AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg har gått et år på psykologi bachelor i Trondheim, men vurderer å søke meg inn på profesjon i Bergen til neste år. Jeg liker godt NTNU, men vurderer å reise til Bergen da det er kanskje er litt lavere snitt og nærmere hjemstedet. Hvordan er psykologimiljøet? Jeg har prøvd å finne timeplan/studieplan over hvilke emner man har hvert semester, men klarer ikke å finne noe.. Er også 23 år når jeg begynner, er dette veldig gammelt? Anonymkode: e22f1...8fd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Tok meg 20 sekunder å finne studieplanen, så du kan ikke ha letet så mye. http://www.uib.no/studieprogram/PRPSYK#uib-tabs-oppbygging Anonymkode: 9f22a...b59
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Jeg skal også begynne på psyk i Bergen til høsten. Klarte selvfølgelig å faile på privatisteksamen, så Oslo røk for min del. Blir 23 år om en måned, og har også tenkt at dette er for gammelt. Vurderer også NTNU, men vet enda ikke hvor det er best. Synes det er vanskelig å få noe inntrykk av hvordan ting fungerer på psykologi i Bergen. Brukte også en evighet på å finne timeplan. Anonymkode: 38df2...3b9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 23 år er ikke gammelt på psykologi profesjon. Jeg vil tippe at minst 1/4 av klassen vil være eldre enn deg. Anonymkode: 80527...960
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok meg 20 sekunder å finne studieplanen, så du kan ikke ha letet så mye. http://www.uib.no/studieprogram/PRPSYK#uib-tabs-oppbygging Anonymkode: 9f22a...b59 Herlige land, jeg må jo være blind.. Tusen takk 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal også begynne på psyk i Bergen til høsten. Klarte selvfølgelig å faile på privatisteksamen, så Oslo røk for min del. Blir 23 år om en måned, og har også tenkt at dette er for gammelt. Vurderer også NTNU, men vet enda ikke hvor det er best. Synes det er vanskelig å få noe inntrykk av hvordan ting fungerer på psykologi i Bergen. Brukte også en evighet på å finne timeplan. Anonymkode: 38df2...3b9 Godt det ikke bare var meg som slet med å finne den Sliter også med å finne ut hvordan ting er der. Huff, trist å høre! Jeg må også ta opp fag dette året for å komme inn. Hvor mange eksamener tok du? 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: 23 år er ikke gammelt på psykologi profesjon. Jeg vil tippe at minst 1/4 av klassen vil være eldre enn deg. Anonymkode: 80527...960 Åh, godt å høre!! Jeg er ganske åpen og omgjengelig, så jeg henger både med yngre og eldre, men hadde vært kjedelig å bli sett rart på fordi man er eldre Anonymkode: e22f1...8fd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlige land, jeg må jo være blind.. Tusen takk Godt det ikke bare var meg som slet med å finne den Sliter også med å finne ut hvordan ting er der. Huff, trist å høre! Jeg må også ta opp fag dette året for å komme inn. Hvor mange eksamener tok du? Åh, godt å høre!! Jeg er ganske åpen og omgjengelig, så jeg henger både med yngre og eldre, men hadde vært kjedelig å bli sett rart på fordi man er eldre Anonymkode: e22f1...8fd Jeg hadde ikke trengt å ta opp fag for å komme inn på profesjon i Bergen og Trondheim. Har et snitt på 55.4 fra vgs, så med 8 alderspoeng pluss 2 tilleggspoeng for høy utdanning, så har jeg 65.4. Meldte meg bare opp til én privatisteksamen, og det var den som gikk dårlig. Burde åpenbart meldt meg opp til flere for å sikre meg. Men samtidig så vet jeg ikke hvor lyst jeg har til å studere i Oslo heller. Anonymkode: 38df2...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå