Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #1 Skrevet 26. desember 2004 Jeg tenkte å bestille en ipod fra apple.no. Problemet er at jeg ikke er sikker på om de shipper varene fra norge eller fra utlandet, mye av siden er på engelsk og man blir overført til apple.com. Hvis de sender varene fra utlandet, slik enkelte slike sider gjør, får jeg jo en lite hyggelig toll-overraskelse. Noen som kan hjelpe meg å finne dette ut?
Gjest iMac Skrevet 26. desember 2004 #2 Skrevet 26. desember 2004 De oppgir jo prisene i norske kroner og inkludert frakt, så jeg tror ikke du trenger å engste deg selv om varene sendes fra utlandet. Jeg vurderte dem men pga leveringstid bestilte jeg heller fra eplehuset.no, tok bare noen få dager etter bestilling før jeg hadde varene her.
LilleBille Skrevet 26. desember 2004 #3 Skrevet 26. desember 2004 Jeg bestilte fra Appel.. det tok ikke mye over en uke det heller. Super service... levert på døren .. og jeg kunne følge pakken hele veien.. Ikke noe toll el kom i tillegg. Kun den prisen som sto oppført (snaut 3000,- for den jeg bestilte)
Brunhilde Skrevet 27. desember 2004 #4 Skrevet 27. desember 2004 Jeg har oggå veldig god erfaring med bestilling fra apple. Varene ble levert på jobb, ingen problemer i det hele tatt!
jordbær Skrevet 27. desember 2004 #5 Skrevet 27. desember 2004 Du betaler ikke toll, hvis du handlet fra den norske siden.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 Samboer'n bestilte ipod fra apple.no til meg før jul, kjapt levert på døren og ikke noe ekstra toll. Gratis inngravering etter ønske, og gratis frakt.
Brunhilde Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Samboer'n bestilte ipod fra apple.no til meg før jul' date=' kjapt levert på døren og ikke noe ekstra toll. Gratis inngravering etter ønske, og gratis frakt. [/quote'] Gratis frakt avhenger av beløpet du handler for...
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #8 Skrevet 11. januar 2005 Jeg bestilte fra Appel.. det tok ikke mye over en uke det heller. Super service... levert på døren .. og jeg kunne følge pakken hele veien.. Ikke noe toll el kom i tillegg. Kun den prisen som sto oppført (snaut 3000,- for den jeg bestilte) Levert på døren? På dagtid? Hva om man ikke er hjemme da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå