AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Noen som har prøvd de nye acuvue oasys dagslinsene? Hvilken type har du brukt? Jeg har brukt acuvue moist tidligere, og lurer på å prøve den nye typen. Er dere fornøyd? Har skeive hornhinner så må ha for astigmatisme. Anonymkode: 2cd6b...26b
Gjest BlandaDrops Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd de nye acuvue oasys dagslinsene? Hvilken type har du brukt? Jeg har brukt acuvue moist tidligere, og lurer på å prøve den nye typen. Er dere fornøyd? Har skeive hornhinner så må ha for astigmatisme. Anonymkode: 2cd6b...26b Nei, men har vurdert det flere ganger. Bruker Dailies T1 og er vel når sant skal sies veldig fornøyd
andrea79 Skrevet 2. august 2017 #4 Skrevet 2. august 2017 Jeg har prøvd disse en stund nå. De er mer komfortable enn Dailies Total1 for meg. Varer lengre også, Total1 blir ofte veldig tørre på kvelden og kan falle ut, eller bli vanskelige å få av. Disse er helt fine om kvelden om du har hatt dem på siden morgenen. Brukte tidligere Dailies Toric Aquacomfort på det ene øyet, og Oasys for Astigmatism er suverent bedre, kjenner ikke at du har de på. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå