Gå til innhold

BloggOmToppBloggerne

J..

Anbefalte innlegg

...Siden vi lett ser at vedkommende bak denne bloggen bruker ca alt KG brukerne skriver,dokumenterer og mener fortjener denne bloggeren en egen tråd også..

(Rett etter jeg nevnte Kristine's (krisssy) 1 år gamle mening om snikfotografering var det brått eget innlegg med nettopp det ink link til innlegget jeg brukte..)

For all del.

Men "trenger" vi virkelig en egen Se&Hør-blogg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger vi en tråd til om bloggomtoppbloggere? Ligger allerede en på neste side! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, J.. skrev:

...Siden vi lett ser at vedkommende bak denne bloggen bruker ca alt KG brukerne skriver,dokumenterer og mener fortjener denne bloggeren en egen tråd også..

(Rett etter jeg nevnte Kristine's (krisssy) 1 år gamle mening om snikfotografering var det brått eget innlegg med nettopp det ink link til innlegget jeg brukte..)

For all del.

Du er litt sent ute. Det var noen som mente at den fortjente en egen tråd allerede 15. januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
2 timer siden, J.. skrev:

For all del.

Håper du sto som forfatter av innlegget:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...