AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Del Skrevet 6. mai 2017 Ikke første gang det skjer. Jeg spør om de vil bli med på noe og vi lager avtale og de avlyser rett før fordi noe bedre kom opp! Jeg blir ALLTID med på det de vil selvom jeg synes det er kjedelig og helst vil gjøre noe annet men jeg blir med fordi de er venninnene mine og det er sånn vi får hengt sammen. Det er ikke bare fester men ting på dagen også. Hvis dems favoritt artist skal ha konsert blir jeg med fordi jeg vet det er viktig for hun og hvis de vil i en park for å kanskje møte på en de liker så blir jeg med selvom jeg helst ville vært i en annen park eller gjort noe som var gøy for meg oxo.siste året har jeg mistet meg selv nesten fordi jeg aldri får gjort noe som jeg vil bare som de vil og jeg kjeder meg og interesserer meg ikke for det engang det er kun for å være med de og stille opp for venner. Hvis jeg trenger å prate om noe vanskelig er de alltid lyttene og støttende men jeg må dra dit hvor de er de gidder aldri komme hvor jeg er eller noe som er viktig for meg. Og når de brenner for en sak og trenger støtte blir jeg med selvom den saken ikke angår eller interesserer meg personlig. Har de tatt abort ringer jeg og kommer på besøk selvom jeg heller ville vært med typen eller sett noe gøy på tv. Viss det er motsatt så gidder de aldri bli med og støtte meg vi var like før og alltid vært sammen men hadde aldri i verden hatt noe til overs for de om vi hadde blitt kjent nå. Skal jeg bare ditche de og finne meg noen som faktisk stiller opp for meg også og blir med på ting jeg vil , og kan man forvente det i et vennskap uansett eller må jeg gå etter noen som kun har de samme interessene som meg da? Anonymkode: 0a3b2...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolus eventualis Skrevet 6. mai 2017 #2 Del Skrevet 6. mai 2017 Et vennskap er ikke verdt mye hvis det er kun den ene parten som gir og gir, og sjeldent eller aldri får noe tilbake. Jeg ville tatt det opp med dem det gjelder før jeg hadde gått for ditching. Forresten: Selvom er magen på en sel. Skriv selv om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElineRB Skrevet 8. mai 2017 #3 Del Skrevet 8. mai 2017 Du må ikke gå så drastisk til verks. Du kan vel finne deg nye venner, og slutte å delta på de tingen du syns er kjedelig med dine gamle venner? Da får du vel det beste i de alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Del Skrevet 8. mai 2017 På 6.5.2017 den 23.21, AnonymBruker skrev: Ikke første gang det skjer. Jeg spør om de vil bli med på noe og vi lager avtale og de avlyser rett før fordi noe bedre kom opp! Jeg blir ALLTID med på det de vil selvom jeg synes det er kjedelig og helst vil gjøre noe annet men jeg blir med fordi de er venninnene mine og det er sånn vi får hengt sammen. Det er ikke bare fester men ting på dagen også. Hvis dems favoritt artist skal ha konsert blir jeg med fordi jeg vet det er viktig for hun og hvis de vil i en park for å kanskje møte på en de liker så blir jeg med selvom jeg helst ville vært i en annen park eller gjort noe som var gøy for meg oxo.siste året har jeg mistet meg selv nesten fordi jeg aldri får gjort noe som jeg vil bare som de vil og jeg kjeder meg og interesserer meg ikke for det engang det er kun for å være med de og stille opp for venner. Hvis jeg trenger å prate om noe vanskelig er de alltid lyttene og støttende men jeg må dra dit hvor de er de gidder aldri komme hvor jeg er eller noe som er viktig for meg. Og når de brenner for en sak og trenger støtte blir jeg med selvom den saken ikke angår eller interesserer meg personlig. Har de tatt abort ringer jeg og kommer på besøk selvom jeg heller ville vært med typen eller sett noe gøy på tv. Viss det er motsatt så gidder de aldri bli med og støtte meg vi var like før og alltid vært sammen men hadde aldri i verden hatt noe til overs for de om vi hadde blitt kjent nå. Skal jeg bare ditche de og finne meg noen som faktisk stiller opp for meg også og blir med på ting jeg vil , og kan man forvente det i et vennskap uansett eller må jeg gå etter noen som kun har de samme interessene som meg da? Anonymkode: 0a3b2...635 Hvorfor skal du bare bli med på ting de vil? Du skriver at du blir med på det men at det er kjedelig. Du blir regelrett utnyttet. Og sånn bortsett i fra det så trodde jeg ikke helt på alt du skrev. Anonymkode: 6aa09...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 8. mai 2017 #5 Del Skrevet 8. mai 2017 På 6.5.2017 den 23.21, AnonymBruker skrev: må jeg gå etter noen som kun har de samme interessene som meg da? Anonymkode: 0a3b2...635 Vet ikke, men prøv å meld deg opp til noe som interesserer deg. F.eks sjakk, golf, malekurs, bil-treff, eller hva enn du syns er gøy. Da slipper du å bli med på noe du syns er kjedelig og kan heller gjøre det du liker. Hvis du ofte må stille opp for venner angående abort så virker det som om at de trenger litt mer faglig hjelp enn deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Del Skrevet 8. mai 2017 51 minutter siden, ElineRB skrev: Du må ikke gå så drastisk til verks. Du kan vel finne deg nye venner, og slutte å delta på de tingen du syns er kjedelig med dine gamle venner? Da får du vel det beste i de alle Ts var litt lei av å måtte gi råd om abort hele tiden og sånt. :-) Anonymkode: 6aa09...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå