Nor Skrevet 6. mai 2017 #1 Del Skrevet 6. mai 2017 Så henne på Lindmo. Sterk historie av sterk dame. Og nydelig sang. Godt og se hun er kommet seg videre i livet. Men fyf.. for noen evneveike "klassevenninner ", hun hadde. De hadde kanskje sitt og slite med den gang - og fikk nok litt til om de så dette programmet nå. Håper jeg !! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle Skrevet 6. mai 2017 #2 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg tenkte også at det må sitte noen beskjemmet damer og ser på dette. Greit at de var små, men de var store nok til å vite at det de gjorde ikke var greit. lurer på hva de tenker når de ser Eva sitte der så vellykket, talentfull og vakker... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. mai 2017 #3 Del Skrevet 6. mai 2017 Eva virker helt fantastisk! For ei dame! og for en stemme Helt nydelig synger hun. Syns virkelig synd på henne i oppveksten, at folk kan være så slemme! Tenkt at den kommentaren forandret livet hennes i 10 år. 10 ÅR!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 7. mai 2017 #4 Del Skrevet 7. mai 2017 flott dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LISJ Skrevet 7. mai 2017 #5 Del Skrevet 7. mai 2017 Hva hadde de gjort mot henne da? Nysgjerrig.... Var det hun som slet med spiseforstyrrelse, er ikke det innmari vanlig når de er i konkurransepregede yrker og må se bra ut på en scene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 7. mai 2017 Og la være og komme i bursdagen hennes. De må jo ha hatt noen evneveike foreldre... Kommentaren om at hun var feit var nok prikken over i en etter mye plaging. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 7. mai 2017 #7 Del Skrevet 7. mai 2017 Spiseforstyrrelser er jo et symptom på andre plager. Så det kan jo ha vært dråpen, den kommentaren da hun var 12, og begeret fløt over. Blir litt som "feit ja.. det kan jeg forholde meg til" og så går det 10 år før de andre tingenettbaserte har roet seg, hun har funnet trygghet og en vei, og da slipper symptomet med mat. Jeg digger Eva. Hun er helt nydelig, musikken er fantastisk og etter HGVM ser man jo hvilken vakker sjel hun er også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missblogg Skrevet 7. mai 2017 #8 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Synes Eva er sterk som tørr å stå frem med sin historie. Det viser hvor langt hun har kommet! Veldig fint at hun kan gi et ansikt til mobbing og spiseforstyrrelser. Jeg ble selv utestengt og mobbet i alle år på skolen, og selv om jeg ikke utviklet spiseforstyrrelser så sliter jeg fortsatt med sosial angst, det å stole på og bygge en kontakt med andre, og delvis svært tunge dager. Mobbing ødelegger så ekstremt mye, spesielt i en så sårbar alder som man er på skolen. Endret 7. mai 2017 av missblogg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. mai 2017 #9 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg har vært fan av henne siden hun 2005. Nydelig jente og en vakker sjel. Kjempetrist å lese om oppveksten hennes. Det beviser nok en gang hvor mye mobbing ødelegger, men hun kunne ikke vist fingeren til mobberne på en bedre måte😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LISJ Skrevet 7. mai 2017 #10 Del Skrevet 7. mai 2017 3 timer siden, EllaSays skrev: Spiseforstyrrelser er jo et symptom på andre plager. Så det kan jo ha vært dråpen, den kommentaren da hun var 12, og begeret fløt over. Blir litt som "feit ja.. det kan jeg forholde meg til" og så går det 10 år før de andre tingenettbaserte har roet seg, hun har funnet trygghet og en vei, og da slipper symptomet med mat. Jeg digger Eva. Hun er helt nydelig, musikken er fantastisk og etter HGVM ser man jo hvilken vakker sjel hun er også. Ja de som er usikre og utrygge får ofte spiseforstyrrelsen pga kontrollbehovet de her, pga utryggheten så må de kompensere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 7. mai 2017 #11 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) Hun har en utrolig fin stemme, synd hun lager så kjedelig musikk Endret 25. mai 2017 av justcurious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 7. mai 2017 #12 Del Skrevet 7. mai 2017 Tråden er ryddet for hetsende innlegg. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg