AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Hei! Jeg skal være forlover i et bryllup nå til sommeren, og lurer på om jeg skal gi en liten gave til bruden på morgenen på bryllupsdagen. Sliter med å finne ut hva, skal ikke være så dyrt. Noen som har tips/erfaring med dette? Anonymkode: 24ebf...d75
Sphynx Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Som kommende brud hadde jeg ikke forventet noe gave men hadde blitt glad for eks kino-billetter 'gavekort' på cafe date og lignende. Eller noe man rett og slett bare ønsker seg, som man ikke har tatt seg råd til, i og med at alt har gått til bryllup. Nå som jeg skal gifte meg tar jeg meg ikke råd til pynteting, klær og sånt. Så om noen hadde gitt meg den sommerkjolen jeg ønsker meg fra HM, eller den nye CD'en til Gorillaz feks, så hadde jeg blitt kjempeglad.
FruN Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Nå var ikke det en gave til bare meg, men vi fikk en morsom skrin med småting under talen fra min forlover. Med litt historie bak da; et par babyer "med ønske om et spirende barneliv" (eller noe sånt), en plastbukett "når f.eks. mannen glemte bryllupsdagen", en robåt "når man trengte årer" etc. Veldig morsomt! Riktignok ikke helt i de baner du tenker, men kanskje en tanke?
summerrain Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Jeg ga en scrapbook der alle som deltok i utdrikningslaget hadde hver sin side med bilder/tekst. I tillegg var det mange bilder fra barndommen. Ga den som en gave fra alle da, men hun skjønte jo at det var jeg som hadde laget den og tatt utgiftene osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå