AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg har være gift med min mann i 8 år. Vi har alltid elsket hverandre i tillegg til har vi hatt et spennende seksualliv. Men i de siste mnd har han vært særdeles avvisende mot meg, han ønsker nesten aldri sex lenger, i tillegg svarer han kort som om noe plager han. Når jeg spør om han ønsker å snakke om det blir stemningen bare mer spent mellom oss. Men så er det en ting jeg frykter at skylder oppførsel hans, jeg har vært så "dum" at jeg har møtt en annen samtidig. Jeg trodde vi klarte å holde det skjult, men virker ikke sånn. Jeg ønsker ikke bryte kontakten med han heller ettersom at han er over 10 år yngre enn meg, hehe. Han er derfor den eneste som klarer å tilfredsstille meg seksuelt. Hva gjør jeg? Anonymkode: 2ab27...6b4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 er din egen feil. ro deg ut av smørdeigen din på egenhånd. Anonymkode: a7f13...632
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: er din egen feil. ro deg ut av smørdeigen din på egenhånd. Anonymkode: a7f13...632 Skal jeg bare gå for han yngre, men er usikker på om han kunne tenkt seg et fast forhold med ei så godt oppi åra som meg. Anonymkode: 2ab27...6b4
Nuddelkopp Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Ja når man ikke greier å holde seg til bare den man er sammen med så går du fra han. Du har brutt respekt, tillitt og ekteskapsløftene og burde brutt ekteskapet lenge før du brøt alle grunnprinsippene som er for et forhold. Et ekteskap skal også være mellom tykt og tynt men du løp til en annen mann bak ryggen på mannen din så fort han fikk en periode han ikke orket like mye sex. Gjør han den tjenesten med å gå fra han så han kan finne en kone som elsker han godt og ekte nok og ikke bli backstabbet og sveket og holdt for narr av en som har sex med yngre menn bak ryggen hans. 1
LISJ Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har være gift med min mann i 8 år. Vi har alltid elsket hverandre i tillegg til har vi hatt et spennende seksualliv. Men i de siste mnd har han vært særdeles avvisende mot meg, han ønsker nesten aldri sex lenger, i tillegg svarer han kort som om noe plager han. Når jeg spør om han ønsker å snakke om det blir stemningen bare mer spent mellom oss. Men så er det en ting jeg frykter at skylder oppførsel hans, jeg har vært så "dum" at jeg har møtt en annen samtidig. Jeg trodde vi klarte å holde det skjult, men virker ikke sånn. Jeg ønsker ikke bryte kontakten med han heller ettersom at han er over 10 år yngre enn meg, hehe. Han er derfor den eneste som klarer å tilfredsstille meg seksuelt. Hva gjør jeg? Anonymkode: 2ab27...6b4 Dette er utrolig frekt skjønner du ikke selv at grunnen til at han ikke snakker til deg er at han vet om at du er utro? Du får håpe det høye spillet ditt skaffer deg han nye mens vrakgodset ligger igjen etter deg da din frepper, men du kan tape begge og din ro og stabilitet hjemme i tillegg. for å leke med folks følelser er et litt høyt spill 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå