AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Det er egentlig bare tre ting vi i dag trenger kvinner for: Å føde barn. Ha sex med. Kysse. Alle er derimot enige i at menn er mye mer artige å være med (også i følge majoriteten av kvinner), har mye mer intellektuelle samtaler og finner på alle de smarte tingene som gjør samfunnet bedre. Hva trenger vi egentlig kvinner for, om vi kan automatisere de tre punktene? Anonymkode: 7ca45...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Svært så aktiv du er for tiden. Anonymkode: 2483f...61f 18
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Stakkars kvinnene i ditt liv, TS. Anonymkode: 79cbd...252 14
Simbyxor Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig bare tre ting vi i dag trenger kvinner for: Å føde barn. Ha sex med. Kysse. Alle er derimot enige i at menn er mye mer artige å være med (også i følge majoriteten av kvinner), har mye mer intellektuelle samtaler og finner på alle de smarte tingene som gjør samfunnet bedre. Hva trenger vi egentlig kvinner for, om vi kan automatisere de tre punktene? Anonymkode: 7ca45...c5e Menn kan aldri bli mødre. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig bare tre ting vi i dag trenger kvinner for: Å føde barn. Ha sex med. Kysse. Anonymkode: 7ca45...c5e Jaha? Det er jo ganske mye mer enn man trenger menn til? Anonymkode: a57e8...319 9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha? Det er jo ganske mye mer enn man trenger menn til? Anonymkode: a57e8...319 Menn trenger vi for: Sæd Artige samtaler Om ikke dette er bedre enn det jeg har skrevet opp for kvinner, så vet ikke jeg. Anonymkode: 7ca45...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 Hvorfor henger du på et kvinneforum TS? Anonymkode: c4aef...619 11
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 Hey, hvis du skal trolle KG, prøv ihvertfall å være original. Det var jeg som laget den tråden i seksualitetsforumet. Vi trenger kvinner til å sørge for at det sosiale samspillet mellom mennesker går bra for seg, gi omsorg og motivere, og selvsagt gjøre alt det menn også kan gjøre. De har sine styrker, akkurat som menn har sine styrker. Anonymkode: acd17...946 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn trenger vi for: Sæd Artige samtaler Om ikke dette er bedre enn det jeg har skrevet opp for kvinner, så vet ikke jeg. Anonymkode: 7ca45...c5e Artige samtaler? De fleste menn er drepende kjedelige, dummere enn de fleste damer og gjerne i tillegg helt fantasiløse fordi de ikke har følelser de kan spritet opp løgnhistoriene sine med engang. Damer er mye morsommere fordi de føler mye. Noe som kan være underholdende i seg selv og pleier gi litt temperatur til selv kjedelige trivielle ting. Men ok: sperm trenger vi: men det kunne vært løst med å bare lage en slags spermfarm f.eks med menn i små bur eksempelvis? Så kunne en bare hentet ut sperm med å stikke nåler i dem når en trenger det. Og hvis de klaget kunne en bare fryst ned spermen deres og kanskje tatt livet av de mest plagsomme? Anonymkode: a57e8...319 7
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2017 #13 Skrevet 5. mai 2017 Verden hadde blitt veldig kjedelig om der bare var menn, skulle vi bare pratet med andre menn for alltid?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 TS, uten kvinner ingen kvinneguide. Hadde det blitt noe igjen av livet ditt uten? Anonymkode: ccf42...933 10
Gjest gjestvest Skrevet 5. mai 2017 #15 Skrevet 5. mai 2017 Gi meg nummeret til mora di, TS. Jeg skal bare hilse.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #16 Skrevet 5. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn trenger vi for: Sæd Artige samtaler Om ikke dette er bedre enn det jeg har skrevet opp for kvinner, så vet ikke jeg. Anonymkode: 7ca45...c5e 1. Vi trenger ikke sæd for å reprodusere oss. Vi greier faktisk å lage barn ved å befrukte egg med nye egg. Snart vil mennene dø ut, de er unødvendige. 2. Artige samtaler er for det første ikke forbeholdt de som er født med penis. Og for det andre er det heller ikke nødvendig. Anonymkode: 3b0db...1e2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #17 Skrevet 5. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn trenger vi for: Sæd Artige samtaler Om ikke dette er bedre enn det jeg har skrevet opp for kvinner, så vet ikke jeg. Anonymkode: 7ca45...c5e Sæd har vi allerede. Uten menn hadde det jo ikke vært hverken verdenskriger eller så mye kriminalitet som vi har i dag, så skal vi først diskutere hvem vi trenger minst i verden er det jo menn. Anonymkode: abcee...d38 2
lillesky Skrevet 6. mai 2017 #18 Skrevet 6. mai 2017 Tråden er ryddet for personangrep. /lillesky (mod)
hocane Skrevet 7. mai 2017 #19 Skrevet 7. mai 2017 (endret) På 5.5.2017 den 20.46, AnonymBruker skrev: Det er egentlig bare tre ting vi i dag trenger kvinner for: Nei. Vi er avhengige av dem i omsorgsyrker. Kvinner er en veldig viktig del av ethvert balansert samfunn. Endret 7. mai 2017 av hocane
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #20 Skrevet 7. mai 2017 På 5.5.2017 den 21.28, AnonymBruker skrev: 1. Vi trenger ikke sæd for å reprodusere oss. Vi greier faktisk å lage barn ved å befrukte egg med nye egg. Snart vil mennene dø ut, de er unødvendige. 2. Artige samtaler er for det første ikke forbeholdt de som er født med penis. Og for det andre er det heller ikke nødvendig. Anonymkode: 3b0db...1e2 Vi kan nok snart fremstille egg kunstig, så snart vil kvinner dø ut. De er unødvendige. Anonymkode: 546b5...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå