Jerry Lee Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Ingen. Beholder'n i veska kun til megsjæl. Mvh, Ronja. 3
Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Tror Laphroaig blir litt for tøft for min smak altså...
Ms.Parker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Jeg gjör som Ronja, beholder den selv. Hvis du har din egen flaske, er jeg ikke fremmed for å skåle. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 @Citronella du bør jo nominere noen selv når du lager en slik tråd. Jeg tror jeg ville delt flasken med @Hoppetaujenta. Virker som en morsom og sympatisk bruker. Anonymkode: 24698...db2
Gjest Citronella Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 14 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ingen. Beholder'n i veska kun til megsjæl. Mvh, Ronja. Hmf. Grådig-Jerry. Holder på godsakene. 14 minutter siden, Nordavind skrev: Tror Laphroaig blir litt for tøft for min smak altså... Serr? 6 minutter siden, Ms.Parker skrev: Jeg gjör som Ronja, beholder den selv. Hvis du har din egen flaske, er jeg ikke fremmed for å skåle. Godt. Liker Ms. som liker skikkelig røyksmak. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: @Citronella du bør jo nominere noen selv når du lager en slik tråd. Jeg tror jeg ville delt flasken med @Hoppetaujenta. Virker som en morsom og sympatisk bruker. Anonymkode: 24698...db2 Nominere? Jeg kjenner jo ingen her lengre. Er du sikker på at @Hoppetaujenta liker disse gyldne dråper?
Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Citronella skrev: Hmf. Grådig-Jerry. Holder på godsakene. Serr? Ja.. er det ikke den med skikkelig røyksmak?
Gjest Citronella Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Nordavind skrev: Ja.. er det ikke den med skikkelig røyksmak? Ja, den river litt. Ikke noe man drikker seg sanseløs på. Men noe man nyter. Gjerne ved et bål. Og sammen med skikkelig godt spekekjøtt.
Ms.Parker Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Citronella skrev: Godt. Liker Ms. som liker skikkelig røyksmak. Laphroaig er det beste jeg får. En av mine säre avslapningsmetoder er å gå inn på en bar, bestille et glass, og bare nyte det. Trenger ingen andre mennesker, telefoner, internett osv - kun de gyldne dråpene.
Gjest Citronella Skrevet 6. mai 2017 #10 Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Ms.Parker skrev: Laphroaig er det beste jeg får. En av mine säre avslapningsmetoder er å gå inn på en bar, bestille et glass, og bare nyte det. Trenger ingen andre mennesker, telefoner, internett osv - kun de gyldne dråpene. Lady of my life
Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #11 Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Citronella skrev: Ja, den river litt. Ikke noe man drikker seg sanseløs på. Men noe man nyter. Gjerne ved et bål. Og sammen med skikkelig godt spekekjøtt. Jeg drikker meg ikke sanseløs men ja, sånn som du beskrev det høres fristende ut faktisk.
QQbaby Skrevet 6. mai 2017 #12 Skrevet 6. mai 2017 (endret) Meg selv så klart Eller hvis jeg måtte @Winza/Jacklost Endret 6. mai 2017 av QQbaby
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 6 minutter siden, Citronella skrev: Nominere? Jeg kjenner jo ingen her lengre. Er du sikker på at @Hoppetaujenta liker disse gyldne dråper? VI blander den ut med Pepsi Max om den blir for sterk. Anonymkode: e6890...c72
Ms.Parker Skrevet 6. mai 2017 #14 Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, Citronella skrev: Ja, den river litt. Ikke noe man drikker seg sanseløs på. Men noe man nyter. Gjerne ved et bål. Og sammen med skikkelig godt spekekjøtt. Et bål og spekekjött, godt selskap. Gjerne vinter. Perfekt. Sen kveld ved et vann. Fiskestang. Bål. Vår. Perfekt. Ullsokker, viltkjött. Nordlys. Höst. Båttur. Svaberg. Bål. Latter. Sommer. Laphroaig passer når som helst, hvor som helst.
Ms.Parker Skrevet 6. mai 2017 #15 Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, Citronella skrev: Lady of my life
Gjest Citronella Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: VI blander den ut med Pepsi Max om den blir for sterk. Anonymkode: e6890...c72
Ms.Parker Skrevet 6. mai 2017 #17 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: VI blander den ut med Pepsi Max om den blir for sterk. Anonymkode: e6890...c72
Gjest Citronella Skrevet 6. mai 2017 #18 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Ms.Parker skrev: Et bål og spekekjött, godt selskap. Gjerne vinter. Perfekt. Sen kveld ved et vann. Fiskestang. Bål. Vår. Perfekt. Ullsokker, viltkjött. Nordlys. Höst. Båttur. Svaberg. Bål. Latter. Sommer. Laphroaig passer når som helst, hvor som helst. Og gjerne med en boksekamp på TV. Og friluft blir for påtrengende.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #19 Skrevet 6. mai 2017 Ingen. Jeg liker ikke å dele. -R Anonymkode: 8809c...f12 1
Ms.Parker Skrevet 6. mai 2017 #20 Skrevet 6. mai 2017 Å nei, @Citronella, dette som gikk så bra! Boksekampen får du ha for deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå