AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Del Skrevet 6. mai 2017 Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, men jeg sliter med å få venner, og skjønner ikke hvorfor 😔 Jeg er nå blitt en jente/dame på 29år, kler meg moteriktig, trener mye, har bra kropp, får stadig høre at jeg er både søt og pen. Jeg har ålreit jobb, utdannelse i fra BI(nettstudie). Jeg er alltid blid, blir aldri sur, sier sjelden noe vondt om noen! Men jeg er kanskje litt sjenert, og er ikke typen som liker konflikter. På U-skolen hadde jeg kun to venninner, fordi jeg ble rett og slett mobbet uten grunn, mulig fordi jeg alltid har vært en person som ikke tør å si fra! På videregående hadde jeg også stort sett bare en ånkli venninne, og kom aldri inn i noe gjeng!! Jeg skjønner liksom ikke hva jeg gjør galt... Anonymkode: 01ba1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 6. mai 2017 #2 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) Det er nok det at du er sjenert. Begynner du å ta mer initiativ så er jeg sikker på at det ordner seg. Endret 6. mai 2017 av AnonymSjiraff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Del Skrevet 6. mai 2017 Tar du initiativ selv til å få venner? Anonymkode: b18e7...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 6. mai 2017 #4 Del Skrevet 6. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, men jeg sliter med å få venner, og skjønner ikke hvorfor 😔 Jeg er nå blitt en jente/dame på 29år, kler meg moteriktig, trener mye, har bra kropp, får stadig høre at jeg er både søt og pen. Jeg har ålreit jobb, utdannelse i fra BI(nettstudie). Jeg er alltid blid, blir aldri sur, sier sjelden noe vondt om noen! Men jeg er kanskje litt sjenert, og er ikke typen som liker konflikter. På U-skolen hadde jeg kun to venninner, fordi jeg ble rett og slett mobbet uten grunn, mulig fordi jeg alltid har vært en person som ikke tør å si fra! På videregående hadde jeg også stort sett bare en ånkli venninne, og kom aldri inn i noe gjeng!! Jeg skjønner liksom ikke hva jeg gjør galt... Bedre med for få venner enn for mange, tro du meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Del Skrevet 6. mai 2017 Hvor bor du? Vi kan bli venner :D Anonymkode: aae0e...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Del Skrevet 6. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar du initiativ selv til å få venner? Anonymkode: b18e7...41b Hvordan skal jeg gjøre det?😊 Jeg er jo hyggelig mot folk... Anonymkode: 01ba1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Del Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du? Vi kan bli venner :D Anonymkode: aae0e...f41 Oslo 😊Du da? Anonymkode: 01ba1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 6. mai 2017 #8 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, men jeg sliter med å få venner, og skjønner ikke hvorfor 😔 Jeg er nå blitt en jente/dame på 29år, kler meg moteriktig, trener mye, har bra kropp, får stadig høre at jeg er både søt og pen. Jeg har ålreit jobb, utdannelse i fra BI(nettstudie). Jeg er alltid blid, blir aldri sur, sier sjelden noe vondt om noen! Men jeg er kanskje litt sjenert, og er ikke typen som liker konflikter. På U-skolen hadde jeg kun to venninner, fordi jeg ble rett og slett mobbet uten grunn, mulig fordi jeg alltid har vært en person som ikke tør å si fra! På videregående hadde jeg også stort sett bare en ånkli venninne, og kom aldri inn i noe gjeng!! Jeg skjønner liksom ikke hva jeg gjør galt... Anonymkode: 01ba1...58d Kanskje du blir litt for perfekt for folk? Det går ikke an liksom. Prøv å vise til noen feil ved deg selv. Du fremhever bare gode ting med deg selv, og de stemmer sikkert, men det er klart at de fleste har feil også, også du. Kanskje de bare får vite om de gode tingene og får sjokk over de dårlige sidene dine? Vær deg selv, men jeg tror det kan skremme bort folk hvis folk bare studerer på typisk mainstream steder, er blide hele tiden, aldri blir sinte, og at alt bare er kjempe bra og allright hele tiden. Kanskje de blir "redde"? Når det er sagt så er det ikke lett å etablere vennskap. Samfunnet er digitalt og folk sitter ofte med nesa i datan/telefonen. Så ikke bry deg noe om det. Lykke til. Endret 6. mai 2017 av fuglekvitter__ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #9 Del Skrevet 6. mai 2017 46 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Kanskje du blir litt for perfekt for folk? Det går ikke an liksom. Prøv å vise til noen feil ved deg selv. Du fremhever bare gode ting med deg selv, og de stemmer sikkert, men det er klart at de fleste har feil også, også du. Kanskje de bare får vite om de gode tingene og får sjokk over de dårlige sidene dine? Vær deg selv, men jeg tror det kan skremme bort folk hvis folk bare studerer på typisk mainstream steder, er blide hele tiden, aldri blir sinte, og at alt bare er kjempe bra og allright hele tiden. Kanskje de blir "redde"? Når det er sagt så er det ikke lett å etablere vennskap. Samfunnet er digitalt og folk sitter ofte med nesa i datan/telefonen. Så ikke bry deg noe om det. Lykke til. Jeg har selvfølgelig negative sider også... jeg er konfliktsky, ikke flink til å si min mening om ting også er jeg jo sjenert, og jeg har ikke veldig god selvtillit! Selvom jeg nok ser ut som en jente som burde hatt det! Anonymkode: 01ba1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #10 Del Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selvfølgelig negative sider også... jeg er konfliktsky, ikke flink til å si min mening om ting også er jeg jo sjenert, og jeg har ikke veldig god selvtillit! Selvom jeg nok ser ut som en jente som burde hatt det! Anonymkode: 01ba1...58d Prøv å fremhev de litt mer og ikke vær så perfekt. Du fremhever bare gode ting, med god grunn altså. Du setter en standard med å si: sånn er du, men lar ikke andre få fortelle deg noe - verken konstruktivt eller motsatt. Sånn er jeg, dermed basta så da kommer ikke folk til. Anonymkode: dcf32...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #11 Del Skrevet 6. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å fremhev de litt mer og ikke vær så perfekt. Du fremhever bare gode ting, med god grunn altså. Du setter en standard med å si: sånn er du, men lar ikke andre få fortelle deg noe - verken konstruktivt eller motsatt. Sånn er jeg, dermed basta så da kommer ikke folk til. Anonymkode: dcf32...d53 Ja, jeg burde nok bli flinkere til det 😊 Burde vel ikke være så vanskelig å bli kjent med folk. Jeg har noen få venner altså, men savner kanskje noen å gå på byn med osv 😊 Anonymkode: 01ba1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #12 Del Skrevet 6. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg burde nok bli flinkere til det 😊 Burde vel ikke være så vanskelig å bli kjent med folk. Jeg har noen få venner altså, men savner kanskje noen å gå på byn med osv 😊 Anonymkode: 01ba1...58d Noen bekjente av meg har sluttet med det. De sitter bare hjemme og baksnakker folk og diverse hele tiden (beklager - jeg sporer litt av). Kanskje det det er? For all del - jeg tror det er riktig det du mener om deg selv. Anonymkode: dcf32...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #13 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, men jeg sliter med å få venner, og skjønner ikke hvorfor 😔 Jeg er nå blitt en jente/dame på 29år, kler meg moteriktig, trener mye, har bra kropp, får stadig høre at jeg er både søt og pen. Jeg har ålreit jobb, utdannelse i fra BI(nettstudie). Jeg er alltid blid, blir aldri sur, sier sjelden noe vondt om noen! Men jeg er kanskje litt sjenert, og er ikke typen som liker konflikter. På U-skolen hadde jeg kun to venninner, fordi jeg ble rett og slett mobbet uten grunn, mulig fordi jeg alltid har vært en person som ikke tør å si fra! På videregående hadde jeg også stort sett bare en ånkli venninne, og kom aldri inn i noe gjeng!! Jeg skjønner liksom ikke hva jeg gjør galt... Anonymkode: 01ba1...58d Sitter her alene på en lørdagskveld-igjen-og lurer på det samme. Anonymkode: b0604...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #14 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sitter her alene på en lørdagskveld-igjen-og lurer på det samme. Anonymkode: b0604...d92 Jeg sporer litt av. For meg har noe av det samme også skjedd, og veldig mange av dem sitter hjemme med venner/venninner og baksnakker folk. Og da baksnakker de selvklart de som ikke er der, og neste gang - hvis en av de som ikke er der nå, da blir han/hun baksnakket. Barnefedre og barnemødre får også gjennomgå. Vekta til folk får gjennomgå, sminken, slips, klærne, osv... Det må jo være utrolig flaut å våkne dagen derpå. Er de ikke skamfulle? Alle baksnakker en gang i blant, men noen lever nesten av baksnakking - jeg lurer på om de får lønn for å baksnakke folk. Man leser mye i media om at det er mye ensomhet rundt omkring, og det er helt forferdelig. Når man ser at folk går rundt på gata med nesa si i mobilen så er det ikke lett for noen å bli kjent med noen. Anonymkode: dcf32...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 6. mai 2017 #15 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg gjøre det?😊 Jeg er jo hyggelig mot folk... Anonymkode: 01ba1...58d Ofte forskjell på det å være hyggelig mot folk, og det å skaffe seg nære venner. Spesielt i en alder av 29 år. Da må man aktivt søke etter noe mer genuint enn å sporadisk snakke med noen. Man må gjerne ha felles interesser som knytter samhold, og ta initiativ til å henge sammen for å bygge opp relasjonen. Selv syntes jeg det er ekstremt vanskelig å gjøre fra scratch. Heldigvis har jeg en sirkel av nære venner jeg er fornøyd med fra før. Hadde nok vært vanskelig å dlyttet til en ny by og startet et sosialt liv på nytt igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #16 Del Skrevet 6. mai 2017 For mitt vedkommende så gadd de ikke noen å ha noe med meg å gjøre når jeg ikke baksnakket. Jeg orket ikke og hadde ingen gode grunner til å baksnakke alle de der, og da var det ikke noe gøy for dem lenger. Så det er ikke deg det er noe galt med ts. Anonymkode: dcf32...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #17 Del Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, King in the North skrev: Ofte forskjell på det å være hyggelig mot folk, og det å skaffe seg nære venner. Spesielt i en alder av 29 år. Da må man aktivt søke etter noe mer genuint enn å sporadisk snakke med noen. Man må gjerne ha felles interesser som knytter samhold, og ta initiativ til å henge sammen for å bygge opp relasjonen. Selv syntes jeg det er ekstremt vanskelig å gjøre fra scratch. Heldigvis har jeg en sirkel av nære venner jeg er fornøyd med fra før. Hadde nok vært vanskelig å dlyttet til en ny by og startet et sosialt liv på nytt igjen nå. Hvis baksnakking går under interesser så må de vel det. De liker vel ikke ts da. Og hun er hyggelig i mot dem så de har ingen grunn til og ikke bli venn med henne. Jeg tror det er den digitale verden som har gjort det sånn. Anonymkode: dcf32...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #18 Del Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, King in the North skrev: Ofte forskjell på det å være hyggelig mot folk, og det å skaffe seg nære venner. Spesielt i en alder av 29 år. Da må man aktivt søke etter noe mer genuint enn å sporadisk snakke med noen. Man må gjerne ha felles interesser som knytter samhold, og ta initiativ til å henge sammen for å bygge opp relasjonen. Selv syntes jeg det er ekstremt vanskelig å gjøre fra scratch. Heldigvis har jeg en sirkel av nære venner jeg er fornøyd med fra før. Hadde nok vært vanskelig å dlyttet til en ny by og startet et sosialt liv på nytt igjen nå. Ts her! Ja, jeg tror det er drit vanskelig å komme inn på folk! Jeg har noen interesser, er veldig glad i å trene, er opptatt av mote & interiør, også er jeg veldig glad i dyr 😻 Anonymkode: 01ba1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #19 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For mitt vedkommende så gadd de ikke noen å ha noe med meg å gjøre når jeg ikke baksnakket. Jeg orket ikke og hadde ingen gode grunner til å baksnakke alle de der, og da var det ikke noe gøy for dem lenger. Så det er ikke deg det er noe galt med ts. Anonymkode: dcf32...d53 Jeg hater baksnakking, syns ikke det er pent! Liker bedre å være hyggelig, uansett om man er tykk eller tynn:)) eller uansett hvordan man er! Anonymkode: 01ba1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #20 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater baksnakking, syns ikke det er pent! Liker bedre å være hyggelig, uansett om man er tykk eller tynn:)) eller uansett hvordan man er! Anonymkode: 01ba1...58d Enig med deg. Jeg aner ikke noe om ts annet enn hva hun sier om seg selv, og jeg tror henne jeg. Håper hun får noen nye og gode venner. Anonymkode: dcf32...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå