Gjest Geirfuglen Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 (endret) Jeg skal kjøpe meg nye joggesko. Kjøpte meg noen sko som jeg fikk så sinnsykt vondt i beina av, og jeg tipper det var pga dårlig demping (et eller annet med Nike 5.0, de kostet 1500 kr.) Så nå må jeg kjøpe meg noen andre... Har sett på disse: https://www.gsport.no/produkt/197730/nike-lunarepic-low-flyknit-2-loepesko-dame?gclid=Cj0KEQjwi7vIBRDpo9W8y7Ct6ZcBEiQA1CwV2KZYo_RvnSB-A-wKDzG1hMJ95y_D_LN6MaiuDPcfdoQaAoMQ8P8HAQ#001120?cid=_adwordspla_cpc Fant de på tilbud et annet sted. Er det noen som har en formening om disse eller tips til andre sko til 1000 kroner? Jeg må nesten ha litt god demping. Har underpronasjon som jeg ser er relativt uvanlig (sliter sko på utsiden av foten). https://www.oslosportslager.no/magasinet/hva-er-pronasjon-618.aspx Endret 7. mai 2017 av Geirfuglen
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Sko ville jeg nesten ha prøvd i butikk. Da er det lettere å finne den skoen som passer din fot perfekt. Anonymkode: 68c38...2ad
Antoinette Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Vans har gode sko og de kan du få til rundt 800 kr. på feks. Ellos.
Gjest Geirfuglen Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sko ville jeg nesten ha prøvd i butikk. Da er det lettere å finne den skoen som passer din fot perfekt. Anonymkode: 68c38...2ad Det var det jeg gjorde med de forrige, og det er de verste skoene jeg har hatt... 24 minutter siden, Antoinette skrev: Vans har gode sko og de kan du få til rundt 800 kr. på feks. Ellos. Ikke joggesko vel?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 Kjøpte Adidas Adistar Boost direkte fra Adidas hjemmeside til 1100. Beste løpeskoene jeg har hatt, optimal demping og passform. Vet ikke om de fremdeles har dette tilbudet. Anonymkode: e5418...455 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 Hvis du har spesielle føtter, ville jeg sikret meg en riktig såle og byttet den som ligger i skoen med den som passer føttene dine. Sålen kan så flyttes rundt eller kjøp 2. Tror du får kjøpt såler hos Teknomed som er et spesialfirma for tilpassede såler eller i sportsbutikk Anonymkode: 6ef4d...69c
QQbaby Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 Har du vurdert å gå litt opp i pris slik at du kan få noe skikkelig?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 Du må nesten dra på butikken og prøve. Sko jeg synes er gode, sitter ikke nødvendigvis godt på din fot. Jeg har vært veldig fornøyd med sko fra Asics. Anonymkode: c4bf7...4d7
bettsa Skrevet 7. mai 2017 #9 Skrevet 7. mai 2017 Du kan jo prøve løplabbet. Koster litt men da får du sko som passer din løpestil.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #10 Skrevet 7. mai 2017 Jeg har det som deg, bare at jeg har overpronasjon. Jeg kjøper aldri i blinde mer, har lært at da blir det bare bomkjøp. Pleier å jogge lett inne i butikken når jeg prøver dem for å se om jeg får nok støtte og at størrelsen passer og ikke er litt for stor. Er skoene litt for store sliter jeg mye mer på skoene og får vondt i beina. Trenger ikke kjempedyre sko heller, mine siste kostet rundt tusenlappen, men siden de var fjorårets fikk jeg dem til halv pris Anonymkode: acc7c...1c3
Gjest Geirfuglen Skrevet 7. mai 2017 #11 Skrevet 7. mai 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det som deg, bare at jeg har overpronasjon. Jeg kjøper aldri i blinde mer, har lært at da blir det bare bomkjøp. Pleier å jogge lett inne i butikken når jeg prøver dem for å se om jeg får nok støtte og at størrelsen passer og ikke er litt for stor. Er skoene litt for store sliter jeg mye mer på skoene og får vondt i beina. Trenger ikke kjempedyre sko heller, mine siste kostet rundt tusenlappen, men siden de var fjorårets fikk jeg dem til halv pris Anonymkode: acc7c...1c3 Men det er verre med overpronasjon, for da trenger du spesielle sko. Jeg trenger vanlige sko, for det finnes ikke sko for de med underpronasjon. Blir altså glad for tips til vanlige sko. Tenker også at jeg kan få bra nok sko for mitt bruk til en tusenlapp. Spør her nettopp fordi jeg ikke får dratt til Løplabbet osv, da jeg for tiden har en liten baby som henger i puppen. Og jeg trenger ikke maratonsko, da jeg bare skal på kjerringtrim og gå tur med barselgruppa for å bli kvitt mammakiloene. Endret 7. mai 2017 av Geirfuglen
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #12 Skrevet 7. mai 2017 8 minutter siden, Geirfuglen skrev: Men det er verre med overpronasjon, for da trenger du spesielle sko. Jeg trenger vanlige sko, for det finnes ikke sko for de med underpronasjon. Blir altså glad for tips til vanlige sko. Tenker også at jeg kan få bra nok sko for mitt bruk til en tusenlapp. Spør her nettopp fordi jeg ikke får dratt til Løplabbet osv, da jeg for tiden har en liten baby som henger i puppen. Og jeg trenger ikke maratonsko, da jeg bare skal på kjerringtrim og gå tur med barselgruppa for å bli kvitt mammakiloene. Mener du at skoene dine blir slitt på den siden ved lilletåa? Jeg sliter skoene slik og synes adidas har vært gode for meg. Anonymkode: 4a117...a92
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #13 Skrevet 7. mai 2017 XXL har ofte gode priser på joggesko med demping. Du kan også sjekke på prisjakt.no, for å finne rimeligst pris når du har funnet sko som du liker. Anonymkode: 2d2be...cad
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #14 Skrevet 7. mai 2017 Om du melder deg på som nyhetsbrevmottaker, får du spesialtilbudspriser som andre kunder ikke får https://www.xxl.no/ Her er noen sko med demping: https://www.xxl.no/search?q=vazee+urge Anonymkode: 2d2be...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå