Gå til innhold

Jente med tynt/pistrete hår til skuldrene, eller litt lengre fyldig hår med hairextensions?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra naturens side har jeg dessverre veldig tynt hår, ser helt jævlig ut om jeg bare har det til skuldrene, men med litt extensions i så kan jeg ha lengre hår og jeg ser så mye heitere ut, selvbildet stiger med 10 hakk når jeg bruker det. Er det veldig turnoff om dere vet dama bruker det, eller kjenner det med hendene deres under sex feks? Je er faktisk veldig stygg uten, og med ser jeg fab ut! Jeg blir liksom ei annen dame:)

Anonymkode: 0a091...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig aldri hatt sansen for noe som er kunstig. Enten det er falske pupper eller hair extensions. De aller fleste damer er finere når de er 100 % naturlige og er sikker det samme stemmer i ditt tilfelle, mulig du bare har et dårlig selvbilde noe flere kvinner har pga kroppspress fra media og diverse.

Men det er viktig å huske på at media ikke reflekterer oss mannfolk, vi har ikke så høye standard som dere kanskje tror.

• Liker 5
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
16 minutter siden, hocane skrev:

Har egentlig aldri hatt sansen for noe som er kunstig. Enten det er falske pupper eller hair extensions. De aller fleste damer er finere når de er 100 % naturlige og er sikker det samme stemmer i ditt tilfelle, mulig du bare har et dårlig selvbilde noe flere kvinner har pga kroppspress fra media og diverse.

Men det er viktig å huske på at media ikke reflekterer oss mannfolk, vi har ikke så høye standard som dere kanskje tror.

Ts: dette

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Ts: dette

Hmmm men jeg ser helt grusom ut uten, men fin med. Er ikke bullshit!

Gjest flaggermuskongen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det som får deg til å føle deg best. Skjønner ikke hvorfor kvinnfolk bryr seg så mye om hva menn tenker. Jeg legger ofte merke til damer som har lagt god innsats i utseendet, og som trives med det. Ser ofte de små detaljene. De er ofte mer sprudlende og har en helt annen glød til seg. Gjør det som gjør deg lykkelig. Do what you gotta do. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, hocane skrev:

Menn greier jo ikke se forskjellen pp naturlig og ikke naturlig lenger. 

Kim Kardashian sminke er ikke naturlig, men dropper man like sterk contour tror de plutselig dama knapt har på seg sminke. De "naturlige" jentene dere liker er jo fulle av sminke og extensions dere bare greier ikke se det fordi dere er så blenda av de skikkelige sminke og hårbimboene. 

Har snakket med mange gutter om dette og til og med spurt flere når vi har gått på gata og sett jenter i det offentlige rom hva de syns og bedt de peke på naturlig søte jenter og alle peker på jenter med extensions og sminke men dempet sminke men langt fra naturlig. 

Typen min trodde både jeg og venninda mi ikke hadde extensions men begge har. Når jeg viste han på en annen hvor tynt hår jeg hadde uten extensions så sa han "Jamen hun må jo være syk!" Haha nei hun bare har ikke extensions.... 

Samme når de plutselig ser "naturlige" jenter uten sminke en dag oi er du syk 

Anonymkode: 637f5...8f9

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke noe på.

De aller aller fleste menn syns det er turn off og dritekkelt å kjenne ekle extensions. Ikke tro på idiot bloggerne! Dra til en god frisør og hør hvilken frisyre hun syns passer deg-:) 

Anonymkode: 5c2b7...c6b

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kim Kardashian sminke er ikke naturlig, men dropper man like sterk contour tror de plutselig dama knapt har på seg sminke. De "naturlige" jentene dere liker er jo fulle av sminke og extensions dere bare greier ikke se det fordi dere er så blenda av de skikkelige sminke og hårbimboene. 

Har snakket med mange gutter om dette og til og med spurt flere når vi har gått på gata og sett jenter i det offentlige rom hva de syns og bedt de peke på naturlig søte jenter og alle peker på jenter med extensions og sminke men dempet sminke men langt fra naturlig. 

Typen min trodde både jeg og venninda mi ikke hadde extensions men begge har. Når jeg viste han på en annen hvor tynt hår jeg hadde uten extensions så sa han "Jamen hun må jo være syk!" Haha nei hun bare har ikke extensions.... 

Hahahaha dette er så sant! :hoho: Elsker når menn sier de liker naturlige jenter og peker ut alle damene som er fulle i sminke! :hoho:

Anonymkode: b49ae...48f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er veldig sant! Mange menn klarer ikke å skille "ingen sminke" fra "naturlig og pent - men mye - sminket". De tror jo gjerne at "mye sminke" automatisk er løsvipper, for mørk foundation, overdreven contour. Og alt annet er "lite sminke" eller "ingen sminke". Har selv fått høre et par ganger at menn synes det er så fint at "jeg bare er meg selv og ikke sminker meg, men er naturlig". Og jeg må arrestere dem å si "DET ER INGENTING NATURLIG MED DETTE!!!" :fnise: Jeg bruker 20-30 minutt og ganske mange produkter hver dag - men går for en naturlig look som aldri inneholder f.eks. mye contour, instabrows og winged liner. Det er fint, men ikke min stil. Men det er da fortsatt ganske mye sminke i fjeset mitt! 

Mange sier at de vil ha naturlige jenter. Men en del av dem avslører seg når de skal peke ut disse naturlige jentene. 

Anonymkode: d925e...95d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker damer som ser naturlige ut, men samtidig "flawless" i ansiktet. 

Noen jenter er bare naturlig vakre uten sminke, men de finnes det få av. 

Faktum er at menn faller for og liker damer utelukkende for den selvtilliten de måtte utstråle. Selvsikkerhet er turn on. 

Men få jenter stråler av selvsikkerhet uten sminke, det være seg naturlig sminket eller ei. 

Menn liker at jenter bruker hverdagssminke -naturlig. Det vitner om at hun bryr seg om sitt utseende og hvordan hun presenterer seg selv og samtidig er kvinnelig nok. 

Anonymkode: e71ab...a48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn liker damer som ser naturlige ut, men samtidig "flawless" i ansiktet. 

Noen jenter er bare naturlig vakre uten sminke, men de finnes det få av. 

Faktum er at menn faller for og liker damer utelukkende for den selvtilliten de måtte utstråle. Selvsikkerhet er turn on. 

Men få jenter stråler av selvsikkerhet uten sminke, det være seg naturlig sminket eller ei. 

Menn liker at jenter bruker hverdagssminke -naturlig. Det vitner om at hun bryr seg om sitt utseende og hvordan hun presenterer seg selv og samtidig er kvinnelig nok. 

Anonymkode: e71ab...a48

Jeg hadde god dose selvsikkerhet jeg. Inntil jeg så disse insta-babesene typen fulgte. Ikke veldig naturlige akuratt, han som prøvde å påpeke nettopp det. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha dette er så sant! :hoho: Elsker når menn sier de liker naturlige jenter og peker ut alle damene som er fulle i sminke! :hoho:

Anonymkode: b49ae...48f

Med naturlig mener vi jenter som ser naturlig ut. Altså ikke ser ut som barbiedukker. Det er barbiedukker vi ikke liker

Dere må mer enn gjerne bruke sminke, bare sørg for at det ser naturlig ut - enten ved å ikke bruke så mye, eller ved å bruke den tiden det tar å få sminken til å se naturlig ut

F.eks sånn:

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker 20-30 minutt og ganske mange produkter hver dag - men går for en naturlig look som aldri inneholder f.eks. mye contour, instabrows og winged liner.

Anonymkode: d925e...95d

Endret av Sykkelkopp
AnonymBruker
Skrevet

Prinsesser i blokka? :fnise:

Klipp håret ditt i en myk femi klipp, bob feks. Og dropp det kunstige. Du vil se så mye flottere ut da.

Anonymkode: 33812...6e7

• Liker 2
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Når det kommer til damer som klager over at menn ikke kan se forskjell på sminket og usminket: dere har fint skapt denne situasjonen selv. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, flaggermuskongen skrev:

Når det kommer til damer som klager over at menn ikke kan se forskjell på sminket og usminket: dere har fint skapt denne situasjonen selv. 

Nei media og retusjeringer og filtre har. 

• Liker 3
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er dere som har valgt å høre på de. Hvis kvinner kollektivt gikk sammen om å sette føringer på hvor mye som faktisk er greit, eller kollektivt hadde gått inn for å boikotte sminke, så hadde alle tjent på det. 

Tipper ikke du får en sinna tlf fra media, eller en notification fra mobilen, hver gang du er usminket. Dette er et valg du bevisst tar. Blir for lett å skylde på eksterne faktorer. 

AnonymBruker
Skrevet

Håret ser bare tynt ut selv med en kort Bob:( Men da jeg ikke brukte extensions så måtte jeg bruke krølltang hver dsg for at hører skulle se litt fyldigere ut. Har dessverre lite hår spesielt i fronten, dette har gått i arv altså. Min tante på 70 har bare en pist her og der og hodebunnen synes mellom hvert hår så hun hsr begynt m parykk😩 Men jeg har mye hårstrå, men hvert strå er så innmari fint/tynt og så har jeg viler som jeg greier å skjule:(

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det faktisk et reelt problem?

Jeg sminker meg som oftest hver dag, men ikke mer enn hudfarget øyenskygge, litt mascara og et lite lag med pudder i ansiktet. Har aldri fått klager på at jeg sminker meg for lite eller ikke er pen nok. Får heller komplimenter for at jeg faktisk ser tilnærmet lik ut uten sminke. :) Det er ikke slik at menn ikke vil ha noe med deg å gjøre om du sminker deg lite og naturlig (er også andre måter å ta hånd om utseendet på, og jeg ser alltid presentabel ut, selv hjemme i "slappav klær"). selv om de tror jenta på bussen med et tonn med sminke også er naturlig. Og om de faktisk hadde vært sammen med henne hadde de jo raskt funnet ut hvor mye sminke hun bruker også.

Og til TS! jeg har også tynt og pistrete hår og i tillegg krusete fuglerede hår som står til alle kanter, men vet du hva? Jeg har fremdles ingen problemer med å tiltrekke meg de mennene jeg vil ha, eller menn generelt. Slike ting er ikke viktig i lengden. Om folk sikler etter deg på gaten betyr ingeting, det er uansett ikke den oppmerksomheten du vil ha, det er billig oppmerksomhet, og billig oppmerksomhet kan hvem som helst få. Den oppmerksomheten du ønsker er den som kommer av å være en kvinne av høy verdi! 

Anonymkode: f3272...b8d

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håret ser bare tynt ut selv med en kort Bob:( Men da jeg ikke brukte extensions så måtte jeg bruke krølltang hver dsg for at hører skulle se litt fyldigere ut. Har dessverre lite hår spesielt i fronten, dette har gått i arv altså. Min tante på 70 har bare en pist her og der og hodebunnen synes mellom hvert hår så hun hsr begynt m parykk😩 Men jeg har mye hårstrå, men hvert strå er så innmari fint/tynt og så har jeg viler som jeg greier å skjule:(

Ja men da tar du en buzzcut, så er du kvitt problemet. Du kler sikkert å se røff ut. 

Anonymkode: 33812...6e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...