AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg er sekretær i skole, og har fri om sommeren, kan jeg ha en sommer jobb? For er i økonomisk knipe og trenger mye mer inntekt! Er det lov med to jobber, hvordan skatter jeg da? Er det noe mer jeg må passe på? Anonymkode: 5041f...2f8
stan Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Du har mest sannsynlig lov til å ha flere jobber. Sjekk arbeidskontrakten din. Om det ikke står noe om dette så er det greit. Skatt er enkelt, ny arbeidsgiver får skattekort og så er det ordnet. Det kan være du går opp i skatteprosent når inntektene øker. Så planlegg med mulig restskatt neste år.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Ok, så jeg kan ha flere jobber. Men er det arbgiv 1 som bestemmer? Anonymkode: 5041f...2f8
stan Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, så jeg kan ha flere jobber. Men er det arbgiv 1 som bestemmer? Anonymkode: 5041f...2f8 Bare om det en en klausul om dette i arbeidskontrakten din. Jeg tviler sterkt på at det er noe problem om du jobber på kontoret i en skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå