Gå til innhold

Verste TV serie du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hotel Cæsar. Verste TV-serien som har eksistert.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye macgyver

• Liker 1
Skrevet

Farmen kjendis og fjorden cowboys. Så alt for mye hype...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Rake skrev:

Den nye macgyver

Skjønner ikke hvorfor de må lage en ny serie av en gammel klassisk serie? Som regel blir det bare dårlig! 

Anonymkode: ee453...9a1

• Liker 1
Skrevet

Two and a half men... Likte Charlie Sheen i Hot Shots filmene, men den serien er jo til å :kvalm: av..

• Liker 4
Skrevet

bold  and beautiful som gikk for 100 år siden det gikk fint an å hoppe over 30 episoder, de hadde ikke kommet noe lenger fra sist jeg så, og bare fjas.

Hotel Cæsar var helt håpløst. 

• Liker 5
Skrevet

Husker dere Helene & gutta? Fransk serie med 30-åringer som spiller 17-18 åringer som henger på kafé og sikler på de "kjekke" guttene som spiller i verdens dårligste band :laugh:

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Meadow skrev:

Husker dere Helene & gutta? Fransk serie med 30-åringer som spiller 17-18 åringer som henger på kafé og sikler på de "kjekke" guttene som spiller i verdens dårligste band :laugh:

:laugh: husker dem, hadde de ikke bare en sang de spilte om og om igjen? Eller føltes det bare sånn? 

Anonymkode: 9c932...56e

Gjest Emera
Skrevet
16 minutter siden, Meadow skrev:

Tro det eller ei, men det går faktisk en avlegger av den serien i Frankrike ennå. Med de fleste av de opprinnelige folkene. 

Gjest New Girl
Skrevet

Two and a half men - forferdelige karakterer, jeg skjønner ikke hva noen ser i verken Charlie eller Alan, og de har et forferdelig kvinnesyn.

CSI Miami - helt utrolig at denne serien kommer fra de samme som lagde den originale CSI...

Gjest Dragoste
Skrevet

Pretty Little Liars!!!! 

Plotthull over alt, skurken er 253 forskjellige personer, og serien er dratt alt for langt... Skikkelig kjedelig å se hundreogørti sesonger om det samme.

Hadde den sluttet etter ses. 1, så hadde det vært en okay serie. 

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Everybody Loves Raymond 

Skrevet
På Saturday, May 06, 2017 den 12.53, Winza/Jacklost skrev:

Husker en scene hvor er hus sto i flammer og ene fyren løpet inn, og så kom han andre og når hun sa at han andre hadde løpt inn tok han av seg skjorta tror jeg og løp inn :ler:

Selvfølgelig måtte han ta av skjorten 😂 stod sikkert å poserte lenge med x-antall nærbilder også 🖒 måtte jo ha noe å fokusere på i de 5 episodene brannen varte 😂😂😂 ogikke minst noe å bruke i alle flashbacksene og introen med hva som hadde skjedd til nå 😂🙈😂

Den serien var noe for seg selv 😂

Skrevet
På Friday, May 05, 2017 den 23.59, AnonymBruker skrev:

Urgh den husker jeg. Husker jeg fikk helt hetta av hu heksa med den dukka/dvergen bare hun kunne snakke med :haar:  

Anonymkode: 1d504...64f

Den var usedvanlig creepy ja 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Mye lettere å si hva jeg liker:

- Game of Thrones

- Big Bang Theory

- Broen

Anonymkode: e4507...f6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye lettere å si hva jeg liker:

- Game of Thrones

- Big Bang Theory

- Broen

Vil legge til Fjorden Cowbys. God serie

• Liker 2
Skrevet

Married with children (Våre verste år).

AnonymBruker
Skrevet

Legion. Den X-Men-relaterte serien som handler om sønnen til Charles Xavier. Etter den første episoden begynte jeg å uroe meg for om noen hadde hatt noe oppi brusen min da jeg et par timer tidligere hadde spist middag på Olivia, men så så jeg epsiode to og fant ut at det var serien som var crazy og ikke jeg. 😅

Anonymkode: 90dcd...a6e

AnonymBruker
Skrevet
På 5/5/2017 den 15.07, Kenta skrev:

Gode valg, forferdelige serier, alle tre.

CSI Miami syns jeg er ok. Mest fordi jeg er der ofte tror jeg 😂

Men two and a half men? GRUFULL!

Anonymkode: 394ba...046

AnonymBruker
Skrevet

Beste serien jeg noensinne har sett er Breaking Bad! Ingen over,  ingen ved siden.

Anonymkode: 394ba...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...