Gå til innhold

Menn: hvor viktig er det med en flat mage?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med at alt fettet legger seg på magen i tillegg til at jeg er oppblåst. Ser gravid ut, og er ikke pent når jeg sitter...

Hvor viktig, på en skala fra 1-10, er det med flat mage på dama? 

Anonymkode: 2174b...637

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, 2

Ja, jeg er mann :)

Anonymkode: e0397...18b

• Liker 1
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Jeg gir faen. Liker jeg jenta, så liker jeg jenta. Litt fett her og der betyr fint lite

AnonymBruker
Skrevet

Here we go again. Mye resirkulering av tråder for tiden..

Anonymkode: 7829c...ef8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør du ikke noe med det? :sukk:

Anonymkode: 26c3a...9b6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du ikke noe med det? :sukk:

Kanskje hun er fornøyd med størrelsen og føler seg vel i egen kropp? 

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke viktig i det hele tatt. Det som er teller er hvordan du er inni  deg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke sånn ut når en leser innlegget hennes . 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som ikke tør å gå på stranden eller ligge med noen fordi jeg har så flat mage at hoftebena og ribbena buler mer ut enn magen.... Menn elsker jo fett og lovehandles og ikke ligge oppå en flat rist når de knuller

Anonymkode: d993d...8a0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ser gravid ut, og er ikke pent når jeg sitter..."

fornøyd?

Anonymkode: 07555...c09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Det er ikke viktig i det hele tatt. Det som er teller er hvordan du er inni  deg

Hvordan bør hun være inni seg da?

Anonymkode: b5606...f14

Skrevet

Damer er så selvkritiske, flere påstår at de er stå store at de ser gravide ut men gjør faktisk ikke det. Mens andre er motsatt, de ser ut som de bærer et helt fotballlag der de sprader rundt i korte topper og føler seg så slimme og freshe ut.

• Liker 2
Skrevet

Å ikke være feit har for meg viktighet 11 på en skala fra 1-10. Men du trenger ikke å ha gymbabe sixpackabs/modellflat mage for å ikke være feit

pochado-1210-1

100% magen er på kanten. 0-80% innafor

Hvis du er over det og ikke fornøyd kan du jobare kutte ut kaker/boller/kjeks/hamburger/pizza og godteri en stund, og sykle/gå til jobb i stedet for å sitte og tenke på hvordan det hadde vært om du var slankere

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke ekkelt å ha sex med ei som har stor mage? Ser jo ikke pent ut når man rir mannen liksom.. da samler alt fettet seg opp på magen.. Mister dere ikke ereksjonen da? 

TS 

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke ekkelt å ha sex med ei som har stor mage? Ser jo ikke pent ut når man rir mannen liksom.. da samler alt fettet seg opp på magen.. Mister dere ikke ereksjonen da? 

TS 

Er for fokusert på å se på ansiktet hennes til å legge merke til magen

Men igjen, jeg vil leke og ha det moro i senga. Om dama går rundt med slike tanker hemmer det hele greia. Bare gi faen. Mannen vil ha sex med deg. Ikke den flate magen din. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS 

De fleste av oss fokuserer bare på de områdene som ikke er uflatterende og tenker  gjerne på en annen uansett. No biggie. Alle delene av deg er ikke så viktig. Du har sikkert noe som funker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg som ikke tør å gå på stranden eller ligge med noen fordi jeg har så flat mage at hoftebena og ribbena buler mer ut enn magen.... Menn elsker jo fett og lovehandles og ikke ligge oppå en flat rist når de knuller

Anonymkode: d993d...8a0

Det er IKKE nødvendig å drive sånn "thin shaming" som du bedriver med her!

Anonymkode: b4180...59b

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Ser gravid ut, og er ikke pent når jeg sitter..."

fornøyd?

Anonymkode: 07555...c09

Det er da helt normalt, selv for de tynne. Magen bretter seg jo når du sitter. Du er sikkert fin nok som du er :)

• Liker 4
Gjest Cocosa
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Å ikke være feit har for meg viktighet 11 på en skala fra 1-10. Men du trenger ikke å ha gymbabe sixpackabs/modellflat mage for å ikke være feit

pochado-1210-1

100% magen er på kanten. 0-80% innafor

Hvis du er over det og ikke fornøyd kan du jobare kutte ut kaker/boller/kjeks/hamburger/pizza og godteri en stund, og sykle/gå til jobb i stedet for å sitte og tenke på hvordan det hadde vært om du var slankere

Hvis du tror alle som har litt/mye "ekstra" bare spiser kaker, boller, brus og junk, og i tillegg bare sitter på ræva hele dagen, trenger du litt mer kunnskap om kroppen. 

Skrevet

Jeg vil si 10, men nå er jeg kvinne, så vet ikke om fet tells.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...