AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Del Skrevet 5. mai 2017 Jeg har AlDRI hatt karisma. Jeg er litt missunnelig på de som sender morsomme instavideer o.l. Men hvordan VEt de hva folk vil le av? For meg er dette gresk, er redd at dersom jeg bare sender en slik en blir det abrr geeky.. enkelte har det liksom ikke i seg.. men jeg har alltid ønsket å være mer sett, på folk og populær. Men jeg blir forferdlig sliten av å værr blandt folk.. jeg har få perioder i livet mitt der jeg er fonøyd og rolig med den jeg er. Da tiltrekker jeg meg folk jeg er føler drt er behagelig å være med. Men ellers har jeg det med å observere, og lure på hva alle gjør som gjør dem så....sett liksom. jeg er snart 26, og er redd jeg enkelte og greit bare ikke har det i meg Anonymkode: 86555...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 5. mai 2017 #2 Del Skrevet 5. mai 2017 De aller fleste er da kjedelige? Jeg trives veldig godt med helt vanlige gjennomsnittlige folk 👍 vær deg selv, det får holde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kwami Skrevet 6. mai 2017 #3 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg tenker egentlig det samme som deg, ts, men så erfarer jeg stadig vekk at så lenge jeg bidrar i samtaler, anerkjenner og interesserer meg for de er jeg er med, så ønsker de også å være rundt meg. Da blir jeg trygg, og da sier jeg etterhvert et og annet morsomt jeg også. Bare prøv å kaste deg ut i det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 6. mai 2017 #4 Del Skrevet 6. mai 2017 Du kommer med løsningen selv når du skriver at du tiltrekker deg de rette menneskene i perioder hvor du er fornøyd med den du er. Fokuser på de positive sidene dine, du har helt sikkert mange av dem. Det hadde vært utrolig slitsomt å omgås andre dersom absolutt alle skulle være klovner hele tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #5 Del Skrevet 6. mai 2017 21 timer siden, Ild skrev: De aller fleste er da kjedelige? Jeg trives veldig godt med helt vanlige gjennomsnittlige folk 👍 vær deg selv, det får holde Er de? Anonymkode: 74a7a...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #6 Del Skrevet 6. mai 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de? Anonymkode: 74a7a...77d Jeg mener syns du f.eks vennene dine er kjedelige? Anonymkode: 74a7a...77d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 6. mai 2017 #7 Del Skrevet 6. mai 2017 Vær deg selv det er det viktigste. Aldri forsøk å være noen du egentlig ikke er. Ikke alle er født morsomme, det er bare sånn det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #8 Del Skrevet 6. mai 2017 47 minutter siden, hocane skrev: Vær deg selv det er det viktigste. Aldri forsøk å være noen du egentlig ikke er. Ikke alle er født morsomme, det er bare sånn det er. Men de er ikke kjedelige selv om de ikke er morsomme! Anonymkode: 74a7a...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #9 Del Skrevet 6. mai 2017 Det er lett for de karismatiske å si at en må være fornøyd med å være ukarismatisk Anonymkode: a35f7...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 6. mai 2017 #10 Del Skrevet 6. mai 2017 På 5.5.2017 den 21.58, AnonymBruker skrev: Jeg har AlDRI hatt karisma. Jeg er litt missunnelig på de som sender morsomme instavideer o.l. Men hvordan VEt de hva folk vil le av? For meg er dette gresk, er redd at dersom jeg bare sender en slik en blir det abrr geeky.. enkelte har det liksom ikke i seg.. men jeg har alltid ønsket å være mer sett, på folk og populær. Men jeg blir forferdlig sliten av å værr blandt folk.. jeg har få perioder i livet mitt der jeg er fonøyd og rolig med den jeg er. Da tiltrekker jeg meg folk jeg er føler drt er behagelig å være med. Men ellers har jeg det med å observere, og lure på hva alle gjør som gjør dem så....sett liksom. jeg er snart 26, og er redd jeg enkelte og greit bare ikke har det i meg Anonymkode: 86555...3f4 Aspergers? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 6. mai 2017 #11 Del Skrevet 6. mai 2017 jeg føler meg også sånn som deg, ts, kjedelig. men jeg tror mange ikke synes sånne videoer er så morsomme hvis de hadde tenkt over det, men bare ler allikevel. Du har sikkert mer karisma enn du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #12 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, Hurepoix skrev: Aspergers? Fordi de ikke har karisma? Anonymkode: 86555...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurepoix Skrevet 6. mai 2017 #13 Del Skrevet 6. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de ikke har karisma? Anonymkode: 86555...3f4 Nei, din kverulerende kanin. TS skreiv blant anna: Men hvordan VEt de hva folk vil le av? For meg er dette gresk, er redd at dersom jeg bare sender en slik en blir det abrr geeky.. [...] Men jeg blir forferdlig sliten av å værr blandt folk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 6. mai 2017 #14 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener syns du f.eks vennene dine er kjedelige? Anonymkode: 74a7a...77d Det kommer an på hva som legges i kjedelig. De fleste jeg kjenner er helt ordinære, med ordinære hverdager og ordinære helger, ordinær humor og ordinær personlighet. At alt skal være så ekstraordinært hele tiden er en facebook-sykdom. Ordinært er topp i min bok. Endret 6. mai 2017 av Ild 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #15 Del Skrevet 7. mai 2017 16 timer siden, Hurepoix skrev: Nei, din kverulerende kanin. TS skreiv blant anna: Men hvordan VEt de hva folk vil le av? For meg er dette gresk, er redd at dersom jeg bare sender en slik en blir det abrr geeky.. [...] Men jeg blir forferdlig sliten av å værr blandt folk.. Du kan være morsom selv om du har Aspberger. Anonymkode: c0190...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 7. mai 2017 #16 Del Skrevet 7. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan være morsom selv om du har Aspberger. Anonymkode: c0190...b6c Enig. Jeg har Asperger og jeg er den morsomste personen jeg kjenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå