Gå til innhold

Fb-gruppa "Lavkarbo til hverdag og fest"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som er medlemmer der inne? Ser folk blir kasta ut og blokkert hvis de spør om folk tar blodprøver å følger med hos legen når de går på ekstrem lavkarbo... Tåler de ikke at folk spør om viktige ting eller?

Anonymkode: cb0d3...8ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var medlem i en sånn gruppe, jeg husker ikke helt om det var den samme og da er det kanskje bortkastet for deg det jeg svarer, det kan hende det var søtsaker og kaker på lavkarbo eller noe sånt den gruppa het.

Jeg meldte meg kjapt ut igjen fordi det var noen som hadde lagt ut bilde av noe som så knallgodt ut og så var det noen som spurte etter oppskrift og dama sa at hun hadde lagt oppskrift i albumet, men det var så kronglete å finne fram til. Det var mange bilder der, så da måtte man lete gjennom for å finne den riktige. Det var noen som påpekte at det var litt kronglete, og da ble hun som la ut bilde nebbete - og da gadd jeg ikke være medlem. Det bikket litt over til "mat-fra-bunnen-tendenser", syns jeg. 

Jeg tror ikke folk flest for sånne grupper tåler spørsmål. Det gjelder Hønehjørnet, Lavkarbo-søtsaker, Mat fra Bunnen osv. De lager grupper for å være "sjef", tror jeg. Og da blir folk nebbete og "ikke rart det er krig", "hvis du ikke kan innrette deg etter mine humørsvingninger så kan du melde deg ut" osv er kommentarer de har på ctrl+V... 

Anonymkode: 7bdd5...448

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de liker ikke at noen tenker selv. Meldte meg ut av gruppa i sta, orka ikke å være medlem av en så sprø gruppe. De klager over at at hu som stilte spørsmål liksom lagde drama og kom med trusler, men sånn som de har holdt på der inne etter at hu ble kasta ut... Jøje meg.

Anonymkode: cb0d3...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...