AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Del Skrevet 7. mai 2017 Ikke mot meg, men hun er skikkelig bitchy mot andre. Hun har ekstremt lite tålmodighet og det skal veldig lite til for at hun blir irritert. Vi kan være i samme situasjon og tolker situasjonen heeelt forskjellig, hun oppfatter det som om andre ypper til bråk, jeg ser på det som vanlig konversering. Hun baksnakker alt og alle for den minste lille ting. Hun er 29 år, men oppfører seg egentlig som om hun er 14. Jeg prøver egentlig bare å ignorere baksnakkinga og klaginga , men nå begynner jeg å bli skikkelig lei. Jeg synes det er unødvendig av henne å snakke om hvor sykt ekkel vår felles venninne er bare fordi hun ikke dusjer hver dag. Eller om hvor stygge hun synes andre er. Burde jeg bare droppe henne? Jeg synes hun er ei grei venninne å ha det gøy med, men hun har ingen forståelse for at folk kan ha andre meninger og perspektiver enn henne. Anonymkode: 3545e...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Del Skrevet 7. mai 2017 Kjenner at jeg ville hatt svært lite til overs for henne... Hvis hun baksnakker deres felles venninne, så kan du jo lure på hva hun sier om det bak din rygg. Men, kan du kommunisere med henne (fortelle henne greia), så er det jo en mulighet for at forholdet deres kan endre seg til det bedre. Eller verre... Anonymkode: 17b26...aea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 7. mai 2017 #3 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg har også en slik venninne, hun er 30 og oppfører seg som om hun var 16. Jeg har begrenset kontakt med henne, henger bare med henne om vi gjør noe spesifikt. Blir så sliten av all baksnakkingen også dramaet. Inviterer ikke hun med om det er andre jenter som skal være med på ting, blir oppriktig flau over oppførselen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Del Skrevet 7. mai 2017 Skjønner ikke at dere gidder å slike venner Anonymkode: 9517e...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuddelkopp Skrevet 7. mai 2017 #5 Del Skrevet 7. mai 2017 Hvorfor sier du ikke fra? "Nei vet du jeg syns ikke hun er ekkel bare fordi hun ikke dusjer hver dag jeg", eller spør hun hvordan hun kan vite det og hvorfor hun gidder å legge seg oppi om andre er stygge eller ei for det finnes nok folk som syntes de er pene også. Folk som baksnakker og må sladre mye om andre for å ha noe å si sitter garantert å baksnakker og sladrer om deg også må du huske. Ikke hverken ekte eller gode venner å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå