AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg og barnefar gikk fra hverandre i slutten på januar. Flyttet ikke ut før starten på mars. Barnefar har siden den dag snakket med en tidligere eks. Han har sovet der så og si hver dag siden det. Jenta han har funnet seg er av typen drama, manipulerende osv. Jeg er IKKE sjalu, fått mye dritt fra han (utroskap, juging...). Men det går så mange historier. Hun hadde blant annet kjæreste da min eks og hun begynte prate, som hun fortsatt har kontakt med. Poenget mitt er. Forrige helg måtte jeg innom min eks etter noe greier (han hadde barna). De var ikke hjemme når jeg kom. MEN huset var fylt med "dameting". Jeg ringte han, og ja, hun hadde møtt barna og sovet der. De er 1,5 og snart 3. Vi har skriftlig og muntlig avtale på at nye partnerne er noe som skal nevnes. De omtaler seg bare som "venner". Dette har han gjort bak min rygg. Han sier han burde sagt det, men at gjort er gjort. Da svarer jeg at selvom det har skjedd noen ganger nå, er det ikke nødvendig at det skjer igjen. Men dette tror jeg ikke han forstår. Barna er jo så må, de har så nok med å venne seg til denne nye livsstilen. Så det og dra inn en ny person nå er jo helt på hue? Hva mener dere? Er jeg fæl som reagerer med så mye sinne osv? Anonymkode: 8b528...135
geene Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Du er ikke fæl som reagerer med så mye sinne osv, men hjelper det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Jeg forstår ikke hvorfor man skal dra inn nye partnere med en gang etter et brudd. For ikke å snakke om at barna møter de nye så fort. Greit nok at far her tenker med pikken, men barna bør skånes i første omgang. Blir forholdet seriøst etter hvert, har man god tid til å bli kjent med barna siden. Anonymkode: a7fed...bf5 7
TinaChristina Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Dette må man bare godta når man får barn med en idiot. 1
Eamane Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 Forstår deg godt, dette er noe man overhodet ikke trenger å dra inn i hus før barna har vendt seg til den nye tilværelsen. Barna først 😠
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 10 timer siden, CaramelDevil skrev: Dette må man bare godta når man får barn med en idiot. Han har endret personlighet helt etter bruddet. Så, han var ingen idiot da vi fikk barn. Anonymkode: 8b528...135
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 Oi, det var tidlig å dra inn ny dame i barnas liv etter brudd! Skjønner godt frustrasjonen din. Desverre er det,så lite man kan gjøre, annet enn å si at man ikke,syns det er greit. Det jeg hadde tenkt på er hvordan 3 åringen reagerer. Noen reagerer voldsomt på nye mennesker, mens atter andre barn tar det helt fint. Anonymkode: ceda5...656
Peter007 Skrevet 8. mai 2017 #9 Skrevet 8. mai 2017 Men hva får du gjort? Du kan være så sint du vil, men han har ikke brutt noen lover. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 På 8.5.2017 den 7.17, Peter007 skrev: Men hva får du gjort? Du kan være så sint du vil, men han har ikke brutt noen lover. Ikke noen lover. Men avtaler vi har inngått. Anonymkode: 8b528...135
Peter007 Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noen lover. Men avtaler vi har inngått. Anonymkode: 8b528...135 Greit nok det ikke er bra, men likevel ikke noen brudd du kan gjøre noe med.
Rotemor Skrevet 10. mai 2017 #12 Skrevet 10. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noen lover. Men avtaler vi har inngått. Anonymkode: 8b528...135 Verdiløse avtaler. Man kan ikke avtale seg mot at folk skal leve som de vil. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #13 Skrevet 10. mai 2017 Han har ikke gjort noe galt, og det er ingenting du kan gjøre med situasjonen. Anonymkode: a7509...b16
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #14 Skrevet 10. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noen lover. Men avtaler vi har inngått. Anonymkode: 8b528...135 Så lenge han bryter avtaler, må det gå an å stille ultimatum om at han mister retten til samvær med barna dersom hans nygamle flamme skal være i samme hus, eller dersom han på andre måter bryter inngåtte avtaler. Det må la seg gjøre å få familievernkontoret til å bestemme dette som et ufravikelig pålegg. Anonymkode: cd340...6db
Maleficenta Skrevet 10. mai 2017 #15 Skrevet 10. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge han bryter avtaler, må det gå an å stille ultimatum om at han mister retten til samvær med barna dersom hans nygamle flamme skal være i samme hus, eller dersom han på andre måter bryter inngåtte avtaler. Det må la seg gjøre å få familievernkontoret til å bestemme dette som et ufravikelig pålegg. Anonymkode: cd340...6db Enig i at det far gjør ikke er helt ok men å nekte barna samvær med far pga det er drøyt. Barna tar vel ikke skade av dette med mindre nydama er stygg mot de eller far prioriterer tid med dame foran barna 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #16 Skrevet 11. mai 2017 Tulleavtale! Du kan ikke styre kjærlighetslivet hans. Hadde skjønt at du reagerte hvis han tok ørten fremmede damer med seg hver eneste helg og introduserte barna for nye hele tiden, men dette kan du ikke reagere på. Anonymkode: 4726c...164 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå