AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Niesen min kom nettopp til meg og sa at det var jente-drama på skolen og at hun er helt ensom. Hun har sagt til de andre jentene som stenger henne ute at de ikke kan være venner mer. Hun skal slutte på denne skolen og skal ikke videre med dem etter sommeren men til nytt sted. Jeg prøvde å dra av egen erfaring som utestengt og si at hun bare må gå også i friminuttene bare ta med seg en bok eller noe, prøve å bry seg så lite som mulig og tenke på at hun skal vekk derfra, men hun sa at "jeg klarer det ikke", "jeg er ikke som deg". Hun sa også noe som jeg oppfattet som ...ikke aktiv sucidalitet, men at hun ikke vil noe mer. Jeg ble så stresset i hodet når hun sa dette at jeg ikke husker helt hva det var hun sa. Hun gikk og la seg nå. Hjelp meg vær så snill, jeg må finne strategier for henne så hun holder ut dette skoleåret. Hilsen opprørt tantehjerte. Anonymkode: e4917...cfe
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Niesen min kom nettopp til meg og sa at det var jente-drama på skolen og at hun er helt ensom. Hun har sagt til de andre jentene som stenger henne ute at de ikke kan være venner mer. Hun skal slutte på denne skolen og skal ikke videre med dem etter sommeren men til nytt sted. Jeg prøvde å dra av egen erfaring som utestengt og si at hun bare må gå også i friminuttene bare ta med seg en bok eller noe, prøve å bry seg så lite som mulig og tenke på at hun skal vekk derfra, men hun sa at "jeg klarer det ikke", "jeg er ikke som deg". Hun sa også noe som jeg oppfattet som ...ikke aktiv sucidalitet, men at hun ikke vil noe mer. Jeg ble så stresset i hodet når hun sa dette at jeg ikke husker helt hva det var hun sa. Hun gikk og la seg nå. Hjelp meg vær så snill, jeg må finne strategier for henne så hun holder ut dette skoleåret. Hilsen opprørt tantehjerte. Anonymkode: e4917...cfe Hvor gammel er hun? Snakk med foreldrene. De bør ta seg en prat med lærere og finne ut av dette. Kanskje helsesøster kan ta seg en prat med henne. Anonymkode: bba36...e60 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Skolen er vel klar over problemet, så snakk med dem. Kanskje kan hun få lov til å sitte inne i friminuttet. Anonymkode: 65775...86a
Weekend Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Hvis det er selve friminuttene som er vanskelige, kan det være en mulighet at hun blir bibliotekshjelper, eller lignende? Det var jeg, det beste jeg visste å bruke friminuttene på å se på bøker og sortere dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå