Gå til innhold

Erfaring med swingers?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her med swingerserfaringer? 

Hva fungerte og ikke?

Anonymkode: 533da...863

Skrevet

Les deg opp på swingersguiden.no og viproom.no

AnonymBruker
Skrevet

Ja men tenkte det var andre kvinner her inne som hadde personlige erfaringer utover det som står der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært enslig mann på swingersklubb. Og jeg elsket det. Min erfaring er utelukkende positiv. 

Nå har jeg samboer - og et av mine største ønsker er å dra på swingersklubb sammen med henne.

Anonymkode: 01a37...8c1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært enslig mann på swingersklubb. Og jeg elsket det. Min erfaring er utelukkende positiv. 

Nå har jeg samboer - og et av mine største ønsker er å dra på swingersklubb sammen med henne.

Men har hun lyst da? Hva synes hun om d?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det å gå enslig kvinne på VIPRoom? Jeg tror ikke jeg får med meg partneren min på det, og har et sterkt ønske om å oppleve litt mer.

Anonymkode: 399eb...267

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å gå enslig kvinne på VIPRoom? Jeg tror ikke jeg får med meg partneren min på det, og har et sterkt ønske om å oppleve litt mer.

Enslig kvinne på swingers-klubb?? Nei, da er du ikke velkommen, da tror jeg du blir kasta rett ut! 😂

Anonymkode: b93ff...c74

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enslig kvinne på swingers-klubb?? Nei, da er du ikke velkommen, da tror jeg du blir kasta rett ut! 😂

Anonymkode: b93ff...c74

Nei, ikke på VIPRoom. Både enslige kvinner og menn kan gå dit. Sjekk siden dems.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer single menn inn på swingersklubb? Må jo bli veldig mange menn i forhold til kvinner.......

Anonymkode: 70b21...e2d

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Min mann og jeg har pratet om dette Litt. Men ikke tatt steget fullt ut ennå. Var faktisk jeg som tok opp dette temaet med ham for 3-4år siden og viste seg at han også er like nysgjerrig på dette som meg. Men kunne tenkt meg å vite andre damers erfaringer med dette før vi evt går videre. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva dere søker i swingers også det, sex i samme rom som andre, litt sex med andre, partnerbytte i samme rom eller mer adskilt osv osv. Vi er aktive i miljøet, men er ikke av de mest aktive seksuelt med andre. Noen ganger har vi bare sex med hverandre (på Viproom), andre ganger leker vi litt med andre, også kan vi ha partnerbytte noen ganger. Vi elsker miljøet fordi det er så sosialt og inkluderende. Du blir kjent med mange mennesker, folk snakker med hverandre, og det er ingen press om noe som helst hvis du ikke vil. Min mann elsker å se at jeg har sex med andre, så ofte er han bare i nærheten uten å gjøre noe selv. 

I perioder ønsker jeg ikke det i det hele tatt, (på grunn av dårlig helse) og da må det være sånn at partneren ikke presser, men kjenner allikevel at jeg savner det.

Vi foretrekker å møte andre på Viproom eller lignende, nettopp fordi det er lettere å trekke seg vekk hvis man kjenner at kjemien ikke stemmer eller lignende. Om man møtes privat så følger jeg meg lett mer presset, og det liker jeg ikke.

Anonymkode: a15e2...9d0

AnonymBruker
Skrevet

PS: single menn kommer inn, men de begrenser det etter antall par og single damer, slik at det ikke kryr av single menn. Unntatt lørdager, som bare er for par og damer.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

PS: single menn kommer inn, men de begrenser det etter antall par og single damer, slik at det ikke kryr av single menn. Unntatt lørdager, som bare er for par og damer.

Hvordan er det å være singel dame der? Jeg har veldig lyst til å besøke stedet en gang, men jeg er ikke så dreven og vet ikke helt hva jeg kan forvente.

AnonymBruker
Skrevet

Du får antagelig mer oppmerksomhet som singel dame, men jeg føler at det er i trygge omgivelser ;) du kan godt dra dit, ta en øl el, snakke med andre, uten å måtte ha sex. Jeg har bare vært der alene en gang, og syns det var greit. Merket at det ble på en annen måte enn da jeg hadde partner med, men jeg følte meg ikke presset til noe jeg ikke ville. Hadde sex med en jeg kjente fra før, men merket at det var flere å velge i for å si det sånn ;) mange hyggelige mennesker der, og noen som ikke er fullt så hyggelig... De få gangene det er noen som ikke oppfører seg greit, så er de som jobber der flinke til å ta tak i det. Det er jo som regel flere rundt i rommene der, så det føles ikke utrygt.

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi er nettopp begynt med dette. Vi var nylig på eyes wide shut-party, og har samme erfaring som ovenfor. Veldig trygt og ordentlig :) Lite single menn, da det er et fåtall som slipper inn. Ting gikk ganske glatt.

Men det er viktig å snakke om hvorfor man drar dit, hva som er lov og ikke, og at det faktisk er lov å føle at det føltes galt i ettertid, også ta det derfra.

Anonymkode: 2387a...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...