "alle" skriver. Gjør den litt mer spennende! Anonymkode: e66dd...aba 1
Tyrk40 Skrevet 7. mai 2017 #12 Skrevet 7. mai 2017 Sikker på at det er best med kortfattet profil da?Kan jo ha en litt utfyllende profil,og gjør vel ikke noe om den er litt lang..Jeg har forskjellige 'emner' som hver er kortfattet,men tilsammen blir profilen ganske utfyllende.Pluss litt humor og erotikk..Nettop for å beskrive megselv som jeg er....Men det er meg,og hver sin smak selvfølgelig....Har ikke hatt den så lenge,men fortsatt single...... LYKKE TIL....
variabelVandal Skrevet 7. mai 2017 #13 Skrevet 7. mai 2017 Nå har jeg liten eller ingen erfaring fra dating på nett så ta dette med en klype salt. Men det jeg har fått med meg er at det er viktig å poengtere at du liker å gå på tur. Alle liker å gå på tur, så det må du nevne. Reising er også bra å nevne at du liker. Og å lese. Vær generisk. Hvis du er alkis bør du skrive at du liker ost og vin. Hvis du er feit skriver du at du liker film. Men hold det kort og konsist. Skriv hva du er ute etter. Noen blar ut om hele livet sitt, de fleste på datingsider vil knulle, de vil ikke lese selvbiografien til damer som har sett sine beste dager.
Cuntzilla Skrevet 7. mai 2017 #15 Skrevet 7. mai 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode tips:) Ang rettskrivning og tegnsetting er ikke det min sterke side og jeg vil ikke måtte ha en god venn med rød tusj hver gang jeg skulle kommunisert med denne eventuelle fyren Jeg er nemlig ikke SÅ korrekt av meg og en som blar forbi meg bare fordi jeg ikke har perfekt grammatikk, rettskrivning og tegnsetting, vil neppe være noe for meg uansett. Ønsk meg lykke til :)! Anonymkode: 028f7...6af Du skriver mer enn godt nok altså På nettdating så er man jo litt overlatt til å dømme en person ut fra et par bilder og en tekst, hvor både form og innhold er med på å danne et førsteinntrykk. Så jeg ville lagt litt ekstra innsats i akkurat den. Jeg blar iallfall fort forbi de som skriver helt latterlig dårlig, men noen skriveleifer er jo selvsagt helt greit. Det har vi alle Ellers så er jeg enig i å gjøre den litt mer annerledes enn standardformatet, og ha humor i den. La personligheten din skinne gjennom! Og lykke til ja Endret 7. mai 2017 av Cuntzilla 1
Gardermobanen Skrevet 7. mai 2017 #16 Skrevet 7. mai 2017 Tenk over om du ønsker flest mulig svar eller om du ønsker at enkelte ikke skal like profilen din.
Søgni Skrevet 7. mai 2017 #17 Skrevet 7. mai 2017 Jeg tenker også humor er viktig, og det å by på seg selv og la det skinne gjennom at man ikke tar seg selv så høytidelig! Da tar man liksom vekk brodden, og gjør det litt enklere å skrive, å ha noe å ta tak i. Slik sparer du deg selv ei rekke standard-meldinger som førstemelding. Ikke at det er noe galt med standardmeldinger, men det er en stor fordel å gi den som kontakter deg noe å ta tak i, en liten pekepinn om hvem du er. Altså, jeg sier ikke at man skal tulle og fremstå som man mangler antenner og alle mulige skruer. Det jeg mener, er at man ikke skal være redd for å skrive på sin egen måte. Og ikke tenk at du skal appellere til alle! Det kan absolutt hende at de du ikke "treffer" med teksten din avskriver deg fortere enn hvis du hadde sånn "Jeg heter solstråla, elsker å stå opp 7 i helgene for å gå på tur, fjell og rødvinskos Skriv hvis du lurer på mer"-profil, men man kan uansett ikke klaffe med alle. Ikke for å skryte (ok, litt da..), men jeg fikk faktisk mange komplimenter for teksten min av de som skrev til meg. (Jada, random sexrelasjonsmarked-fyr, det var sikkert noe de sa til alle eller så var det vel fordi jeg var stygg og dermed det eneste de kunne gi komplimenter for.) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå