AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Del Skrevet 6. mai 2017 Her på kvinneguiden.no for å skrive til meg og spørre om ting. Jeg vet nå at det er henne fordi i de 3 profilene hun har laget har hun 2 barn, bor i samme fylke og spør om de samme tingene uten å ville avsløre noe om seg selv. Hun har 2 hunder, ikke 2 barn og hun er ustabil som bare det. Er ikke dette brudd på forumreglene? Jeg har fått noen til å sjekke IPadressen (Naboen jobber med it og Internett noe hun også vet) og alle 3 brukerne som skriver til meg har samme IPadresse. 😠 Anonymkode: 09615...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 6. mai 2017 #2 Del Skrevet 6. mai 2017 Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 6. mai 2017 #3 Del Skrevet 6. mai 2017 hva er brukernavnene da? jeg ble så fryktelig nysgjerrig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Del Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her på kvinneguiden.no for å skrive til meg og spørre om ting. Jeg vet nå at det er henne fordi i de 3 profilene hun har laget har hun 2 barn, bor i samme fylke og spør om de samme tingene uten å ville avsløre noe om seg selv. Hun har 2 hunder, ikke 2 barn og hun er ustabil som bare det. Er ikke dette brudd på forumreglene? Jeg har fått noen til å sjekke IPadressen (Naboen jobber med it og Internett noe hun også vet) og alle 3 brukerne som skriver til meg har samme IPadresse. 😠 Anonymkode: 09615...687 Tøys. Du kan ikke se brukernes ip. Det kan ikke naboen din heller. Troll noe du kan. Anonymkode: 449c3...805 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Del Skrevet 6. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tøys. Du kan ikke se brukernes ip. Det kan ikke naboen din heller. Troll noe du kan. Anonymkode: 449c3...805 Du kan faktisk det Anonymkode: 09615...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 6. mai 2017 #6 Del Skrevet 6. mai 2017 Hva er det hun spør om da, som hun ikke kan spørre om irl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan faktisk det Anonymkode: 09615...687 Nei. Anonymkode: 449c3...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Del Skrevet 7. mai 2017 Hæ? Sender hun deg PM? Anonymkode: e7197...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #9 Del Skrevet 7. mai 2017 Paranoid much? Selvom du kjenner til lignende scenarioer som i en post behøver det ikke være noen du kjenner. Selvom hun spør etter råd her er det ikke deg hun spør. Og nei ingen brukere kan se ip adressen til andre brukere på forumet. Hvis du er så sikker på at det er henne som kommuniserer subliminal til deg, hvorfor spør du henne ikke bare istedet for å spørre oss? Og hvordan kan hun liksom vite at du er på Kvinneguiden? Du høres ikke helt god ut... Anonymkode: b88b6...d11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #10 Del Skrevet 7. mai 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Her på kvinneguiden.no for å skrive til meg og spørre om ting. Jeg vet nå at det er henne fordi i de 3 profilene hun har laget har hun 2 barn, bor i samme fylke og spør om de samme tingene uten å ville avsløre noe om seg selv. Hun har 2 hunder, ikke 2 barn og hun er ustabil som bare det. Er ikke dette brudd på forumreglene? Jeg har fått noen til å sjekke IPadressen (Naboen jobber med it og Internett noe hun også vet) og alle 3 brukerne som skriver til meg har samme IPadresse. 😠 Anonymkode: 09615...687 TS mener hun har en stalker i form av sin svigerinne, som på ett vis har funnet ut hennes nick på kvinneguiden. Anonymkode: e7197...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #11 Del Skrevet 7. mai 2017 Ooooh, the dramaAnonymkode: fcb01...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandragora Skrevet 7. mai 2017 #12 Del Skrevet 7. mai 2017 Korleis er det brudd på forumreglene å ta kontakt med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå