AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Hei ! Jeg har nettopp begynt med styrke trening på trenings senter. Jeg bare lurer på en ting. Noen ganger klarer jeg mer enn 3x10. Feks om jeg en gang tar 4x10 en annen gang 5x10 og en annen gang 3x10 igjen med ekstra øvelser. Har dette noe å si på noe? Feks på hvordan musklene utvikler seg eller ja hva som helst? Ødleggee jeg for programmet. Jeg har fått et prpgram men som regel liker jeg å gjøre litt til for jeg har mer energi å få ut. Og jeg har riktig tyngde på vektene. Så vidt klarer å fullføre på nr 10. Jeg spiser alltid 1 time før trening og passer på å få i meg mat etterpå. Og jeg har masse hviledager for jeg blir veldig støl enda. Hvordan høres dette ut? Hilsen forvirret jente 23 Anonymkode: 098e2...2a0
squidboy Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 kan ikke du skrive ned programmet ditt ? du bør ha et programm som du følger til punkt og prikke hver gang og samtidig øker vekten hver uke slik at det blir tyngre og du tvinger kroppen til å bli sterkere . ikke ta mer repetisjoner eller sett enn det som står på planen. om du har litt mer i deg en økt , ikke ta et ekstra sett. spar det til neste gang. du har ikke godt av å trene helt til failure hver gang
squidboy Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ! Jeg har nettopp begynt med styrke trening på trenings senter. Jeg bare lurer på en ting. Noen ganger klarer jeg mer enn 3x10. Feks om jeg en gang tar 4x10 en annen gang 5x10 og en annen gang 3x10 igjen med ekstra øvelser. Har dette noe å si på noe? Feks på hvordan musklene utvikler seg eller ja hva som helst? Ødleggee jeg for programmet. Jeg har fått et prpgram men som regel liker jeg å gjøre litt til for jeg har mer energi å få ut. Og jeg har riktig tyngde på vektene. Så vidt klarer å fullføre på nr 10. Jeg spiser alltid 1 time før trening og passer på å få i meg mat etterpå. Og jeg har masse hviledager for jeg blir veldig støl enda. Hvordan høres dette ut? Hilsen forvirret jente 23 Anonymkode: 098e2...2a0 helt greit det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå