AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Har en god jentevenn. I går endte vi opp i bingen sammen. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne. Endres alt ved sex? Mann28 Anonymkode: 00311...e6b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Spørs litt hvor lenge dere har vært venner og hvor ofte og hvordsn settinger dere ellers henger sammen i. Har du flaks kan det henne hun later som ingenting, fortrenger det som en flau og idiotisk fylla ting men tenker shit au og greier å være den samme neste gang dere ses. Men i værstefall kan vennskapet være ødelagt. Anonymkode: 05136...96c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Ja, for kvinner setter det mye sterkere spor psykisk etter de har pult. De har tross alt fått et fremmedelegeme (penis) inni seg, det gjorde kanskje litt vondt og de fikk sprøytet væske inni seg. Anonymkode: 839da...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Nei ikke nødvendigvis spørs helt hvilket forhold dere har. Altså om ingen av dere har følelser for hverandre endrer det seg sannsynligvis ikke . Men om en har følelser og den andre ikke kan det bli litt verre . Anonymkode: 08562...71b 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, for kvinner setter det mye sterkere spor psykisk etter de har pult. De har tross alt fått et fremmedelegeme (penis) inni seg, det gjorde kanskje litt vondt og de fikk sprøytet væske inni seg. Anonymkode: 839da...4e6 Virkelig? Anonymkode: 00311...e6b 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 For meg gjør det det. Jeg ville aldri klart å se deg på samme måten igjen. Men det kan bety så mye for meg; jeg kan begynne å utvikle følelser. Kanskje følelser jeg ønsker velkommen, kanskje følelser jeg vil hate og skjule. Og konsekvenser deretter. Eller jeg kan bli skamfull. Angre intenst. Kanskje vil jeg alltid tenke på sexen når jeg ser deg, og føle enorm avsky (uavhengig av god eller dårlig sex). K27 Anonymkode: d4e0c...ada 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 Njæ, spørs hvilket forhold dere hadde før dere hadde sex. Jeg mistet jomfrudommen til en kompis i fylla. Det var litt kleint i ettertid, men vi peisa på og pulte noen ganger til. Forholdet vårt er helt nornalt nå, ikke noe kleint og vi kan prate om det selv når resten av vennegjengen er i nærheten også, uten at noe er kleint. Kommer helt an på hvordan dere er som personer Anonymkode: f0247...9ad
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Njæ, spørs hvilket forhold dere hadde før dere hadde sex. Jeg mistet jomfrudommen til en kompis i fylla. Det var litt kleint i ettertid, men vi peisa på og pulte noen ganger til. Forholdet vårt er helt nornalt nå, ikke noe kleint og vi kan prate om det selv når resten av vennegjengen er i nærheten også, uten at noe er kleint. Kommer helt an på hvordan dere er som personer Anonymkode: f0247...9ad Det forundrer meg hvor lite sensitive enkelte er... Anonymkode: f40af...90a 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #9 Skrevet 7. mai 2017 Ja. Spesielt for kvinner. Hvis du er interessert i henne og hun i deg, kan det være det beste, men hvis en av dere ikke er interessert eller begge, blir dette fort slutten på vennskapet. Anonymkode: 455ab...bbb
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. mai 2017 #11 Skrevet 8. mai 2017 Jeg vil aldri ha samme forhold som før til noen jeg har hatt sex med, men det betyr ikke at jeg blir forelska, eller slutter å være venn med dem. Det betyr bare at vi har delt noe som ikke jeg deler med alle andre og der gjør deg spesiell/annerledes.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #12 Skrevet 8. mai 2017 Om ting endres - det kommer jo helt an på. Liker du henne som mer enn en venninne? Og omvendt, liker hun deg som mer enn en kompis? Selve episoden kan jo være en slags "trigger" for en av dere, eller begge to. Plutselig ser man på den andre som en potensiell partner. Det er dumt hvis det bare gjelder for den ene, da kan vennskapet få seg en knekk. Hvis begge to utelukkende ser på hverandre som venner, selv etter det som skjedde, så er det jo greit. Men det er vel sjeldent tilfellet. Anonymkode: 01a87...ed0
Katten.2.0 Skrevet 8. mai 2017 #13 Skrevet 8. mai 2017 Det trenger ikke endre noe i det hele tatt. Kommer an på hvilket syn dere begge har på sex, hverandre osv. Jeg ville bare oppført meg som normalt og sett hvordan hun reagerer.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #14 Skrevet 8. mai 2017 Omstendighetene har også en del å si. Jeg lå med en kompis i fjor, da vi begge var nysingle. Det gikk veldig fint der og da, men så begynte han å sende mye meldinger og jeg trodde jo selvfølgelig han kanskje ville noe mer. Han fant ikke helt ut av det, og jeg satt til slutt igjen ganske såret. Men vi har lagt det bak oss, dog ses vi ikke så ofte nå. Anonymkode: 624d0...98b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå