AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Håper jeg får noen gode svar her, og ikke mye tull Dette er et seriøst problem for meg Jeg har hatt noe på gang med en mann som jeg møtte i jobbsammenheng. Med en gang vi møttes, visste jeg at jeg hadde "sjans" på ham, da han ikke klarte å skjule at han likte meg. Jeg visste med en gang at han var "mannen i mitt liv", selv om jeg var samboer med barn... Vi innledet aldri et forhold, pga forholdet mitt fra før, men hadde en liten romantisk stund eller to-fire, hvor han sa at han likte meg utrolig godt, men at så lenge jeg var i et forhold, ville ikke han blande seg inn. Jeg var for så vidt enig, og vi gjorde ikke noe mer ut av det. Samtidig fikk noen av kollegaene nyss i at vi var interessert i hverandre, og han trakk seg helt unna meg. Snakket ikke med meg eller noe, uten at han måtte (jobbet i en liten bedrift) Alle skjønte at det var noe. Nesten som å slå av lyset. Mannen er sosialt oppegående, men ikke særlig erfaren i forhold. Så vidt jeg vet, har han ikke hatt noe særlig erfaring med damer. Etter dette unngikk han meg på alle slags måter, helt til jeg sluttet på arbeidsplassen på grunn av masseoppsigelser. Møtte han tilfeldig et par mnd senere, og han var kjempeglad for å se meg og snakket i vei. Dette gjentok seg hver gang vi møtes. Så var vi på byn sammen i forbindelse med gamlejobben min og kollegaer. Da snakket han plutselig ikke med meg overhodet. Så ikke på meg engang. 2 mnd etterpå, møtte jeg han på et arrangement utenom noen vi kjente - helt tilfeldig - da endte det med at jeg snakket med han hele kvelden, og han storkoste seg med bare oss to. Kompisene hans gikk for seg selv, siden vi hadde det så kjekt sammen . Fikk høre av andre på jobben at han hadde sagt han møtte meg, men at han ikke fikk snakket noe særlig med meg pga jeg var med andre folk..... Sendte melding til han etterpå, og han svarte ikke. Har møtt han 2-3 ganger til etter dette, og vi har det alltid fint sammen kun oss to. Har også vært i flere sammenkomster med tidligere jobben min, og da er jeg luft for ham. Har i tillegg til dette vært på en lokal fest, da var det klem, og hvordan det gikk med meg osv, og rett før vi skulle hjem, begynte han å mase om oppveksten min, hvor jeg kom fra, hvor foreldrene mine bodde osv, ja egentlig veldig nysgjerrig på mitt liv. Jeg får også samtidig ofte høre av andre at han snakker om meg/nevner meg. Saken nå er at jeg slettet han fra face og instagram for 5 mnd siden, da han aldri liker/kommenterer det jeg gjør, mens ALLE andre kollegaer får oppmerksomhet med en gang de ligger ut noe eller har bursdag. Høres kanskje barnslig ut, men det er så tydelig at jeg blir forskjellsbehandlet i forhold til alle de andre kollegaene, at jeg ble såret. Trodde det skulle bli kleint å møte på ham etter dette, men treffer jeg på han nå, så smiler han, ser meg i øynene og vil snakke. Jeg har så lyst å kontakte ham, men vet ikke hvor jeg har ham. Treffer han ofte på tur, og da er han alltid kjempeglad for å se meg. Jeg er nå på vei til å flytte inn i leilighet for meg selv med barnet mitt, men dette vet han sannsynligvis ikke noe om enda. Jeg har så lyst å kontakte ham, men er redd for om han er interessert eller ikke... Så spørsmålet er; Har han avvist meg bare fordi jeg var i et forhold, eller fordi jeg ikke var tilgjengelig? Eller er dette typisk oppførsel for en som ikke liker deg?? Kan jeg kontakte ham nå når jeg vet at jeg ikke har en annen mann å ta hensyn til? Er det vits? Er så usikker, da jeg har vært i forhold mesteparten av livet mitt med samme person.... Det er jo ikke lett for dere å svare her, da dere ikke kjenner til alt, men ville dere tatt sjansen og sendt en melding om at dere kunne tenkt dere å møte han, eller evt ringe? Er jo selvsagt mange flere detaljer, men jeg kan ikke ta det med av hensyn til å bli gjenkjent Anonymkode: 1c311...b9b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Uhm er det noe spørsmål å lure på? Han sa fra at han ikke ville innlede noe forhold med deg fordi han ville ta hensyn til det at du hadde en samboer på den tiden. Han vil ikke fremstille seg som en homewrecker på jobb og sier at dere såvidt pratet når dere pratet god hele kvelden, så han vil selvfølgelig ikke være den som driver å liker og kommenterer bildene og postene til den jenta han bidro til at var utro mot kjæresten sin og like postene dine så alle andre ser at han ikke respekterer kjæresten din. Jeg hadde heller aldri drevet å likt bildene til en som var i et forhold, som jeg hadde rotet meg borti og likte, av respekt for det forholdet og selvrespekten og ryktet mitt. Ut fra det du skriver har dere jo en supergod tone og er interesserte i hverandre. Fortell han at du ikke har kjæreste og samboer lenger så kanskje han tør å ta et nytt steg meg deg eller vise andre at han liker deg. Men må si bortsett fra det at du virker veldig spesiell, barnslig og oppmerksomhetskrevende om du sletter en person du liker og har hatt en greie med bare fordi han ikke liker postene dine på sosiale medier. Han måtte ligge lavt og ikke forstyrre siden du hadde samboer, så jeg syns han høres ut som en god fyr som gjorde det rette og mest naturlige der. Anonymkode: ccead...8ca 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Han har jo bare vært fornuftig og voksen. Og han har så klart ikke likt dine bilder for å skape mer snakk rundt dere to. Spesielt da ovenfor kollegaer. Han er en flott og fornuftig fyr. Om du tar kontakt med han så vit at han er oppriktig og ikke vil inn i noen andres drama og rot. Da må du være dønn ærlig og legge deg flat. Anonymkode: 1601f...a94 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Takk for at dere tok dere tid til å svare, og at dere svarte ordentlig. Jeg er enig med dere begge. Greit å høre litt hva andre mener. Kan ikke snakke om dette til andre heller. Det var nok litt barnslig av meg å slette han, men gjort er gjort. Han er en veldig ordentlig mann som ikke lager noe styr, heldigvis! Jeg liker ikke drama selv, så det blir det heldigvis lite av Jeg skal ta kontakt med han, men vil nok vente litt til vi er kommet ordentlig i orden i ny leilighet. Vil ikke haste meg inn i noe nytt, barnet går først uansett. Anonymkode: 1c311...b9b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at dere tok dere tid til å svare, og at dere svarte ordentlig. Jeg er enig med dere begge. Greit å høre litt hva andre mener. Kan ikke snakke om dette til andre heller. Det var nok litt barnslig av meg å slette han, men gjort er gjort. Han er en veldig ordentlig mann som ikke lager noe styr, heldigvis! Jeg liker ikke drama selv, så det blir det heldigvis lite av Jeg skal ta kontakt med han, men vil nok vente litt til vi er kommet ordentlig i orden i ny leilighet. Vil ikke haste meg inn i noe nytt, barnet går først uansett. Anonymkode: 1c311...b9b Fornuftig av deg ts Og når du og barnet ditt er kommet godt på plass i den nye leiligheten kan du jo starte med å adde han på facebook igjen, og noen dager før (ikke som øverste status det blir for obvious) ha på statusen din at Deilig med alt endelig på plass i ny leilighet og du og barnets navn ser frem til en ny start / stressfri sommer eller lignende som indikerer at du er singel Og etter noen uker skrive til han å fortelle det direkte bare et tips til mulig fremgangsmåte da ! lykke til! Anonymkode: ccead...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 Du liker ikke drama? Virker ikke helt sånn Anonymkode: 124bb...7c5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 Er det bare jeg som tenker at han gjør alt for å unngå at de på jobben kobler han til ts? For iom at hun ikke lenger jobber der, hvorfor holde på slik med å ignorere henne da på treff og tilstelninger der deres arbeidsplasser har felles treff? Beklager ts, men han virker ikke som han mener det han sier. Handlinger sier mer enn ord. At han er all in alle andre steder en jobben er ikke særlig positivt. Anonymkode: ebb5a...cdf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 Pluss at han løy, og ikke svarte på melding. Anonymkode: ebb5a...cdf
Tiara07 Skrevet 7. mai 2017 #9 Skrevet 7. mai 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som tenker at han gjør alt for å unngå at de på jobben kobler han til ts? For iom at hun ikke lenger jobber der, hvorfor holde på slik med å ignorere henne da på treff og tilstelninger der deres arbeidsplasser har felles treff? Beklager ts, men han virker ikke som han mener det han sier. Handlinger sier mer enn ord. At han er all in alle andre steder en jobben er ikke særlig positivt. Anonymkode: ebb5a...cdf Jeg tenker vel egentlig at det kan bety begge deler. Vanskelig å tolke, men vi vet ikke alt, og jeg kan forstå hvis han f.eks er redd de på jobben skal oppdage det, da de er felles kjente med begge, og hvis de treffes jevnt og trutt i sosiale lag, er jo det naturlig. Kan hende han har fått kommentarer fra kollegaer, og blir litt stresset av det? Sånn TS fremstiller det, virker det litt som om han er trygg på seg selv når de treffes utenom kollegaer, men at han blir stresset av kollegaer og hva de evt vet etc. Har vært borti noe lignende selv for mange år siden, da viste det seg at han likte meg veldig godt, men ikke turde å innrømme det for våre felles kjente 😫
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #10 Skrevet 7. mai 2017 Er enig med det første svaret her! Ønsker deg lykke til TS, håper det ordner seg <3 Anonymkode: d58c5...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå