Gjest Njuta Skrevet 6. mai 2017 #1 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg sitter her nå og kjenner meg så intenst ensom. Har ikke fått en eneste melding på aldri så lenge, der noen har spurt om vi skal finne på noe. Istedet sitter jeg alene dag etter dag, om ikke jeg sender noen sms først. Etter at vennene mine fikk barn, så har de mer enn nok med seg selv og sitt. Det gjør litt vondt. Jeg savner at noen bryr seg, at noen vil treffe meg. Har du også opplevd dette? Og hvis du har, hvordan kom du deg ut av det? Jeg har i tillegg mye angst, så foreløpig er det ikke lett å bli med på helt nye aktiviteter med bare fremmede mennesker.. Jeg er så sliten, så lei meg av å ha det sånn. Det gjør faktisk vondt. Selv om jeg ikke vil innrømme det til mine nærmeste, da jeg anser det som flaut. For jeg er voksen, har en bra jobb og er selvstendig. Men det hjelper meg lite når jeg føler meg så alene og ensom. Beklager sytete innlegg en lørdagskveld, men samtidig godt å få det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg kjenner litt på det samme selv. Vurderer å bare ha meg på byen og prate med noen i baren. Da er det i hvert fall en aldri så liten sjanse for at jeg kan komme i kontakt med noen. Har du mulighet til å gjøre det samme? Anonymkode: 550ed...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Del Skrevet 6. mai 2017 Hvor bor dere?😊 Anonymkode: 0dde2...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Del Skrevet 6. mai 2017 Kanskje vi alle som syns synd på oss selv skal treffes og bare slippe ut håret 🎉🎈😊 Anonymkode: 0dde2...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njuta Skrevet 6. mai 2017 #5 Del Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner litt på det samme selv. Vurderer å bare ha meg på byen og prate med noen i baren. Da er det i hvert fall en aldri så liten sjanse for at jeg kan komme i kontakt med noen. Har du mulighet til å gjøre det samme? Anonymkode: 550ed...2eb Jeg sliter sånn med angst i slike situasjoner, så jeg vet ikke om jeg klarer det enda. Men det hadde vært gøy en dag, når jeg er litt mer ovenpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Del Skrevet 6. mai 2017 Ja, hvor bor dere? La oss henge :D Anonymkode: de4bf...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njuta Skrevet 6. mai 2017 #7 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor dere?😊 Anonymkode: 0dde2...ed7 Hovedstaden her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Njuta skrev: Hovedstaden her.. Hovedstaden her også 😊 Hvor gammel? Anonymkode: 0dde2...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njuta Skrevet 6. mai 2017 #9 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hovedstaden her også 😊 Hvor gammel? Anonymkode: 0dde2...ed7 32. Og du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 6. mai 2017 #10 Del Skrevet 6. mai 2017 dette var en koselig tråd (utenom HI, det var trist) og jeg håper dere får det bra og blir mindre ensomme, kanskje hvis dere treffes en gang det passer sånn Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #11 Del Skrevet 6. mai 2017 11 minutter siden, Njuta skrev: Jeg sitter her nå og kjenner meg så intenst ensom. Har ikke fått en eneste melding på aldri så lenge, der noen har spurt om vi skal finne på noe. Istedet sitter jeg alene dag etter dag, om ikke jeg sender noen sms først. Etter at vennene mine fikk barn, så har de mer enn nok med seg selv og sitt. Det gjør litt vondt. Jeg savner at noen bryr seg, at noen vil treffe meg. Har du også opplevd dette? Og hvis du har, hvordan kom du deg ut av det? Jeg har i tillegg mye angst, så foreløpig er det ikke lett å bli med på helt nye aktiviteter med bare fremmede mennesker.. Jeg er så sliten, så lei meg av å ha det sånn. Det gjør faktisk vondt. Selv om jeg ikke vil innrømme det til mine nærmeste, da jeg anser det som flaut. For jeg er voksen, har en bra jobb og er selvstendig. Men det hjelper meg lite når jeg føler meg så alene og ensom. Beklager sytete innlegg en lørdagskveld, men samtidig godt å få det ut.. Nei ikke akkurat det - ikke annet enn at de klager mye over barneforeldre og barnemødre som ikke stiller opp for felles barn osv osv osv... Kan fint klare meg uten all den klagingen altså og det kan vennene mine også. Anonymkode: 5946a...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njuta Skrevet 6. mai 2017 #12 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Frus3rtSjokkiz skrev: dette var en koselig tråd (utenom HI, det var trist) og jeg håper dere får det bra og blir mindre ensomme, kanskje hvis dere treffes en gang det passer sånn Lykke til! Tusen takk for gode ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njuta Skrevet 6. mai 2017 #13 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei ikke akkurat det - ikke annet enn at de klager mye over barneforeldre og barnemødre som ikke stiller opp for felles barn osv osv osv... Kan fint klare meg uten all den klagingen altså og det kan vennene mine også. Anonymkode: 5946a...64b Jeg skjønte ikke helt denne kommentaren..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #14 Del Skrevet 6. mai 2017 4 minutter siden, Njuta skrev: 32. Og du? 29😊 Anonymkode: 0dde2...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njuta Skrevet 6. mai 2017 #15 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 29😊 Anonymkode: 0dde2...ed7 Da hadde det vært hyggelig med en PM, hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #16 Del Skrevet 6. mai 2017 Kjenner meg litt igjen andre veien. Er redd for at vennene mine vil slutte å ta kontakt når jeg får barn, fordi de da regner med at jeg er opptatt. Er jo dumt av vennene dine å slutte å henge med venner (om så er tilfelle) fordi de får barn. Det kommer en tid da de trenger venner igjen. Anonymkode: e49dd...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå