Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #1 Skrevet 26. desember 2004 Jeg har tante og onkel som har vært i Pukhet flere ganger, heldigvis ikke nå, men har planlagt tur senere i vinter. Jeg er så glad at de ikke er der nå!!!! Har ellers flere andre kjenninger som ofte reiser dit, men faktisk ingen som er der nå. Har du noen som du er urolig for i området? Det er jo mange nordmenn og andre som ferierer der. (Mener ellers ikke å bagatellisere tragedien for de som har mistet hus og hjem, familiemedlemmer eller sitt eget liv i tragedien. De som bor i området har det aller verst, selvsagt.)
Anglofil Skrevet 26. desember 2004 #2 Skrevet 26. desember 2004 Hei hei! Mine besteforeldre kom hjem fra Phuket i Thailand(vært på øyhopping) for litt under 3 uker siden! Snakk om å ha flaks....Ikke spesielt gøy nei..Ingen jeg kjenner som er der nede nå, heldigvis. Mvh Yvonne
Hilde Skrevet 26. desember 2004 #3 Skrevet 26. desember 2004 Familien til sambo er i syd-India (mor, far, tre søstre, og mannen til den ene søsteren), men de er i innlandet, så vi er egentlig ikke bekymret. De har ikke mulighet til å si fra til oss heller (ikke tilgang til telefon), så vi må egentlig bare vente til tirsdag, for da har vi avtalt at de skal ringe.
Gjest Cerise Skrevet 26. desember 2004 #4 Skrevet 26. desember 2004 Har mange bekjente som pleier å reise i området,andre bor der.. Vet ikke om noen var i de katastroferammede områdene nå.. Så krysser fingrene mine..
Gjest Hel Skrevet 26. desember 2004 #5 Skrevet 26. desember 2004 Ja, bestevennen min igjennom flere år fra jeg var liten og familien hans er i Phuket akkurat nå. Huset de bodde i der er borte nå, tatt av flodbølge. De ble heldigvis evakuert i tide.
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #6 Skrevet 26. desember 2004 Jeg har venner som er i Thailand nå. De har det under forholdene bra, er i sjokktilstand pga sterke inntrykk - men ellers i god tilstand.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. desember 2004 #7 Skrevet 27. desember 2004 Søskenbarnet til pappa med familien er thailand,men utenfor de verste områdene.
Tusenfryd Skrevet 27. desember 2004 #8 Skrevet 27. desember 2004 Foreldrene mine kom hjem fra Thailand og bla. Phuket for to uker siden... jeg er kjempeglad for å ha dem hjemme.
Gjest Betty Boop Skrevet 27. desember 2004 #9 Skrevet 27. desember 2004 Tanten, onkelen og kusinen min er i Phuket nå, de er brakt i sikkerhet. De ringte oss heldigvis halv syv om morgenen før vi hadde sett nyhetene, så vi slapp å være redd for at det hadde skjedd dem noe.
Lillesøster Skrevet 27. desember 2004 #10 Skrevet 27. desember 2004 Har familiemedlemmer der nå ja, men det har heldigvis ikke skjedd dem noe.
mrs williams Skrevet 27. desember 2004 #11 Skrevet 27. desember 2004 etvennepar av oss er phuket nå... vi har ikke hørt noe fra dem så nå begynner vi å lure men håper på det beste
fiesta Skrevet 27. desember 2004 #12 Skrevet 27. desember 2004 Kjenner noen som skulle ha vært der nå, men de måtte utsette turen. Heldigvis. Det er helt forferdelig.
Scheherazade Skrevet 27. desember 2004 #13 Skrevet 27. desember 2004 Ene i klassen min er i Phuket. Gikk heldigvis bra, men hadde verken penger, pass eller klær. Håpet på å få reise hjem snart!
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #14 Skrevet 27. desember 2004 Heldigvis kjenner jeg ingen som er i Thailand nå... Krysser fingrene for at de ikke finner flere døde!
Gjest Lilleulv Skrevet 27. desember 2004 #15 Skrevet 27. desember 2004 Det ligger pasientlister ute på nettavisen ser jeg..
Gjest Bellatrix Skrevet 28. desember 2004 #16 Skrevet 28. desember 2004 Kjenner en som bor i Pukhet. Huset hans er rasert, men tror det går bra med han.
Gjest Linda Marie Skrevet 28. desember 2004 #17 Skrevet 28. desember 2004 Pasientlisten: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle320570.ece
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #18 Skrevet 28. desember 2004 Mannen min kjenner en som er på ferie på Sri Lanka. Helt frem til i går visste ikke familie og venner noe, men fikk vite at han heldigvis har klart seg. Har visstnok mista alt, men det viktigste er jo tross alt å være i live... Har helt vondt i meg nå, tenk på alle som har mista sine kjære...
Sarabi Skrevet 28. desember 2004 #19 Skrevet 28. desember 2004 Vi har et vennepar som var på Phuket... Når flodbølgen kom var de på havet ombord i ei ferge og holdt på å bli tatt tre ganger!! De lå i ly bak ei øy i mange timer etterpå i fall det skulle komme flere bølger. De er nå kommet hjem til Norge, og jeg skal hente de på flyplassen her i tromsø i ettermiddag!! Er så utrolig glad for at de er i live! De har hatt englevakt!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #20 Skrevet 28. desember 2004 Mamma og søsteren min er på Sri Lanka. Jeg hadde hjertet i halsen i noen timer før jeg endelig fikk tekstmelding om at de var i sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå