AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg blir så frustrert!!! Jeg kom over en Instagram, ung mor, 3000 følgere. Hun beklager så mye for mindre aktivitet på insta'n, da ungen er lite fotogen for tiden, hun begynner bare å grine og blir sutrete hver gang hun prøver å ta bilde av ungen. Hun skjønner ikke hvorfor ungen er slik, og hun beklager så mye. Ja, hvorfor tror du ungen blir sur og grinete? Mulig hun er drittlei av å bli tatt bilde av???? Mulig hun er lei av å alltid må smile og posere?? Mulig hun er lei av at mamma alltid er på mobilen?! Og når jeg scroller igjennom bildene hun har lagt ut av ungen... ALLE bildene er så photoshoppa at jeg har ikke ord. Jeg synes det er helt greit å redigere bildene for å få finere farger og lys, eller å gjøre bildene skarpere. Men her er altså huden og tennene airbrusha så mye at får nesten ikke til å se at det er en unge. Er det nødvendig?! Det er en unge!!!!! Til alle mødre som driver på sånn., vær så snill.. la ungene deres være unger. Ikke insta-modeller. Hvorfor er det nødvendig å holde på slik?! Anonymkode: e83b7...a11 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Herlighet, pass på deg selv! Anonymkode: 167c3...522 2
hocane Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 (endret) Jeg har alltid vært sterkt imot deling av baby bilder på nett. Babyer er ikke gamle nok til å mene om det er ok eller ikke. Vent til de er gamle nok til å ta en avgjørelse om de synes det er greit eller ikke å bli postet av på nettet. Endret 6. mai 2017 av hocane 1
Sjokoladefruen Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 (endret) Litt nettvett skader ikke. Spesielt når det handler om barn. Barn skal ikke bli utlevert på nett, de er mennesker de og, de har rett på privatliv. Jeg synes ikke det er ok å poste bilder av barna før de selv kan godkjenne bildene. Og nei, jeg poster ikke bilder av mine barn. Endret 6. mai 2017 av Sjokoladefruen 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, pass på deg selv! Anonymkode: 167c3...522 Les: "jeg føler meg truffet!" Anonymkode: fa186...82c 3
Gjest Cicero Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 Photoshoppet unge?! Hva faen? Synes ikke man skal legge ut bilder av unger på nett.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les: "jeg føler meg truffet!" Anonymkode: fa186...82c Har ikke unger jeg, men gleder meg til jeg får det for da er det fritt frem for alle å dømme alt du gjør Anonymkode: 167c3...522 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så frustrert!!! Jeg kom over en Instagram, ung mor, 3000 følgere. Hun beklager så mye for mindre aktivitet på insta'n, da ungen er lite fotogen for tiden, hun begynner bare å grine og blir sutrete hver gang hun prøver å ta bilde av ungen. Hun skjønner ikke hvorfor ungen er slik, og hun beklager så mye. Ja, hvorfor tror du ungen blir sur og grinete? Mulig hun er drittlei av å bli tatt bilde av???? Mulig hun er lei av å alltid må smile og posere?? Mulig hun er lei av at mamma alltid er på mobilen?! Og når jeg scroller igjennom bildene hun har lagt ut av ungen... ALLE bildene er så photoshoppa at jeg har ikke ord. Jeg synes det er helt greit å redigere bildene for å få finere farger og lys, eller å gjøre bildene skarpere. Men her er altså huden og tennene airbrusha så mye at får nesten ikke til å se at det er en unge. Er det nødvendig?! Det er en unge!!!!! Til alle mødre som driver på sånn., vær så snill.. la ungene deres være unger. Ikke insta-modeller. Hvorfor er det nødvendig å holde på slik?! Anonymkode: e83b7...a11 Send bekymring til Barnevernet -og faktisk kan barnet la en annen ekstern/voksen saksøke moren for frihetsberøvelse fordi moren gjør slikt uten barnets aksept! Anonymkode: 92778...a80
Gjest Dragoste Skrevet 8. mai 2017 #10 Skrevet 8. mai 2017 (endret) Enig! Endret 8. mai 2017 av Dragoste Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #11 Skrevet 8. mai 2017 Bra de fleste er enige med meg.. for en uting!! Frister nesten å sende en bekymringsmelding til bv ja. Anonymkode: e83b7...a11
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #12 Skrevet 8. mai 2017 Hvem er det snakk om? Anonymkode: 70856...59f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #13 Skrevet 9. mai 2017 På 6.5.2017 den 18.16, AnonymBruker skrev: Har ikke unger jeg, men gleder meg til jeg får det for da er det fritt frem for alle å dømme alt du gjør Anonymkode: 167c3...522 Ja tenk å være så frekk og dømmende at man tenker på hvordan andre barn har det, a! Man blir faktisk ikke automatisk en god forelder ved å mose ut en unge og det at andre "følger" med på hva andre foreldre gjør er nok ikke det verste her i verden.. Anonymkode: 9f482...a48
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #14 Skrevet 9. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det snakk om? Anonymkode: 70856...59f Jeg vil ikke ut med enkeltpersoner, men det representerer vel veldig mange unge mødre som vil bli insta-famous på ungene sine bekostninger. Anonymkode: e83b7...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå