AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Funker det? Blir man brunere/holder farge lengre? Noen andre slike type tabletter som er mye bedre enn betakaroten? Anonymkode: 0c39c...0a6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Gå i gang, dersom du vil bli organsje. Anonymkode: a8c3a...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå i gang, dersom du vil bli organsje. Anonymkode: a8c3a...f2d Seriøse svar takk. Anonymkode: 0c39c...0a6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 9 minutter siden, Pringle skrev: Du blir oransje, ikke brun. Er det noen andre brun tabletter som funker bedre da? Anonymkode: 0c39c...0a6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre brun tabletter som funker bedre da? Anonymkode: 0c39c...0a6 Betakaroten farger underhudsfettet ditt oransje. Anonymkode: 52019...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 Betakaroten omdannes til a-vitamin i kroppen. For store doser a-vitamin er kreftfremkallende. Nei, det fungerer ikke mer enn at du blir gylden/oransj i huden, noe du får helt gratis og samme effekt av om du spiser litt søtpotet hver dag. Det som får fargen til å sitte lengst er å sole seg med høy faktor. Da får du en dypere og jevnere farge som varer utover høsten. Tålmodighet Anonymkode: c8add...06d 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 For min del hjelper det mot soleksem(noe jeg sliter veldig med i tropiske strøk), og at jeg ikke blir så fort solbrent. Har en gylden hudtone fra før da så synes ikke man blir oransje av den. Synes også den har en god effekt på huden(holder seg fin og kvisefri). Bruker betakaroten fra Biolife(kjøpes på Life og Vita feks.), og bruker den hver dag året rundt. Prøvde meg på et annet merke i fjor, men den fikk jeg skikkelig stygg hud av. Så fort jeg gikk over til Biolife sin igjen, ble det bra. Anonymkode: daf7a...aec
Gjest Cicero Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 Jeg brukte Biolife sin i fjor, fikk en fin, gylden brunfarge som varte lenge. Ble ikke solbrent heller, selv om jeg var i Hellas uten solkrem. Hadde litt farge fra før og var forsiktig, men vanligvis ville jeg nok ha brent.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #10 Skrevet 8. mai 2017 På 6.5.2017 den 18.23, Cicero skrev: Jeg brukte Biolife sin i fjor, fikk en fin, gylden brunfarge som varte lenge. Ble ikke solbrent heller, selv om jeg var i Hellas uten solkrem. Hadde litt farge fra før og var forsiktig, men vanligvis ville jeg nok ha brent. Er biolife sin bedre enn betakaroten? Anonymkode: 0c39c...0a6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #11 Skrevet 8. mai 2017 Fordi jeg brukte betakaroten, men da ble jeg veldig kvalm av den. Tror det er et stoff der jeg ikke tåler elr no. Hvilket kan det være? Anonymkode: 0c39c...0a6
Gjest Cicero Skrevet 8. mai 2017 #12 Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er biolife sin bedre enn betakaroten? Anonymkode: 0c39c...0a6 Det er betakaroten 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg brukte betakaroten, men da ble jeg veldig kvalm av den. Tror det er et stoff der jeg ikke tåler elr no. Hvilket kan det være? Anonymkode: 0c39c...0a6 Finn den du brukte og gå gjennom ingredienslisten, eller bare prøv et annet merke. Venninna mi slet med kvalme men det ble bedre når hun byttet.
Slarti Skrevet 8. mai 2017 #13 Skrevet 8. mai 2017 (endret) Fint alternativ som gjør nøyaktig det samme som tabeletter. spis gullerot eller søtpotet. billigere og bedre for kroppen. Men man blir ikke magisk brun av det. For mye å man blir oransje Endret 8. mai 2017 av Slarti 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #14 Skrevet 16. mai 2017 Personlig syntes jeg oransj tone er pent, og jeg har brukt betakaroten et års tid. Ikke blitt direkte oransj, men brun og gylden! Jeg kjøper fra utlandet på nett som inneholder et høyere nivå enn det som selges her i norge. Før ble jeg mere brungrå, og nå blir jeg brunbronze Men det har ikke gjort at det kommer farge helt av seg selv, jeg må jo sole meg og ta solarium for at det skal gi utslag. Anonymkode: f3c6b...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå