AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Hei! I litt over 1 år har jeg hatt en fuckfriend. Vi har det veldig fint sammen, praten går lett og sexen er god! Vi har vært venner på Facebook, men for noen dager siden slettet han meg plutselig. Har flere opplevd å plutselig bli slettet? Skjønner jo ikke hvorfor... Anonymkode: 60488...3bb
exictence Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Kanskje fordi han har fått seg kjæreste som vil at han skal slette sin fuckfriend? Eller at han selv ikke vil vise sin date at har en fuckfriend på fb? 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Jeg har slettet mine fuckfriends før, fordi jeg ble lei av dem eller fordi jeg datet noen/fått meg kjæreste. Anonymkode: 58b53...c7a 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 Vi er begge i forhold... Så dette er jo veldig hemmelig og ingen vet noe så vidt jeg vet hvertfall... Så rart å plutselig bare bli sletta etter så lang tid.. Anonymkode: 60488...3bb
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi er begge i forhold... Så dette er jo veldig hemmelig og ingen vet noe så vidt jeg vet hvertfall... Så rart å plutselig bare bli sletta etter så lang tid.. Anonymkode: 60488...3bb Å herregud da. Han har blitt tatt eller fikk mot formodning et anfall av empati overfor kona/samboer. Anonymkode: 46031...3bf 12
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge i forhold... Så dette er jo veldig hemmelig og ingen vet noe så vidt jeg vet hvertfall... Så rart å plutselig bare bli sletta etter så lang tid.. Anonymkode: 60488...3bb Da er det nok, kjæresten hans som har funnet det ut. Glem ham, han er en uro drittsekk, akkurat som du. Endret 6. mai 2017 av Catalina Culès
Gjest Axl Rose Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 4 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Da er det nok, kjæresten hans som har funnet det ut. Glem ham, han er en uro drittsekk, akkurat som du. Da passer de egentlig sammen da. De kan bli ilag å være utro mot hverandre så mye de vil😁
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Bootyhunter skrev: Da passer de egentlig sammen da. De kan bli ilag å være utro mot hverandre så mye de vil😁 Sant det , like barn leker best, som det heter
Fleur Delacour Skrevet 6. mai 2017 #10 Skrevet 6. mai 2017 Og problemet her er å bli sletta fra Facebook! 10
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #11 Skrevet 6. mai 2017 Vi er klar over det begge to at dette ikke er noe greit! Men vi liker det, og velger selv å gjøre dette.. Det gir den ekstra lille piffen og det er jo spennende! Anonymkode: 60488...3bb
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #12 Skrevet 6. mai 2017 Også bekymrer det deg mer at han slettet deg på Facebook enn at du bedrar din kjæreste. Hvordan klarer du å ha samvittighet til det? Anonymkode: dcaef...73e 9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge i forhold... Så dette er jo veldig hemmelig og ingen vet noe så vidt jeg vet hvertfall... Så rart å plutselig bare bli sletta etter så lang tid.. Anonymkode: 60488...3bb Litt naivt å tro at ingen vet om det? Det er iallefall to som vet om det. Hvorfor han slettet deg fra FB, er det minste problemet dere har. Anonymkode: e5ab2...7b9
Ragnar89 Skrevet 6. mai 2017 #14 Skrevet 6. mai 2017 Det er dama hans som har funnet ut at han må slette deg.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15 Skrevet 6. mai 2017 Du får bare be til høyere makter at hun ikke tar kontakt med din nåværende kjæreste, noe som er veldig trolig vis det er dama til fyren du holdt på med som har funnet det ut. Anonymkode: dd898...993 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 10 timer siden, exictence skrev: Kanskje fordi han har fått seg kjæreste som vil at han skal slette sin fuckfriend? Eller at han selv ikke vil vise sin date at har en fuckfriend på fb? Dette. Er han blitt seriøs med noen andre og hun har sett kontakten deres eller vet at dere har hatt sex er det normalt å slette den som ikke betyr noe for ens fremtid for å skåne den som faktisk gjør. Ikke ta det personlig, dere kan fortsatt være venner når dere møtes tilfeldig men tiden hvor dere har sex og privat kontakt er forbi og du har ikke noe annet valg enn å respektere han og den nye kvinnen og avgjørelsen om at de ikke vil at du skal være et forsryrrende og ødeleggende moment i forholdet dems. Ja jeg har vært på begge sider i denne type situasjon. Anonymkode: 71068...deb 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #17 Skrevet 6. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge i forhold... Så dette er jo veldig hemmelig og ingen vet noe så vidt jeg vet hvertfall... Så rart å plutselig bare bli sletta etter så lang tid.. Anonymkode: 60488...3bb Pisspreik. Du postet dette på singelliv og dating. Anonymkode: 1b1ee...496 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #18 Skrevet 6. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge i forhold... Så dette er jo veldig hemmelig og ingen vet noe så vidt jeg vet hvertfall... Så rart å plutselig bare bli sletta etter så lang tid.. Anonymkode: 60488...3bb Nei det er ikke rart. Han har blitt glad i noen andre som han respekterer nok til å ikke være utro mot og se på som en knulledokke sånn han ser på deg. Respekter det. Anonymkode: 71068...deb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå