Gå til innhold

Så sinnsykt lei bråkete russ

Anbefalte innlegg

Gjest Linaria
Skrevet

Har hjemmeeksamen nå, og jeg bor rett ved en vei som går til et av stedene der russen samles, og også rett ved en bensinstasjon der jeg tror de stopper en del. I ukedagene kommer det en buss ca. hvert 20. minutt, har i hvert fall vært fram til halv fem på morgenen. Nå som det er helg er det mye verre. Det går en konstant bass som rister hele senga mi og jeg får ikke sove, selv med ørepropper. Kjenner jeg blir en sur, gammel kjerring nå og gleder meg så sykt til 17. mai og dette er over! 

Flere som irriterer seg? :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda, vi er flere :kjefte::ler:

AnonymBruker
Skrevet

Veldig irriterende :raven:

Anonymkode: 348b6...c5d

Gjest Newroz
Skrevet

Tror jeg hadde flyttet hjem hvis jeg bodde slik til at jeg måtte høre på russebusser hvert 20. minutt! Eller tatt med meg eksamen til et bibliotek i nærheten. Det er vel lov det, selv om det er hjemmeeksamen? 

Gjest Linaria
Skrevet
20 minutter siden, Newroz skrev:

Tror jeg hadde flyttet hjem hvis jeg bodde slik til at jeg måtte høre på russebusser hvert 20. minutt! Eller tatt med meg eksamen til et bibliotek i nærheten. Det er vel lov det, selv om det er hjemmeeksamen? 

Foreldrene mine bor ikke så veldig langt unna. Tenker å flytte hjem i noen dager før neste eksamen og hjemmeeksamen :P Begynner å bli ferdig med den jeg har nå. Nei, jeg håper ikke de gir oss husarrest selv om vi har hjemmeeksamen!

Gjest Newroz
Skrevet
På 7.5.2017 den 15.58, Linaria skrev:

Foreldrene mine bor ikke så veldig langt unna. Tenker å flytte hjem i noen dager før neste eksamen og hjemmeeksamen :P Begynner å bli ferdig med den jeg har nå. Nei, jeg håper ikke de gir oss husarrest selv om vi har hjemmeeksamen!

Det ville vel kanskje vært umulig når jeg tenker meg om. Jeg har bare hatt hjemme eksamen en gang tror jeg, og da var det liksom aldri noe alternativ å sitte noe annet sted. Lykke til med eksamen og håper du kommer i mål uten de store forstyrrelser :)

Gjest Linaria
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Newroz skrev:

Det ville vel kanskje vært umulig når jeg tenker meg om. Jeg har bare hatt hjemme eksamen en gang tror jeg, og da var det liksom aldri noe alternativ å sitte noe annet sted. Lykke til med eksamen og håper du kommer i mål uten de store forstyrrelser :)

Dette er mine første hjemmeeksamener også, men tenker bare at "hjemme" i denne sammenheng er alt som ikke er gymsalen på universitetet :fnise: Nå er jeg folkeregistrert hos foreldrene mine også, så det blir jo nesten mer hjemme enn hybelen uansett

Har heldigvis vært litt bedre nå som det ikke er helg, men får utdelt neste eksamen den 16. mai, og da skal noen i tillegg ha fest i kollektivet. Da forlater jeg nok Oslo!

Endret av Linaria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...