Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ivrig googling ikke gir noen treff må jeg ty til KG:laugh:

Men, jeg sitter altså og slapper av en søndag formiddag, og kommer plutselig på en bok jeg leste mye i barnehagen som handler (tror jeg) om en tommeltott som går seg vill i skogen, og det er mørkt/kveld/natt. Tror jeg, altså. Og det er det jeg husker. Tommeltotten var muligvis litt redd, men jeg er som sagt usikker:fnise:

Er det noen, noen som aner hva jeg snakker om? Eller har jeg funnet det på og tror nå det er sant?:sprettoy:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Muffin skrev:

Men, jeg sitter altså og slapper av en søndag formiddag, og kommer plutselig på en bok jeg leste mye i barnehagen som handler (tror jeg) om en tommeltott som går seg vill i skogen, og det er mørkt/kveld/natt. Tror jeg, altså. Og det er det jeg husker. Tommeltotten var muligvis litt redd, men jeg er som sagt usikker:fnise:

Er det noen, noen som aner hva jeg snakker om? Eller har jeg funnet det på og tror nå det er sant?:sprettoy:

Det var ikke om den grønne votten?

http://www.gyldendal.no/Barn-og-ungdom/3-6-aar/Den-groenne-votten

Anonymkode: 0a05b...9ce

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Muffin skrev:

:opplyser: vi andre er bare på lørdag 6.5.2017 i dag.  

Får du ikke napp, snakk med nærmeste bibliotek. 

Anonymkode: 586c5...d8e

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke om den grønne votten?

http://www.gyldendal.no/Barn-og-ungdom/3-6-aar/Den-groenne-votten

Anonymkode: 0a05b...9ce

Takk for svar! Nei, det er ikke den dessverre. Men den er også fin:laugh:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:opplyser: vi andre er bare på lørdag 6.5.2017 i dag.  

Får du ikke napp, snakk med nærmeste bibliotek. 

Anonymkode: 586c5...d8e

Aiaiai, jeg mente selvfølgelig lørdag formiddag!

God idé :)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Muffin skrev:

Takk for svar! Nei, det er ikke den dessverre. Men den er også fin:laugh:

Aiaiai, jeg mente selvfølgelig lørdag formiddag!

God idé :)

Det er tydelig vi har forskjellig oppfatning av tidspunkter. Du, TS, kaller det formiddag når klokken er nærmere 14.30. Jeg kaller det tidlig ettermiddag. :ler:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Det er tydelig vi har forskjellig oppfatning av tidspunkter. Du, TS, kaller det formiddag når klokken er nærmere 14.30. Jeg kaller det tidlig ettermiddag. :ler:

Kommer an på når man spiser middag. Før var middag lik 12, men nå kan begrepene for- og ettermiddag være sentrert rundt når man faktisk spiser middag, og mange spiser etter 14.30.

https://snl.no/formiddag

Anonymkode: b4508...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...