AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Del Skrevet 6. mai 2017 noen som veit om det hjelper å gå på lavkarbo for å øke sjansene for å bli gravid? Har lest på nettet att mange damer mener det var lavkarbo dietten som hjalp dei til å bli gravide, stemmer dette? Er det vert å prøve det? Både jeg og mannen er sjekket og ingenting galt med noen av oss, men jeg blir rett og slett ikke gravid:/ Anonymkode: 5a6c4...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Del Skrevet 6. mai 2017 Må nok andre faktorer inn for å bli gravid enn lavkarbo. Vært til utredning? Anonymkode: f6b6a...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Del Skrevet 6. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må nok andre faktorer inn for å bli gravid enn lavkarbo. Vært til utredning? Anonymkode: f6b6a...6c6 Ikke enda, men vi skal etter sommeren. Anonymkode: 5a6c4...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Del Skrevet 6. mai 2017 Dietter er ikke sunt i forbindelse med å bli gravid, graviditet eller under amming. Men overvekt kan gi dårlig fertilitet. Er du overvektig da? Anonymkode: 111be...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 6. mai 2017 #5 Del Skrevet 6. mai 2017 Tror ikke det er lavkarbo maten som gjør deg gravid, men innerst inne vet du at mat ikke kan befreukte, ikke sant? For selv ikke frukten kan det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Del Skrevet 6. mai 2017 Hehe jeg vet 😂 Men er villig til å prøve alt av "kjerringråd" på Google 😂 Jeg er ikke direkte overvektig, litt for mye her å der kanskje 😄 Anonymkode: 5a6c4...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 6. mai 2017 #7 Del Skrevet 6. mai 2017 Uten å ha lest om det selv, så vil jeg tippe at lavkarbo har hjulpet noen til å gå ned i vekt, og dermed har de blitt gravide når vekten har gått ned. Så lavkarbo er ikke årsaken til graviditeten, men vektnedgangen er 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Del Skrevet 6. mai 2017 9 minutter siden, malla1989 skrev: Uten å ha lest om det selv, så vil jeg tippe at lavkarbo har hjulpet noen til å gå ned i vekt, og dermed har de blitt gravide når vekten har gått ned. Så lavkarbo er ikke årsaken til graviditeten, men vektnedgangen er 😊 Det kan godt hende 👍 Det jeg leste, sto det ingenting om dette, bare at lavkarbo hadde hjelpt dei til å bli gravide. Men som du skriver, vektnedgang kan jo sefølgelig være årsaken og ikke selve dietten. 😃 Anonymkode: 5a6c4...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanvitalia Skrevet 6. mai 2017 #9 Del Skrevet 6. mai 2017 For mange med Pco/-s kan lavkarbo være veien til graviditet. Mange opplever å bli gravide etter å ha gått over på lavkarbo. Dette skyldes nok for de fleste at de endelig klarer å gå ned i vekt, men også at blodsukkeret blir holdt stabilt på et lavere nivå som er bra for eggutviklingen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 10. mai 2017 #10 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg er ikke overvektig, har pcos, prøvde i 14 år å bli gravid. Ulike metoder, ivf osv. Leste en del om lavkarbo og tenkte jeg får prøve, selv om ulike leger opp gjennom årene hadde sagt jeg ikke ville bli naturlig gravid, ville måtte ha ivf. Og etter 7 ivf ga jeg opp det også. Uansett. La om til lavkarbo, 3-4 mnd senere ble jeg gravid. Etter første barnet ville vi gjerne ha ett barn litt etter ca ett år , la da om kostholdet til steng lavkarbo og det samme skjedde igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #11 Del Skrevet 11. mai 2017 23 timer siden, Hummel34 skrev: Jeg er ikke overvektig, har pcos, prøvde i 14 år å bli gravid. Ulike metoder, ivf osv. Leste en del om lavkarbo og tenkte jeg får prøve, selv om ulike leger opp gjennom årene hadde sagt jeg ikke ville bli naturlig gravid, ville måtte ha ivf. Og etter 7 ivf ga jeg opp det også. Uansett. La om til lavkarbo, 3-4 mnd senere ble jeg gravid. Etter første barnet ville vi gjerne ha ett barn litt etter ca ett år , la da om kostholdet til steng lavkarbo og det samme skjedde igjen. Wow, heilt fantastisk. Anonymkode: 5a6c4...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #12 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg er overvektig og har prøvd å bli gravid i 1 år nå. Nylig fått påvist PCO, som var tung beskjed å få. De sa at jeg bør gå på lavkarbo for å gå ned i vekt, karbohydrater er ikke bra for oss med pco.. Mensen har vært uteblitt siden mars..sånn helt plutselig. Så nå prøver jeg å gå ned i vekt i håp om at mensen skal komme tilbake. Gynekolog mente at mensen kom til å komme tilbake hvis jeg kvitter meg med en del kg.. Er psykisk veldig sliten av å prøve å bli gravid, og det å få et slag i trynet hele tida.. 😔 Anonymkode: 9ee8e...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå