Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Kjenpeviktig. Helst over 750. .....eller ikke. Kunne ikke brydd meg mindre. Er faktisk ikke 100% sikkert hvordan instagram egentlig fungerer.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Ja og 200 fb likes? Anonymkode: 56740...dde 1
ism85 Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Er det vanlig at menn har Instagram? Hvis ikke, hvordan skal han vite det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 Nei sånt er turnoff for meg. Ønsker heller det stikk motsatte. En mann som er så opptatt av å bli likt , få bekreftelse og er oversosial irl eller på nett lyser usikkerhet og bekreftelsesbehov, trolig vil han alltid sette den falske statusen høyere enn forholdet og like bilder av instababes og svare alle som skriver til han for å opprettholde det å være godt likt, og sånne menn er ikke noe for meg som er ute etter en livspartner som setter forholdet og litt dypere verdier enn status først. Anonymkode: a3607...3be 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei sånt er turnoff for meg. Ønsker heller det stikk motsatte. En mann som er så opptatt av å bli likt , få bekreftelse og er oversosial irl eller på nett lyser usikkerhet og bekreftelsesbehov, trolig vil han alltid sette den falske statusen høyere enn forholdet og like bilder av instababes og svare alle som skriver til han for å opprettholde det å være godt likt, og sånne menn er ikke noe for meg som er ute etter en livspartner som setter forholdet og litt dypere verdier enn status først. Anonymkode: a3607...3be Åja oops trodde det stod "Er dere opptatt av at kjekke single menn har 500 følgere" Men kan si det sånn at exen min hatet at jeg var på instagram selvom jeg postet der to ganger i mnd og ikke har fler enn under 200 følgere. Han sa som jeg også tenker om menn som er veldig aktive der, bekreftelses og oppmerksomhetsbehov. Tror ikke noen menn vil være i forhold med en jente med tusenvis av følgere og så mange andre å tilfredsstille og underholde (og velge mellom som gir henne komplimenter og likes i overflod) Anonymkode: a3607...3be
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 Ja la oss for all del la forholdene våre bli styrt av sosiale medier..... Anonymkode: 64a2e...ce0 3
Sykkelkopp Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 Å bry seg om likes er en jenteting. Vi bryr oss om selve jenta. Det har ikke noe å si hvor mange venninner, hvor mange likes, hvor mange minutter hun har vært på tv eller hvor mange som leser bloggen hennes 2
Ild Skrevet 6. mai 2017 #10 Skrevet 6. mai 2017 Ha ha, den var morsom 😉😂👌 ingen kjekke hetro menn bryr seg
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #11 Skrevet 7. mai 2017 Hadde ikke villet være sammen med en som driver på med Instagraps. Anonymkode: 88a55...a76
Gjest flaggermuskongen Skrevet 7. mai 2017 #12 Skrevet 7. mai 2017 Jeg syns det er positivt at dama har færre følger og ikke får mange likes på sosiale medier. Det viser at hun har bedre ting å bruke tiden sin på. Selv er jeg verdens største prokrastinator, så vi kan ikke være to stk.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #15 Skrevet 7. mai 2017 Nope, det er indikasjoner på attention whores. Unngår forhold med de som har mer enn 250 følgere. Anonymkode: df1ba...3f7
Slepdeprid Skrevet 7. mai 2017 #16 Skrevet 7. mai 2017 Nei, det er viktig at hun ikke er en attention whore og har noen egenskaper + personlighet. De fleste kvinner er bare et ansikt uten noen egenskaper eller en personlighet.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #17 Skrevet 7. mai 2017 At man i det hele tatt må stille dette spørsmålet er tegn på mental sykdom og hadde vært uaktuelt for meg Anonymkode: da6c3...fb0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #18 Skrevet 7. mai 2017 hva har verden kommet til sier jeg bare...................(!) Anonymkode: 32afd...173 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #19 Skrevet 7. mai 2017 Er vel bare når man er rundt 14 at sånne ting er viktig... Anonymkode: 39490...2ba 1
hocane Skrevet 7. mai 2017 #20 Skrevet 7. mai 2017 Potensiell kjæreste.. Hvis du dumper en person med grunnlag av likes på sosiale medier, er du ikke forelsket i personen, men personens sosiale status. Så tåpelig, selvsagt betyr det nada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå