Gå til innhold

Hvordan fungerer egentlig instagram?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstår jeg rett når man kan tjene penger på å legge bilder ut og "blogge" andre steder? 

Hilsen fortidsmenneske som er litt nysgjerrig :)  

Anonymkode: 122f8...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man har svært mange følgere kan man få sponset produkter og/eller betalt for å dele det på Instagram, ja. Da skal det merkes med annonse, reklame, sponset eller lignende. F.eks. detox-te er ofte sponset, men det finnes mange andre eksempler også. Usikker på hvor mye det er å tjene på det, antar at det avhenger av antall følgere man har (altså hvor mange man når ut til), på samme måte som "vanlige" bloggere. Jo større bloggen er/flere lesere, jo bedre betalt for reklameinnlegg.

Skrevet

Vil også legge til at det er mange som har blogg og populær Instagram-konto. Da kan de gjøre avtale med de som sponser at de skal dele på blogg og Instagram. Jeg synes det gjør det mer troverdig, fordi det er litt rart om et produkt skulle komme inn i livet deres og være såååå fantastisk, men ikke bra nok til å dele det på Instagram, men bare bloggen? Samtidig er det mer utspekulert også, fordi mottakeren nås fra flere retninger. 

AnonymBruker
Skrevet

tror ikke man tjener noe som helst på det. Man får bare produkter som man skal vise frem så det blir oftere solgt

Anonymkode: afa68...59a

Gjest Cyrus
Skrevet

De med flest følgere har ofte avtaler om at de får gratis produkter, mot at de promoterer disse produktene på insta.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 6.5.2017 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Forstår jeg rett når man kan tjene penger på å legge bilder ut og "blogge" andre steder? 

Hilsen fortidsmenneske som er litt nysgjerrig :)  

Anonymkode: 122f8...e62

Det er fjortiser som tar bilder av andre folk og som legger ut bilder av hverandre. Likerklikk er noe Instagram hat og det er noe de unnskylder seg med da de har skrevet "liker ikke (sensur)" og ikke klarer

å stå for det ovenfor hverandre.  Det er DRIT barnslig. :skratte: Samme

som Facebook bare motsatt?

Anonymkode: c74e0...7d1

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til å få produktene gratis, krever de største en veldig stor sum i tillegg. Har jobbet med dette, og det kan ofte være 40k ++

Anonymkode: e7fd5...f72

AnonymBruker
Skrevet

Er det de som har produktene som kontakter de? Oppdager at det er mye reklame når jeg åpner instagram.irriterende

Anonymkode: 55c3d...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...