zenta Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Er litt uerfaren på dette. Er det vanlig å høre via FB/Messanger om en dame vil være med på date? Jeg vet heller ikke om hun har mann.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Først og fremst bør du finne ut om hun har en mann fra før. Hvis hun har det vil både hun og han bli forbanna over at du skriver til hun på facebook. Er dette en dame du kjenner eller som er fremmed? Hvor har du blitt kjent med henne og hvor ofte ses dere eventuelt (om det er en på skolen eller trening for eksempel?) Hvor gamle er dere? Litt lettere å svare da Anonymkode: 112ec...ad4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Jeg ville helt ærlig synes det var rart å plutselig få melding på Facebook med spørsmål om date fra en som jeg kjente så dårlig at vedkommende ikke visste om jeg hadde kjæreste en gang. Nettdating er noe annet, for da har man liksom sagt at man er på leting etter noe. Men for meg virker det unaturlig og potensielt litt creepy å få melding fra en ukjent mann på Facebook med spørsmål om å gå på date. Prøv å komme i prat med henne "i den virkelige verden" i stedet. Sjekk om hun i det hele tatt er singel og om dere har noe kjemi - så kan du ta det derfra. Anonymkode: ea69d...903
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville helt ærlig synes det var rart å plutselig få melding på Facebook med spørsmål om date fra en som jeg kjente så dårlig at vedkommende ikke visste om jeg hadde kjæreste en gang. Nettdating er noe annet, for da har man liksom sagt at man er på leting etter noe. Men for meg virker det unaturlig og potensielt litt creepy å få melding fra en ukjent mann på Facebook med spørsmål om å gå på date. Prøv å komme i prat med henne "i den virkelige verden" i stedet. Sjekk om hun i det hele tatt er singel og om dere har noe kjemi - så kan du ta det derfra. Anonymkode: ea69d...903 Signerer denne Anonymkode: 112ec...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå