AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Hva foretrekker dere? Har lurt på dette lenge. Ser dere egentlig når det er slitt og ødelagt? Langt hår til enhver pris? Anonymkode: f5fc3...c85
fotosyntesen Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Vi tåler litt slitt hår hvis det er veldig langt. Dere trenger faktisk ikke å se perfekt ut, det er det media og andre kvinner som krever av dere. 5
Gjest flaggermuskongen Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Skulderlangt funker det da. Min erfaring er at kvinner som er fornøyd med håret, også har en tendens til å stråle mer.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 Mannen sier at det spørs på hvor slitt det er. Hvis det er skikkelig tynt eller slitt "sånn at det ligner på slam fra dusjsluket" er det bedre å klippe det kort-ish. Han mener imidlertid at håret mitt ser fint ut, og det har vært gjennom to blekinger nylig og har så mange slitte tupper at det er helt hvitprikkete, så jeg konkluderer med at han tåler en god del slitasje. Anonymkode: 3f879...968 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 Det som er dumt med slitt hår er bare at det spiser seg oppover. Så når håret er slutt så blir det tynt og kort på en stygg måte. Det virker som om det ikke vokser siden det brekker og splitter seg. Så får å få det lengre må man noen ganger klippe det kortere først. Men det vet de fleste menn ikke siden få har erfaring med langt hår😂 Ts Anonymkode: f5fc3...c85
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 20 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Skulderlangt funker det da. Min erfaring er at kvinner som er fornøyd med håret, også har en tendens til å stråle mer. Du har skjønt det! Når vi er fornøyde med håret så stråler vi:) Anonymkode: f5fc3...c85
Gjest flaggermuskongen Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har skjønt det! Når vi er fornøyde med håret så stråler vi:) Anonymkode: f5fc3...c85 Så da burde du fortsette med det du er fornøyd med, enn å slite med slitt, langt hår. Fortsett å skinne. Jeg erklærer herved tråden som stengt
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, flaggermuskongen skrev: Så da burde du fortsette med det du er fornøyd med, enn å slite med slitt, langt hår. Fortsett å skinne. Jeg erklærer herved tråden som stengt Takk men du kan ikke bare stenge tråden. Vil høre mange flere meninger! Anonymkode: f5fc3...c85
skruf Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 Mannen min har iallefall ikke peiling på om håret er slitt eller ikke. Langt er langt i hans verden. Han sturet da jeg nettopp klippet av håret som nådde ned til rumpa og opp til midt på ryggen. Det var slitt. I hans verden så var det ikke det. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Min kjærste vil at jeg skal ha langt hår. Det var skikkelig slitt for en stund siden og jeg tror ikke han egentlig så det. Men da jeg klipte av 15-20 cm, så kommenterte han at det så så friskt og fint ut. Anonymkode: 898a5...77b 1
hocane Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Langt hår til enhver pris? JAAA! Elsker damer med langt hår personlig. Det bare oser femininitet, digger det
Gjest Minesveiper Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 Jeg synes ikke det er fint når det er kortere enn til skuldrene. Det kan godt være litt lengre. Jeg vet ikke hva du mener med slitt Er det helt flisete liksom? Det er ikke fint, men om man ikke ser at det er slitt så er det same same.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #13 Skrevet 6. mai 2017 4 timer siden, flaggermuskongen skrev: Skulderlangt funker det da. Min erfaring er at kvinner som er fornøyd med håret, også har en tendens til å stråle mer. Det er sant. Men extensions koster mye. Betaler du det for at dama di skal stråle mer? Anonymkode: bedb3...d3b 1
Gjest flaggermuskongen Skrevet 6. mai 2017 #14 Skrevet 6. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Men extensions koster mye. Betaler du det for at dama di skal stråle mer? Anonymkode: bedb3...d3b Hvis det er noe som betyr mye for dama, ja. Men er fornøyd med at hun stråler nok, og ikke nødvendigvis mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå