AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Usikker på om jeg skulle poste den her eller på seksualitet, men det er mye om singelliv. Jeg har møtt en mann! En fin mann med sunne interesser, godt hjerte og han liker meg! Jeg er skikkelig betatt! Etter noen dater begynte vi å kysse og kline, men han kysser ikke slik jeg liker det... Alt for mye tunge men lite lidenskap. Og igår hadde vi sex. Og den var OK. Og dessverre ikke så mye mer. Jeg tenker tilbake på andre som har "tatt meg med storm" (bokstavlig talt!) og blir litt i tvil. Tenk om det ikke blir bedre? Tenk om det fortsetter å være middelmådig? Da er han ikke drømmemannen da? Hva tenker dere, har jeg grunn til "bekymring"? Bør sexen klaffe på første forsøk? Anonymkode: f2990...52c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Synes sex med ny person sjelden er bra. Synes du bør gi det en del tid. Dere trenger tid til å bli kjent med hverandre i senga og. Kanskje dere var litt nervøse så det gjorde at sexen ikke ble så bra. Jeg var skuffet over kjærestens kyssing i begynnelsen, men vi har tilpasset oss hverandre og nå er det topp. Anonymkode: 1d272...623 12
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Du får sørge for å lære han opp sånn du ønsker han. Hvis du veileder han forsiktig så går det sikkert bra. De færreste menn er født superelskere. Kommunikasjon kommunikasjon kommunikasjon. Anonymkode: 4e841...d15 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 Hadde fortsatt med han litt til, for å se om det blir bedre. Og det var OK, og ikke dårlig. Så da er det i hvert fall potensiale, for at det kan bli bra. Så får du fortelle hva du liker, hva som tenner deg. Anonymkode: 32517...01a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 Denne tråden er vel nesten identisk med den som kom i går. Sex klaffer ikke alltid på første forsøk, men man merker jo godt om man har seksuell kjemi eller ikke. Mye tunge og lite lidenskap i kysset hadde bekymret meg mer for kyssestil er jo en viss stil og måte man har, og den tilpasses liksom ikke fra partner til partner. En god venn av meg kysset så merkelig og lidenskapløst at kun derfor falt han tilbake i friendzonen, vi var forelsket i hverandre begge to på det tidspunktet og hadde kjent hverandre lenge nok (hengt som venner ukentlig i et år før men for sjenerte til å gå videre med en gang) til å vite at perosnlighetene matchet kjempebra og han tikket av i alle boksene på hva jeg så etter i en mann. Men kyssinga bare oops hakk i plata stoppet det hele opp. Etter en uke med kyssing ga jeg opp og måtte sette han i friendzonen igjen. Rotet med han en gang til to år senere og det var like platt. Hadde det ikke vært for det kunne jeg nok ha falt for han igjen. Sex blir jo mer tilpassa den man ligger med etterhvert som man har mere sex , men der hadde jeg ikke gitt det mer enn to tre gangers forsøk og evner han ikke forstå kvinnekroppen eller prøve å bli kjent med mine punkter så jeg også blir tilfredstilt så blir det en dealbreaker det også. Anonymkode: b7308...4b1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 Veldig enig i at kyssinga omtrent er viktigere (det er jo også den man først får testet ut, og som kan gjøre en kåt). Men det er jo lov å hinte om hvordan man liker det, så får man se om det hjelper og blir bedre. Sexen må man bare gi tid. Som andre her sier; man merker om man har en seksuell kjemi. Og jeg syns jenter må ta mye mer ansvar for å fortelle hva de liker. Den beste sexen jeg har hatt har vært når jeg har gitt konkrete tips om hva som føles godt. De fleste menn er jo superivrige på å please deg i senga hvis de liker deg. Anonymkode: 0feb6...269
Sphere Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes sex med ny person sjelden er bra. Synes du bør gi det en del tid. Dere trenger tid til å bli kjent med hverandre i senga og. Kanskje dere var litt nervøse så det gjorde at sexen ikke ble så bra. Jeg var skuffet over kjærestens kyssing i begynnelsen, men vi har tilpasset oss hverandre og nå er det topp. Anonymkode: 1d272...623 Samme erfaringer her. Sexen tar seg opp etter at man tilpasser seg hverandre, blir trygge på hverandre, og begynner å leke. 2
SiMa Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 Hvis sexen er dårlig er han ikke drømmemannen. Kommunikasjon er viktig også når det gjelder sex. Fortell hva du liker, spør hva han liker. (Og han bør gjøre det samme.) Og husk at øvelse gjør mester. Men tar det seg ikke opp passer han bedre som en god venn. 3
Gjest AnonGangerTo Skrevet 6. mai 2017 #10 Skrevet 6. mai 2017 Enig med SiMa, hvis sexen er dårlig så er han ikke drømmemannen. Jeg og samboeren klaffet første gang vi hadde sex. Da var det ingen tvil om at han var drømmemannen. TS, gi han litt tid for å se om det blir bedre men ikke vent for lenge.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #11 Skrevet 6. mai 2017 Jeg er uenig at dersom sexen ikke klaffer første gangen så er han plutselig ikke noen drømmemann. Jeg mener som flere over her har sagt; at sex er noe man må tilpasse hver enkelt, det er ikke sånn at fordi en liker det sånn så liker alle det sånn. Det er forskjeller fra person til person, og derfor trenger man innimellom tid til å finne ut av hva som er bra for hverandre når man først møtes. Jeg tror heller at dersom sexen fungerer 100% første gang så har man kanskje hatt litt flaks? Når det kommer til kyssing så går det fint an å si at man liker litt mindre tunge. Anonymkode: 1f31b...b19 2
Sykkelkopp Skrevet 6. mai 2017 #12 Skrevet 6. mai 2017 De det "klaffer" med med en gang har som regel kysset og hatt sex med en god del jenter og tilpasser seg automatisk basert på pusterytme og når hår reiser seg til akkurat hva du liker Dere vil ha plenty med tid til å diskutere hvordan tunge ikke skal brukes som en penis når dere kysser, og til å gå på skattejakt etter den mystiske klitoris. Eneste er om du vil ha en mann som tar deg litt hardt og dominerer deg, løfter deg opp/presser deg inntil vegg/spanker deg/drar i håret, og typen din er mer tafatt/liker at du tar styringen. DET vil du ha problem med å endre. Isåfall finn deg en ny. Men ikke klaffe med en gang må du bare forvente om fyren ikke sover mye rundt 1
hocane Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 Bare et nysgjerrig spørsmål. Hvis det er dårlig sex, mener dere da at det hele og alene skyldes mannen og at kvinnen ikke har noe form for ansvar basert på om sexen blir god eller dårlig? For jeg har hatt erfaring med jenter som så og si ligger som et lik og forventer at jeg skal gjøre all jobben. Det hjelper ikke akkurat for motivasjonen eller lysten min når de ser så uengasjerte ut. 5
Gjest flaggermuskongen Skrevet 6. mai 2017 #14 Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, hocane skrev: Bare et nysgjerrig spørsmål. Hvis det er dårlig sex, mener dere da at det hele og alene skyldes mannen og at kvinnen ikke har noe form for ansvar basert på om sexen blir god eller dårlig? For jeg har hatt erfaring med jenter som så og si ligger som et lik og forventer at jeg skal gjøre all jobben. Det hjelper ikke akkurat for motivasjonen eller lysten min når de ser så uengasjerte ut. Har du ikke skjønt at kvinner ikke kan ansvarliggjøres? Alt går på mannen.
hocane Skrevet 6. mai 2017 #15 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, flaggermuskongen skrev: Har du ikke skjønt at kvinner ikke kan ansvarliggjøres? Alt går på mannen. Nok et eksempel på kvinner som forlanger likestilling men ikke ansvar Men det er vel ikke annet vi kan gjøre enn å finne oss i det og gjøre vårt beste.
Gjest flaggermuskongen Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 13 minutter siden, hocane skrev: Nok et eksempel på kvinner som forlanger likestilling men ikke ansvar Men det er vel ikke annet vi kan gjøre enn å finne oss i det og gjøre vårt beste. Noen ganger lurer jeg på om det er verdt det... Så mye arbeid. Og når man blir seriøs med de, så er det enda mer arbeid.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #17 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, hocane skrev: Bare et nysgjerrig spørsmål. Hvis det er dårlig sex, mener dere da at det hele og alene skyldes mannen og at kvinnen ikke har noe form for ansvar basert på om sexen blir god eller dårlig? For jeg har hatt erfaring med jenter som så og si ligger som et lik og forventer at jeg skal gjøre all jobben. Det hjelper ikke akkurat for motivasjonen eller lysten min når de ser så uengasjerte ut. Snakker ikke om å ligge stille som et lik nei men om du opplever det så kan du vel ta styringen som en mannemann å hive/plassere/beordre henne til andre stillinger. Kanskje hun ligger der å tenker at du er like kjedelig som bare knuller i misjonær. Ta grep! Menn får orgasme av penetrering rett inn og ut. Det gjør stort sett ikke kvinner, og sexen skal være tilfredsstillende og verdt det for begge, og om en mann ikke forstår kvinnens tenningsmønster eller anatomi ja da er det utelukkende hans feil at sexen er dårlig. Anonymkode: b7308...4b1
hocane Skrevet 6. mai 2017 #18 Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakker ikke om å ligge stille som et lik nei men om du opplever det så kan du vel ta styringen som en mannemann å hive/plassere/beordre henne til andre stillinger. Kanskje hun ligger der å tenker at du er like kjedelig som bare knuller i misjonær. Ta grep! Menn får orgasme av penetrering rett inn og ut. Det gjør stort sett ikke kvinner, og sexen skal være tilfredsstillende og verdt det for begge, og om en mann ikke forstår kvinnens tenningsmønster eller anatomi ja da er det utelukkende hans feil at sexen er dårlig. Ja men å bare skylde på menn hvis det er dårlig sex blir for dumt. Det er rett og slett en barnslig og latterlig holdning å ha.
Hurepoix Skrevet 6. mai 2017 #19 Skrevet 6. mai 2017 (endret) Fysj da, dere er noen løse ******* begge to, som hadde sex altfor tidlig! Hadde dere venta til dere ikke klarte å holde hendene vekk fra hverandre hadde sexen garantert vært guddommelig! Endret 6. mai 2017 av Hurepoix
Nicathv Skrevet 6. mai 2017 #20 Skrevet 6. mai 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker tilbake på andre som har "tatt meg med storm" (bokstavlig talt!) Anonymkode: f2990...52c Så trollmenn finnes på virkelig! Jeg visste det! Men det høres ubehagelig ut. Håper det ikke var en tordenstorm - så mye elektrisitet er ikke bra å få inni seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå