Gjest Winza Skrevet 6. mai 2017 #1 Del Skrevet 6. mai 2017 Hva synes dere om han? Jeg blir skikkelig provosert av å høre hvordan han har oppført seg mot kollegaene sine Håper han aldri får jobbe som dommer igjen i noen sport, ingen fortjener å bli behandlet slik han har behandlet folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 6. mai 2017 #2 Del Skrevet 6. mai 2017 52 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Hva synes dere om han? Jeg blir skikkelig provosert av å høre hvordan han har oppført seg mot kollegaene sine Håper han aldri får jobbe som dommer igjen i noen sport, ingen fortjener å bli behandlet slik han har behandlet folk... Er enig med deg men er redd disse fotball pampene sitter på sin høye hest og ikke bryr seg. Men håper jeg tar feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 6. mai 2017 #3 Del Skrevet 6. mai 2017 Frykter at det er en så stor grad av kameraderi i NFF og dommerforeningen at ingen tør å gjøre noe med det. Jeg synes det er bra at de andre dommerne boikotter han når han behandler kollegaene sine på den måten, bare synd at det ikke har blitt gjort noe med for lenge siden. Leste tidligere at meglingen ikke fungerte så nå blir det snart avsagt en "dom", håper den blir rettferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2017 #4 Del Skrevet 6. mai 2017 20 minutter siden, Lapper skrev: Er enig med deg men er redd disse fotball pampene sitter på sin høye hest og ikke bryr seg. Men håper jeg tar feil Så du reportasjen hvor en som hadde jobbet under han snakket ut? Ble helt satt ut av det han sa, at noen kan oppføre seg slik Og fyren begynte til og med å gråte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 6. mai 2017 #5 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Så du reportasjen hvor en som hadde jobbet under han snakket ut? Ble helt satt ut av det han sa, at noen kan oppføre seg slik Og fyren begynte til og med å gråte Jeg så det.. Å det burde ikke være mulig at noen kan lage så mye kvalm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 6. mai 2017 #6 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) http://www.tv2.no/a/9107072/ Link til intervjuet av han som tok til tårene her. Kjenner jeg blir kvalm av å se bevisbildene fra snap og face. Ser også at John Christian Elden skal forsvare han. Etter det jeg kan se via Evardsens profil på facebook, så er de ''kompiser''. Kvalmt. Endret 6. mai 2017 av eeyoree 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 6. mai 2017 #7 Del Skrevet 6. mai 2017 4 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Hva synes dere om han? Jeg blir skikkelig provosert av å høre hvordan han har oppført seg mot kollegaene sine Håper han aldri får jobbe som dommer igjen i noen sport, ingen fortjener å bli behandlet slik han har behandlet folk... Synes man overdriver. De meldingene han hadde sendt for et par år siden var jo ikke så ille, var på grensen til uskyldige Noen er åpenbart litt sarte sjeler som ikke har det samme konkurranseinstinktet som "Eddie" har 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 6. mai 2017 #8 Del Skrevet 6. mai 2017 Husk at dette er voksne mennesker, ikke ungdommer i en sårbar fase. I idrett, særlig på høyt nivå, blir man veldig fokusert på resultater og å bli bedre, er det ikke uvanlig at tilbakemeldingene er dønn ærlige og at folk pusher/terger/fornærmer hverandre for å utvikle seg og strekke seg lenger. Det var jo ikke snakk om at hele toppledelsen eller alle hoveddommere slang dritt til et par-tre fjerdedommere, som sikkert kunne kategoriseres som mobbing, men dette er EN person som stiller skyhøye krav til seg selv og andre. Det virker litt sært å gå til media og henge ham ut om han behandler alle på samme måte, og ikke har sett seg ut en hakkekylling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 7. mai 2017 #9 Del Skrevet 7. mai 2017 Aner ikke hvem det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #10 Del Skrevet 7. mai 2017 7 timer siden, Lapper skrev: Jeg så det.. Å det burde ikke være mulig at noen kan lage så mye kvalm Håper han aldri får jobbe som dommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #11 Del Skrevet 7. mai 2017 11 timer siden, eeyoree skrev: http://www.tv2.no/a/9107072/ Link til intervjuet av han som tok til tårene her. Kjenner jeg blir kvalm av å se bevisbildene fra snap og face. Ser også at John Christian Elden skal forsvare han. Etter det jeg kan se via Evardsens profil på facebook, så er de ''kompiser''. Kvalmt. Fy for en usmakelig fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 7. mai 2017 #12 Del Skrevet 7. mai 2017 Nå bør man passe seg så ikke dette blir en "alle løper i flokk"-situasjon, med stadige artiklene i media og folk på forum og Facebook/Twitter lirer av seg nedsettende kommentarer om Edvartsen så man skulle tro han var den nye Breivik eller Rune Øygard. Han kan miste jobben i en alder av 37, bare pga. at noen ikke tålte noen kommentarer i et sterkt konkurransepreget miljø. Det synes jeg er i overkant Det jeg reagerer spesielt på er at mange driver og viser logger av skriftlige samtaler de har hatt med Edvartsen, det er helt urimelig, spesielt siden man fremstiller det som så ille, når det stengt tatt ikke er det. "Bytt jobb!" og tommel opp er skrevet med glimt i øyet slik jeg tolker det, og på ingen måte mobbing/trakassering. Om noen blir mobbet/trakassert nå, så er det faktisk Edvartsen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #13 Del Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, JackIost skrev: Nå bør man passe seg så ikke dette blir en "alle løper i flokk"-situasjon, med stadige artiklene i media og folk på forum og Facebook/Twitter lirer av seg nedsettende kommentarer om Edvartsen så man skulle tro han var den nye Breivik eller Rune Øygard. Han kan miste jobben i en alder av 37, bare pga. at noen ikke tålte noen kommentarer i et sterkt konkurransepreget miljø. Det synes jeg er i overkant Det jeg reagerer spesielt på er at mange driver og viser logger av skriftlige samtaler de har hatt med Edvartsen, det er helt urimelig, spesielt siden man fremstiller det som så ille, når det stengt tatt ikke er det. "Bytt jobb!" og tommel opp er skrevet med glimt i øyet slik jeg tolker det, og på ingen måte mobbing/trakassering. Om noen blir mobbet/trakassert nå, så er det faktisk Edvartsen Han fortjener alt som kommer hans vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 7. mai 2017 #14 Del Skrevet 7. mai 2017 6 timer siden, JackIost skrev: Nå bør man passe seg så ikke dette blir en "alle løper i flokk"-situasjon, med stadige artiklene i media og folk på forum og Facebook/Twitter lirer av seg nedsettende kommentarer om Edvartsen så man skulle tro han var den nye Breivik eller Rune Øygard. Han kan miste jobben i en alder av 37, bare pga. at noen ikke tålte noen kommentarer i et sterkt konkurransepreget miljø. Det synes jeg er i overkant Det jeg reagerer spesielt på er at mange driver og viser logger av skriftlige samtaler de har hatt med Edvartsen, det er helt urimelig, spesielt siden man fremstiller det som så ille, når det stengt tatt ikke er det. "Bytt jobb!" og tommel opp er skrevet med glimt i øyet slik jeg tolker det, og på ingen måte mobbing/trakassering. Om noen blir mobbet/trakassert nå, så er det faktisk Edvartsen Jeg lurer jo hvordan ETT menneske kan fryse ut alle andre (som det påstås at han har gjort). Fryser man ikke egentlig ut seg selv da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 7. mai 2017 #15 Del Skrevet 7. mai 2017 6 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Han fortjener alt som kommer hans vei... Svarer du deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #16 Del Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, ricecrispies skrev: Svarer du deg selv? Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uffda Skrevet 7. mai 2017 #17 Del Skrevet 7. mai 2017 Edvartsen er jo et trekkplaster i seg selv når alternative kamper går i stå og er hendelsesløse.. Mest komiske dommern i hele ligaen.Gjør så mange grove feil og klarer å skape eskalasjon blant spillerne i hver eneste kamp. Komiske er jo at det ikke er det som er tema og at det ikke har kommet opp for mange år siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 8. mai 2017 #18 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg var på samme feriested som ham en sommer. Fikk veldig dårlig inntrykk av ham. Han snakket i tlf hele tiden, og snakket til servitørene/kelnerne som om de var verdiløs og han var en usmakelig verdensstjerne. Ingen øyekontakt, ingen smil, korte irritable svar. Så ut som reisefølget hans var både forbanna og flau. Dette var ikke bare én dag altså, men tre. Så at det nå kommer ut i media at han ikke er en særlig hyggelig type er overhodet ikke overraskende på meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mai 2017 #19 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Denne saken har mer enn én side. Men Edvartsen har en personlighet som ikke akkurat gjør ting enklere for ham. Jeg har selv vært en del av dommermiljøet, og jeg kan skrive under at det ikke er en stor, lykkelig gruppe venner. For å klare seg som dommer, må man være en individualist samt ha spisse albuer. Og verre blir det ho høyere opp i divisjonene man kommer. Jeg vil anta at mobbesakene ble meldt inn til Dommerforeningen og Dommersjefen i etterkant av hendelsene. Hvorfor fikk i så fall Edvartsen fortsette å dømme på høyeste nivå? Anbefaler å lese denne kommentaren, som en enkel og grei oppsummering av saken per nå: http://www.dagbladet.no/sport/na-handler-konflikten-om-gammelt-gruff-som-er-oversett-og-feid-under-teppet-i-flere-ar/67548024 Endret 8. mai 2017 av Rosalie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. mai 2017 #20 Del Skrevet 9. mai 2017 http://www.tv2.no/sport/9111751/ Rettferdigheten har seiret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg