AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Jeg har en katt som er drektig. Hun har i 4-5 dager hatt noe som kjennes ut som en lang og fylt "stripe" på magen. Litt vanskelig å forklare, men det er der hvor pattene er, men hvis du har blitt klort av en katt før, så kjennes det litt sånn ut. En strek som er litt fylt opp kjennes det ut som...? Har det noe med drektigheten å gjøre? Noen som vet det? ringer jo dyrlegen om det høres ut som noe farlig. Anonymkode: ba95e...6cf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Vi har en fødekasse hun gravde i litt tidligere idag. Hun gnei også værhårene mot kantene på kassen. Noe spesielt det kan bety? Dette er min første gang, så jeg er veldig spent Anonymkode: ba95e...6cf
Gjest GulSol Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Mange menneskelige gravide får en sånn flystripe når magen begynner å strekke seg godt. Kan hende det bare er det som skjer. Har du oversikt over hvor lenge hun har gått gravid? Nærmer det seg?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 11 minutter siden, GulSol skrev: Mange menneskelige gravide får en sånn flystripe når magen begynner å strekke seg godt. Kan hende det bare er det som skjer. Har du oversikt over hvor lenge hun har gått gravid? Nærmer det seg? Litt usikker da vi fikk til oss en katt, som viste seg å være drektig. Kjenner bevegelser innimellom og ser små dult innimellom. Vi har hatt ho i 3 uker ca. Og begynte å se/kjenne spark for en-to uker siden. Jeg kjente noe jeg tror var et lite dult de første dagene hun hadde kommet til oss, men usikker.. Hun var også ganske rund rundt magen når hun kom til oss. Nå har ho bare blitt større, men ikke veldig stor til tross for at hun er drektig. Jeg reagerte på magen i det jeg fikk ho, men tenkte at hun bare har god appetitt. Men magen var unormalt hard og ordentlig rund, så tenkte meg at ho var drektig. Og jammen var ho det. Det er også mulig å kjenne kattungene innimellom. Kjennes ut som 2-3 stk. Ganske lange og litt tjukke pølser kjennes det ut som😂 Anonymkode: ba95e...6cf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 Så nettopp på den ene patten til pus, og det så ut som størknet melk rundt? Sånn små hvite flak på siden av Patten? Jeg er ikke sikker på om det er melk, men det så sånn ut. Jeg får ikke ut noe ved å klemme på den, men noen erfaringer? Anonymkode: ba95e...6cf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så nettopp på den ene patten til pus, og det så ut som størknet melk rundt? Sånn små hvite flak på siden av Patten? Jeg er ikke sikker på om det er melk, men det så sånn ut. Jeg får ikke ut noe ved å klemme på den, men noen erfaringer? Anonymkode: ba95e...6cf Det kan være talg. La pus være i fred uten mer klemming, det kan gjøre henne stresset Anonymkode: 690ec...a9f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være talg. La pus være i fred uten mer klemming, det kan gjøre henne stresset Anonymkode: 690ec...a9f Talg? Har det noe sammenheng med drektighet? skal ikke klemme noe, men jeg følger med på pattene. Så når jeg så dette så måtte jeg jo sjekke ut Anonymkode: ba95e...6cf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Talg? Har det noe sammenheng med drektighet? skal ikke klemme noe, men jeg følger med på pattene. Så når jeg så dette så måtte jeg jo sjekke ut Anonymkode: ba95e...6cf Nei det er et slags fett. Det kan ha sammenheng med drektighet men hvis man ikke veit hvordan pattene ser ut til vanlig så er det vanskelig å si Anonymkode: 690ec...a9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå