AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg har snappet med en fra Tinder i ca en mnd nå. Flere snapper daglig, god morgen- og god natt-meldinger osv. Vi har vært på date en gang og en gang har jeg vært hos han (overnattet). Disse to møtene har skjedd de siste to ukene. Noen dager etter at jeg var hos han, sa jeg at jeg var ledig i helgen dersom han ville komme til meg. Jeg sa det bare som et tips, ikke et konkret spm. Dette svarte han ikke direkte på, så jeg spurte han direkte i går. Mulig jeg er for på, men jeg ønsker jo å treffe han mer for å se om det evt kan bli noe mer. Han svarte bare at han fikk se om han fikk tid. Etterpå har vi snappet som vanlig. Hva vil han egentlig? Er det jeg som stresser for mye og han er bare avslappa og vil ta det rolig? Eller er han egentlig ikke så interessert? Flere ting tyder jo på at han liker meg. Men likevel er vel handling viktigere enn ord? Tilleggsopplysninger: Vi bor 2t fra hverandre. Han har full jobb, 2 barn som han har annenhver helg og ellers innimellom. Skjønner at han er travel, men hvorfor ikke si det? Jeg ønsker jo ikke å bruke tid på dette hvis han ikke ser for seg å treffes mer... Anonymkode: 6cc35...278
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Hmm. Har du allerede hatt sex med denne fyren og hvor gamle er dere? For meg virker det litt som at han kanskje er en del eldre enn deg, og fokuserer på barna og jobb og er mer laidback fordi han ikke ønsker noe veldig seriøst, men det gjør du? Anonymkode: c1f3b...de4 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hmm. Har du allerede hatt sex med denne fyren og hvor gamle er dere? For meg virker det litt som at han kanskje er en del eldre enn deg, og fokuserer på barna og jobb og er mer laidback fordi han ikke ønsker noe veldig seriøst, men det gjør du? Anonymkode: c1f3b...de4 Jepp... Jeg er i slutten av 20-årene, han i slutten av 30-årene. Du tenker at han ikke ønsker noe seriøst, at det heller ikke er muligheter for det? Jeg ønsker noe seriøst, ja. Anonymkode: 6cc35...278
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #4 Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp... Jeg er i slutten av 20-årene, han i slutten av 30-årene. Du tenker at han ikke ønsker noe seriøst, at det heller ikke er muligheter for det? Jeg ønsker noe seriøst, ja. Anonymkode: 6cc35...278 Det skulle dere kanskje ikke ha gjort 🙄 Selvfølgelig trenger det ikke være umulig at han vil noe seriøst, men kanskje han ikke bare er helt der enda Han kan være en person sol trenger mye tid for å bli ordentlig interessert i noen også. Holdt tidligere på med en fyr som jobbet 100% og som hadde et barn og en hobby han holdt på med hver dag. Han var sykt vanskelig å få ting til å gå fremover med, siden han var så mye opptatt. Så jeg gadd ikke mer. Men angrer litt på at jeg ikke ventet litt mer. Bare ikke tenk så mye og slapp av, så ser du En måned og to treff er ikke så allverdens mye! Anonymkode: c1f3b...de4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skulle dere kanskje ikke ha gjort 🙄 Selvfølgelig trenger det ikke være umulig at han vil noe seriøst, men kanskje han ikke bare er helt der enda Han kan være en person sol trenger mye tid for å bli ordentlig interessert i noen også. Holdt tidligere på med en fyr som jobbet 100% og som hadde et barn og en hobby han holdt på med hver dag. Han var sykt vanskelig å få ting til å gå fremover med, siden han var så mye opptatt. Så jeg gadd ikke mer. Men angrer litt på at jeg ikke ventet litt mer. Bare ikke tenk så mye og slapp av, så ser du En måned og to treff er ikke så allverdens mye! Anonymkode: c1f3b...de4 Tenker jo også det nå, at vi kanskje ikke burde gjort det... Det skal sies at jeg kom til han ganske seint. Så håper jo ikke han tror at jeg ikke er ute etter noe seriøst... Jeg får prøve på det. Jeg bør vel ikke foreslå noe mer nå? Kan ikke presse han til noe heller. Veldig redd for at han skriver med en annen han liker bedre og bare har meg der sånn i tilfelle... Men så skjønner jeg jo hvis han vil ta det rolig siden han har barn osv. Hmm... Kunne han bare sagt at han er travel og at han ønsker å treffe meg når han har tid. Da hadde jeg kunnet slapper mer av. Anonymkode: 6cc35...278
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Skrevet 6. mai 2017 Hvorfor avklarer du ikke sånt før du reiser to timer for å treffe noen og før du overnatter? Det tar ikke noe lenger tid å spørre i starten av tinder samtalen hva han er ute etter og om han svarer ukonkret og diffust på det så sier det seg selv. Dette sparer deg jo for masse tid. Under en date også er det normalt og voksent å ta opp dette. Hvordan er livet ditt nå, ser du for deg å ha dame eller tar du det mer som det kommer. Vel jeg syns du virker som en jeg kan få følelser for men jeg vil ikke spille eller være i noe useriøst men hvis vi ønsker det samme er det jo hyggelig å møtes igjen. Er ikke værre enn å bare tørre å være ærlig det. Så er folk som regel ærlige tilbake når man er så konkret og rett frem. Diffuse svar de vrir seg unna regnes som useriøst. Men ja må si min oppfattelse er lik som kommentsren over. Dette er en voksen barnefar som har nok med seg og sitt og ikke er ute etter noe seriøst. Enhver hadde hoppet på en søt 21 åring fordet og tenkt det var artig som en ekstra hobby de kan leke med når de gidder. På tinder er det både mange som kun er ute etter sex og mange som kun er ute etter forhold men de som er ute etter forhold pleier å skrive det i profilen tydelig eller ta det opp i første chat , og gjør man ikke det regner den andre med at man bare er ute etter sex så han har vel tenkt det er greit å møte deg med de intensjonene. Han vrei seg unna et konkret svar npr du sa han kunne få komme til deg , og svarte ukonkret med at han måtte se ann når du på nytt spurte han konkret. Ergo useriøs. Veldig lett å lese. Hadde han villet noe serilst hadde han sagt enten ja eller nei og hvis nei beklaget seg , sagt at han likte deg så du ikke måtte ta det som avvisning og foreslått en annen dag.... Ikke kast bort følelser her ts Anonymkode: 1c649...667 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #7 Skrevet 6. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker jo også det nå, at vi kanskje ikke burde gjort det... Det skal sies at jeg kom til han ganske seint. Så håper jo ikke han tror at jeg ikke er ute etter noe seriøst... Jeg får prøve på det. Jeg bør vel ikke foreslå noe mer nå? Kan ikke presse han til noe heller. Veldig redd for at han skriver med en annen han liker bedre og bare har meg der sånn i tilfelle... Men så skjønner jeg jo hvis han vil ta det rolig siden han har barn osv. Hmm... Kunne han bare sagt at han er travel og at han ønsker å treffe meg når han har tid. Da hadde jeg kunnet slapper mer av. Anonymkode: 6cc35...278 Jo han tror at du ikke er ute etter noe seriøst med mindre du tydelig har sagt at du vil noe seriøst og at noe useriøst er utelukket. Når du kommer til en date sent på kvelden så betyr det sex og useriøst. Seriøse dater på dagen og drar ikke hjem til hverandre så fort. Forstår det ble lett her da siden dere bor så langt unna hverandre, men en seriøs mann hadde da enten spleiset på hotell til deg, gitt deg gjesterom, eller avtalt at daten kunne være i en by midt mellom dere så det gikk an å reise frem og tilbake samme dag. Nei du bør ikke skrive noe mer til ham nå, ikke fordi jeg ikke tror du får svar eller at han ikke vil treffe deg igjen, men fordi jeg er ganske sikker på st du vil bli såret før eller senere (heller før enn senere da!) At dere snappet en del betyr heller ikke at han ikke snapper med andre. Snap er i mine øyne også veldig useriøst og om en mann spør meg om jeg har snap før vi kjenner hverandre GODT så skjønner jeg at han er mer interessert i å se bilder av meg enn å bli kjent med den jeg er. Anonymkode: 1c649...667 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Skrevet 6. mai 2017 Ps og selvfølgelig hyggelig for en eldre kar med unger og kjedelig liv å ha noen å sende natta meldinger med. Han liker å få den oppmerksomheten men blåser nok i hvem han får den av og legger ikke noe videre i det. Godt tips ts på tinder så skriv i profilen din at useriøse kan sveipe videre for duber der for å se etter kjæreste, og ta opp intensjonene dine og spør om den andres tidlig i kommunikasjonen. Svarer de f eks er åpen for det meste og får se hva som skjer eller lignende er de useriøse. Er det en med samme intensjoner som deg så skriver han like konkret som deg at det er kjæreste han vil ha. Du sparer sååå mye tid og bortkasta chat og forhåpninger og bortkastet følelser på det, og det er faktisk mange menn på tinder som er målretta på å ha noe seriøst du må bare passe på å sile ut de useriøse. Anonymkode: 1c649...667 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #9 Skrevet 6. mai 2017 Han høres ikke interessert ut. Da hadde han nok vært hakket mer ivrig. Men det er jo bare å spørre, så er du ferdig med det. Jeg bruker å spørre mine Tinder match hva de er ute etter. Orker ikke å prate med de som er ute etter sex. Anonymkode: c8425...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #10 Skrevet 6. mai 2017 Takk for svar! Uff, nå ble jeg skikkelig usikker... Kan jeg spørre han hva han er ute etter allerede nå? Uten å ødelegge hvis det skulle være muligheter for noe mer? Ser jo at dere mener det er helt uaktuelt, men... Anonymkode: 6cc35...278
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #11 Skrevet 6. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Uff, nå ble jeg skikkelig usikker... Kan jeg spørre han hva han er ute etter allerede nå? Uten å ødelegge hvis det skulle være muligheter for noe mer? Ser jo at dere mener det er helt uaktuelt, men... Anonymkode: 6cc35...278 Jeg mener det er det beste du kan gjøre. Hvis han også er seriøs og liker deg ødelegger du ingenting. Du viser også at du har selvrespekt og ikke finner deg i å bli behandlet dårlig. Anonymkode: bcad0...1ef
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #12 Skrevet 6. mai 2017 Nei jeg syntes han har gjort det ganske åpenbart allerede. Spør du nå så vil han uansett ikke være ærlig å si bare sex i og med at dere allerede har hatt sex. Han vil heller si ting som hmmm det får vi se ann/er litt tidlig å si/hehe du er jo søt da så kan gjerne treffes/har mye å gjøre med barna men kanskje senere , og siden du er så ivrig etter at han skal like deg vil du ta sånne diffuse svar som åh jo kanskje siden han jo ikke sier nei direkte, åh ja han er jo faktisk mye opptatt så han har jo rett, også vil du ta det som at han må jo like deg litt fordi han sender smiletegn. Men du lurer bare deg selv og lar han lure deg. Hadde han villet noe seriøst hadde han vist det helt konkret og tydelig.... Anonymkode: 1c649...667 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 Ok... hmm... Tinder er jo Tinder, burde vel skjønt såpass. Er bare så mange tegn som gjør at han virker seriøs. Som at han sier at han føler seg avslappa og ikke så sjenert sammen med meg, viser meg hjemstedet sitt, sender bilder av barna osv. Alt kun for en ting, og/eller bare for å ha noen å snakke med? Synes det høres merkelig, men jeg er vel bare naiv. Handling er vel mer enn ord anyway... Anonymkode: 6cc35...278
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #14 Skrevet 6. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok... hmm... Tinder er jo Tinder, burde vel skjønt såpass. Er bare så mange tegn som gjør at han virker seriøs. Som at han sier at han føler seg avslappa og ikke så sjenert sammen med meg, viser meg hjemstedet sitt, sender bilder av barna osv. Alt kun for en ting, og/eller bare for å ha noen å snakke med? Synes det høres merkelig, men jeg er vel bare naiv. Handling er vel mer enn ord anyway... Anonymkode: 6cc35...278 Samme ting sier man og gjør til en venn. Hes just not that into you! Tidsfordriv, oppmerksomhet og sex thats all! Anonymkode: 1c649...667
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor avklarer du ikke sånt før du reiser to timer for å treffe noen og før du overnatter? Det tar ikke noe lenger tid å spørre i starten av tinder samtalen hva han er ute etter og om han svarer ukonkret og diffust på det så sier det seg selv. Dette sparer deg jo for masse tid. Under en date også er det normalt og voksent å ta opp dette. Hvordan er livet ditt nå, ser du for deg å ha dame eller tar du det mer som det kommer. Vel jeg syns du virker som en jeg kan få følelser for men jeg vil ikke spille eller være i noe useriøst men hvis vi ønsker det samme er det jo hyggelig å møtes igjen. Er ikke værre enn å bare tørre å være ærlig det. Så er folk som regel ærlige tilbake når man er så konkret og rett frem. Diffuse svar de vrir seg unna regnes som useriøst. Men ja må si min oppfattelse er lik som kommentsren over. Dette er en voksen barnefar som har nok med seg og sitt og ikke er ute etter noe seriøst. Enhver hadde hoppet på en søt 21 åring fordet og tenkt det var artig som en ekstra hobby de kan leke med når de gidder. På tinder er det både mange som kun er ute etter sex og mange som kun er ute etter forhold men de som er ute etter forhold pleier å skrive det i profilen tydelig eller ta det opp i første chat , og gjør man ikke det regner den andre med at man bare er ute etter sex så han har vel tenkt det er greit å møte deg med de intensjonene. Han vrei seg unna et konkret svar npr du sa han kunne få komme til deg , og svarte ukonkret med at han måtte se ann når du på nytt spurte han konkret. Ergo useriøs. Veldig lett å lese. Hadde han villet noe serilst hadde han sagt enten ja eller nei og hvis nei beklaget seg , sagt at han likte deg så du ikke måtte ta det som avvisning og foreslått en annen dag.... Ikke kast bort følelser her ts Anonymkode: 1c649...667 Jeg skreiv til han at jeg ikke kom kun for en ting. Hadde egentlig ikke tenkt å ligge med han... Anonymkode: 6cc35...278
exictence Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men så skjønner jeg jo hvis han vil ta det rolig siden han har barn osv. Hmm... Kunne han bare sagt at han er travel og at han ønsker å treffe meg når han har tid. Da hadde jeg kunnet slapper mer av. Anonymkode: 6cc35...278 Så lat som det er det han har sagt, for det har han på en måte. Si til deg selv at han har sagt det, og så slapper du av. Jeg ville ikke spurt om han var ute etter noe seriøst. Det merker du med tiden. Heller ikke nevn noe mer om at du ikke hadde tenkt å ligge med han osv. Ikke forsvar deg selv. Det blir faktisk bare negativt.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #17 Skrevet 6. mai 2017 6 minutter siden, exictence skrev: Så lat som det er det han har sagt, for det har han på en måte. Si til deg selv at han har sagt det, og så slapper du av. Jeg ville ikke spurt om han var ute etter noe seriøst. Det merker du med tiden. Heller ikke nevn noe mer om at du ikke hadde tenkt å ligge med han osv. Ikke forsvar deg selv. Det blir faktisk bare negativt. Takk! Skal prøve Anonymkode: 6cc35...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå