AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg ble invitert på fest. Jeg kjøpte med meg drikke, men etter en time så var all drikken min borte. Jeg sa ingenting på det, men det var tydeligvis drukket opp, eventuelt borte. Jeg tror ikke noen på festen har giddet å bare ta drikken min, men hva kan ha skjedd? De er ikke unger, de er voksne også. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Del Skrevet 6. mai 2017 Kanskje en av av barna til noen på festen har tatt den? Tenåringer f.eks? Anonymkode: 2d81d...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje en av av barna til noen på festen har tatt den? Tenåringer f.eks? Anonymkode: 2d81d...3dc Ja, kanskje... Hvorfor gidder de det mon tro? Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Del Skrevet 6. mai 2017 Fulgte du ikke med da? Hva gjorde du ? Satt du frem drikken din på bordet og gikk eller var drikken i sekken din? Anonymkode: 3ab8e...dd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fulgte du ikke med da? Hva gjorde du ? Satt du frem drikken din på bordet og gikk eller var drikken i sekken din? Anonymkode: 3ab8e...dd2 Nei jeg så ingen grunn til det - mulig noen av dem er/var tenåringer, jeg satte den jo i fra meg på et kaldt sted. Et sted de fleste ville valgt å sette i fra seg drikke. Etter en time så var alt borte, til og med all den andre drikken til noen andre. Det var sikkert flere som opplevde det. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 6. mai 2017 #6 Del Skrevet 6. mai 2017 De trodde vel at det var drikke til alle, da, eller så gav de bare faen. Er sånt som skjer. Merk drikken din neste gang, eller gjem den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Cicero skrev: De trodde vel at det var drikke til alle, da, eller så gav de bare faen. Er sånt som skjer. Merk drikken din neste gang, eller gjem den. Ha ha ha. Ja, også kan folk begynne å merke matvarene sine også med lapper på også. Det hørtes bra ut. Drit bra. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Del Skrevet 6. mai 2017 Det er bare på fest/selskap med nære venner at drikke setter i kjøleskap, ute av syne. Jeg har opplevd så innmari ganger at det er blitt borte de gangene jeg har satt det kaldt, på fester hvor ikke alle er nære og kjente. Nå har du lært til neste gang. Lunket vin/øl/cider og andre varer tåler å stå varmt, og så lenge det har stått kaldt lenge nok før du inntar festen, så holder det seg ok i temp. Anonymkode: 08b59...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #9 Del Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, Cicero skrev: De trodde vel at det var drikke til alle Å - så en fikk ikke? Meg blandt annet. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #10 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er bare på fest/selskap med nære venner at drikke setter i kjøleskap, ute av syne. Jeg har opplevd så innmari ganger at det er blitt borte de gangene jeg har satt det kaldt, på fester hvor ikke alle er nære og kjente. Nå har du lært til neste gang. Lunket vin/øl/cider og andre varer tåler å stå varmt, og så lenge det har stått kaldt lenge nok før du inntar festen, så holder det seg ok i temp. Anonymkode: 08b59...c73 :nei nei nei Jeg hadde jo andre steder å gå og skulle jo til et annet sted så nei (men man tar ikke andres drikke for det), man gir ikke lærepenger sånn. Da er man jammen meg nøden. Man bestemmer selv hvor lunken/kald/varm drikken er. Hvem tar drikken da? Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #11 Del Skrevet 6. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: :nei nei nei Jeg hadde jo andre steder å gå og skulle jo til et annet sted så nei (men man tar ikke andres drikke for det), man gir ikke lærepenger sånn. Da er man jammen meg nøden. Man bestemmer selv hvor lunken/kald/varm drikken er. Hvem tar drikken da? Anonymkode: 95ff2...763 Du ser selv. Lunket drikke eller ingen drikke? Ditt valg, tydeligvis. Anonymkode: 08b59...c73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 6. mai 2017 #12 Del Skrevet 6. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å - så en fikk ikke? Meg blandt annet. Anonymkode: 95ff2...763 Hvorfor spør du når du bare er sur til svarene du får? Om du ikke vil gjemme drikken din eller merke den som din må du nesten bare godta at den kommer til å forsvinne. Folk er dust noen ganger. Sånn er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #13 Del Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser selv. Lunket drikke eller ingen drikke? Ditt valg, tydeligvis. Anonymkode: 08b59...c73 Nei vet du hva, jeg regner med at folk er såpass ærlige og ikke gidder å lage seg til "kjeltringer" og blir fulle på andres drikkevarer. De må ha visst at dette var min drikke og kunne bare ha spurt så hadde de fått. Men neste gang så skal jeg ta med meg en sånn hjelm med en flaske på hver side som jeg skal sitte å drikke av i et hjørne for meg selv. Det er festen sin det. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #14 Del Skrevet 6. mai 2017 4 minutter siden, Cicero skrev: Hvorfor spør du når du bare er sur til svarene du får? Om du ikke vil gjemme drikken din eller merke den som din må du nesten bare godta at den kommer til å forsvinne. Folk er dust noen ganger. Sånn er livet. Jeg er ikke sur, jeg sitter og ler, jeg... Her misforstår man en del ser jeg... Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 6. mai 2017 #15 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke sur, jeg sitter og ler, jeg... Her misforstår man en del ser jeg... Anonymkode: 95ff2...763 Så du er et troll? Dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #16 Del Skrevet 6. mai 2017 4 minutter siden, Cicero skrev: Så du er et troll? Dårlig. Nei, men du skriver at man er sur. Man kan ikke lese tonefall, men med smilefjes som ler og sånt så er man jo blid. Det betyr ikke at man er et troll hvis man spør om hvorfor noen tar drikken til folk på fest. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 6. mai 2017 #17 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men du skriver at man er sur. Man kan ikke lese tonefall, men med smilefjes som ler og sånt så er man jo blid. Det betyr ikke at man er et troll hvis man spør om hvorfor noen tar drikken til folk på fest. Anonymkode: 95ff2...763 Du driver jo og diskuterer og sier deg uenig i alle svarene du har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #18 Del Skrevet 6. mai 2017 12 minutter siden, Cicero skrev: Du driver jo og diskuterer og sier deg uenig i alle svarene du har fått. Jeg har sagt meg enig i mange svar, men jeg er ikke enig med de som mener at dette er en lærepenge og jeg må få være ærlig å si at det å snylte på andre sine drikkevarer er dårlig gjort. Men så klart - det er jo bare å unngå å dra ut med de der igjen. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #19 Del Skrevet 6. mai 2017 14 minutter siden, Cicero skrev: Du driver jo og diskuterer Det er forresten et diskusjonsforum. Anonymkode: 95ff2...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 6. mai 2017 #20 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt meg enig i mange svar, men jeg er ikke enig med de som mener at dette er en lærepenge og jeg må få være ærlig å si at det å snylte på andre sine drikkevarer er dårlig gjort. Men så klart - det er jo bare å unngå å dra ut med de der igjen. Anonymkode: 95ff2...763 Jeg pleide å teipe fast en lapp med et par drapstrusler til drikken min da jeg dro på fest. Fikk ha den i fred, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå