Sinsiew Skrevet 14. august 2017 #61 Del Skrevet 14. august 2017 14 minutter siden, Winza skrev: Ah er du gravid? Jeg liker ikke alkohol egentlig har bare smakt et par dråper og synes det smaker grusomt Så da lar jeg det heller bli en flaske med 7-up Skulle gjerne tatt cola men jeg blir så tissetrengt av det Japp. Skikkelig bolle nå x) Haha, ikke jeg heller. MEN en halv flaske vodka, blanda ut med en hakv flaske ingefærøl og 6 poser med tyrkisk pepper, det er namnam det! Ellers så funker pepsi max aller best :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. august 2017 #62 Del Skrevet 14. august 2017 31 minutter siden, Sinsiew skrev: Japp. Skikkelig bolle nå x) Haha, ikke jeg heller. MEN en halv flaske vodka, blanda ut med en hakv flaske ingefærøl og 6 poser med tyrkisk pepper, det er namnam det! Ellers så funker pepsi max aller best :D Barnet er heldig som får deg som mamma 6 poser? Haha shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 14. august 2017 #63 Del Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Barnet er heldig som får deg som mamma 6 poser? Haha shit Takk Haha, ja da blir den ordentlig tykk og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. august 2017 #64 Del Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, Sinsiew skrev: Takk Haha, ja da blir den ordentlig tykk og god Ah trodde du mente vi skulle spise 6 poser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 14. august 2017 #65 Del Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Ah trodde du mente vi skulle spise 6 poser Neinei, oppi vodkan med det! Hoho, da skal jeg love at det ikke smaker alkohol mer. Kunne like så godt bare spist 6 poser med tyrkisk pepper når jeg tenker meg om, for det er jo kun det det smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. august 2017 #66 Del Skrevet 14. august 2017 6 minutter siden, Sinsiew skrev: Neinei, oppi vodkan med det! Hoho, da skal jeg love at det ikke smaker alkohol mer. Kunne like så godt bare spist 6 poser med tyrkisk pepper når jeg tenker meg om, for det er jo kun det det smaker. Det er nok ingrediensen for å ødelegge smakssansen midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå