Gå til innhold

Hvor viktig er sex for dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mine 2 siste forhold, hadde vi bare helt fantastisk sex, utrolig lidenskapelig, masse sex, og bare helt fantastisk sex.

Nå dater jeg, og håper og finne en kjæreste. Men har hatt sex med 2 av de jeg har datet, og det var dårlig sex, så jeg mistet interessen. Nå dater jeg en ny, men bare blir ikke så følelsesmessig involvert, for vil finne ut om han er bra i senga. Men er jo litt redd for, at jeg ender opp med å ha sex med mange menn, men aldri finner en som er bra nok i senga.

Så hvor viktig er sex for dere? Dumper dere personen, hvis det ikke er bra sex?

Anonymkode: 03597...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Starten på denne tråden lover ikke godt for en voksen uerfaren mann.

Anonymkode: 69617...7c8

Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Heh, sex er som alt annet noe som må jobbes med

Så lenge vedkommende er villig til å lære, så spiller det ingen rolle for meg.

Siste dama jeg rota meg borti skjønte fort at jeg ikke var klar for forhold, men insisterte på å beholde meg som elsker selv om hun fant seg en kjæreste. Så jeg er ikke redd for å ikke kunne prestere.

Skjønner ikke hvorfor though, jeg er jo elendig i senga

AnonymBruker
Skrevet

Ikke viktig. Sånn i det hele tatt. Klarer meg finfint uten! Sex er kjedelig. 

Greit 1 gang i året eller to. Jeg har en kjæreste, har nesten utelukkende sex for å smelle igjen maset om sex og sutringa over at han ikke får utløsning

Anonymkode: d99aa...963

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Bra sex er essensielt, uten det intet forhold. Men kan ikke si det henger sammen med erfaring i det hele tatt. Alt kan læres, men er man en dårlig match så er man en dårlig match.

Skrevet
Akkurat nå, Den Lille Heksa skrev:

Bra sex er essensielt, uten det intet forhold. Men kan ikke si det henger sammen med erfaring i det hele tatt. Alt kan læres, men er man en dårlig match så er man en dårlig match.

Helt enig. 

Og kjemi og det at man tenner på hverandre har mye mer å si enn erfaring og "skills".

For meg er sex kjempe viktig i et forhold. Det handler om nærhet til den andre. Det er noe man deler bare seg imellom. Det som gjør en til kjærester. Det er selvfølgelig mye annet også som er en del av forholdet, men jeg vil si at sexen er limet.

Har en kjæreste jeg heldigvis klaffer veldig med :nori:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, -lykke- skrev:

Helt enig. 

Og kjemi og det at man tenner på hverandre har mye mer å si enn erfaring og "skills".

For meg er sex kjempe viktig i et forhold. Det handler om nærhet til den andre. Det er noe man deler bare seg imellom. Det som gjør en til kjærester. Det er selvfølgelig mye annet også som er en del av forholdet, men jeg vil si at sexen er limet.

Har en kjæreste jeg heldigvis klaffer veldig med :nori:

Limet... så de dype, lange og filosofiske samtalene i de sene nattetimer er ikke limet? 
Kjærligheten er ikke limet? 

Sex er kun et symptom. Ofte på testosteron. 

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Limet... så de dype, lange og filosofiske samtalene i de sene nattetimer er ikke limet? 

For normale mennesker er sex driften den sterkeste etter det å spise. Så at dette er viktig er det bare ikke tvil om, det er limet sammen med kjærligheten. Uten dette limet kan en av partene fort komme til å søke den "nærheten" hos andre. Altså oppskriften på utroskap. Det er så få som faktisk forstår denne mekanismen i et forhold. Skorter det på dette, burde alarmklokkene gå automatisk. Det er jo noen unntak der man etter et langt forhold kommer ut for skader/ sykdom som gjør at sex ikke kan fungere som normalt. Men det er jo litt annerledes, da trer kjærligheten inn som limet man må satse på bærer det hele.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første gangene jeg og kjæresten min hadde sex, så var det utrolig kjedelig. Han ville bare ligge over meg og ha skikkelig slowmotion-sex. Men da vi ble bedre kjent, så åpnet han seg mer om hva han likte, endte med at vi utforsket mye sammen og disse 5 årene har vi hatt, og har fortsatt, så deilig sex at jeg nesten tørner :rodmer:

Anonymkode: 59644...e91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex er viktig. Dårlig sex er avgjørende. 

Jeg gir det en gang til eller to og ser om det går seg til, han kan jo ha vært nervøs eller for sjenert til å ta seg til rette på kroppen min, men om det etter to tre ganger fortsatt ikke er bra og han ikke viser noe evne til å prøve engang så siles han ut! Dårlig sex hadde jeg nok av i tenårene så kaster ikke bort mer tid på det! 

Hint:

1) tid på foreplay ikke bare kline og grafse meg i trusa etter tjue sekunder og tro det er å kjøre på bare fordi han kjenner litt utflod. Jeg må tennes mentalt og kroppslig og jo lenger foreplay jo mer nyter jeg sexen

2) sex er så mye mer enn penetrering rett inn og ut og jukke på som en gal! Det føles kanskje godt ut for menn, men for meg som dame gir det ingenting annet enn at jeg tenker guuuud hva har jeg gjooort la det bli ferdig snart. Fingring og slikking er et must. Penetrering i stillinger som stimulerer mitt g punkt, og variasjon i tempo, trykk og metode. Ja til hofterotasjoner. Stimulering av klitoris er et must. 

3) Kroppen har så mange erogene soner, bruk de (eks ører, mage, brystvorter, hals, indre lår, legger, korsrygg) både før og under sexen, og ikke bare kna meg på puppen som en bolledeig og jukk på. 

4) kommer han for fort så får han sørge for å bruke tid på min orgasme først (ved å slikke og fingre meg til orgasme) før han stikker pikken inn og kommer og velter snorkende over på andre siden så jeg ligger igjen å ikke fikk noe ut av det og føler meg som en barbaradokke. 

5) smil, nærhet og respektfull oppførsel etter sexen og ikke bare wam bam thank you mam. 

Eksempel: En god elsker slikker og klitorisstiumlerer meg til orgasme først. Så kan han få knulle, og da er jeg mer sensitiv siden jeg allerede har kommet en gang, og nyter penetreringen mer. Han eller jeg kan så legge to fingre på klitten å stimulere den mens vi knuller sånn at jeg får en orgasme til, gjerne samtidig som han om vi greier. Er han kort i avtrekkeren og vet at han kommer fort så legger han inn pauser i penetreringen og stopper egen stimuli noen sekunder  eller minutter, men fortsetter min stiumuli, ved at han går ned å slikker meg i penetreringspausen eller legger seg enten foran bena mine  i slikkeposisjon eller ved siden av meg og  fingrer meg, før han går fortsetter å knulle meg igjen - vi alle vet at kvinner trenger lenger tid for å bygge opp en orgasme.

Ekstra god elsker fingerknuller meg til g punkts orgasme som orgasme nr 3 og evn fire og fem ;)

Anonymkode: 87537...07a

• Liker 4
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir det en gang til eller to og ser om det går seg til, han kan jo ha vært nervøs eller for sjenert til å ta seg til rette på kroppen min, men om det etter to tre ganger fortsatt ikke er bra og han ikke viser noe evne til å prøve engang så siles han ut! Dårlig sex hadde jeg nok av i tenårene så kaster ikke bort mer tid på det! 

Hint:

1) tid på foreplay ikke bare kline og grafse meg i trusa etter tjue sekunder og tro det er å kjøre på bare fordi han kjenner litt utflod. Jeg må tennes mentalt og kroppslig og jo lenger foreplay jo mer nyter jeg sexen

2) sex er så mye mer enn penetrering rett inn og ut og jukke på som en gal! Det føles kanskje godt ut for menn, men for meg som dame gir det ingenting annet enn at jeg tenker guuuud hva har jeg gjooort la det bli ferdig snart. Fingring og slikking er et must. Penetrering i stillinger som stimulerer mitt g punkt, og variasjon i tempo, trykk og metode. Ja til hofterotasjoner. Stimulering av klitoris er et must. 

3) Kroppen har så mange erogene soner, bruk de (eks ører, mage, brystvorter, hals, indre lår, legger, korsrygg) både før og under sexen, og ikke bare kna meg på puppen som en bolledeig og jukk på. 

4) kommer han for fort så får han sørge for å bruke tid på min orgasme først (ved å slikke og fingre meg til orgasme) før han stikker pikken inn og kommer og velter snorkende over på andre siden så jeg ligger igjen å ikke fikk noe ut av det og føler meg som en barbaradokke. 

5) smil, nærhet og respektfull oppførsel etter sexen og ikke bare wam bam thank you mam. 

Eksempel: En god elsker slikker og klitorisstiumlerer meg til orgasme først. Så kan han få knulle, og da er jeg mer sensitiv siden jeg allerede har kommet en gang, og nyter penetreringen mer. Han eller jeg kan så legge to fingre på klitten å stimulere den mens vi knuller sånn at jeg får en orgasme til, gjerne samtidig som han om vi greier. Er han kort i avtrekkeren og vet at han kommer fort så legger han inn pauser i penetreringen og stopper egen stimuli noen sekunder  eller minutter, men fortsetter min stiumuli, ved at han går ned å slikker meg i penetreringspausen eller legger seg enten foran bena mine  i slikkeposisjon eller ved siden av meg og  fingrer meg, før han går fortsetter å knulle meg igjen - vi alle vet at kvinner trenger lenger tid for å bygge opp en orgasme.

Ekstra god elsker fingerknuller meg til g punkts orgasme som orgasme nr 3 og evn fire og fem ;)

Hva faen, jeg sitter i møte her. Nå er jeg litt våt i boksern av å lese denne beskrivelsen. 

FAEN

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Hva faen, jeg sitter i møte her. Nå er jeg litt våt i boksern av å lese denne beskrivelsen. 

FAEN

Ehokei det var ikke intensjon at det skulle bli runkepost. Mer en konstruktiv hjelpende guide til de som lurer på om de er gode elskere eller ikke, og de som vet at de ikke er det sånn at de kan få en ærlig pekepinn på hva de kan gjøre for at sexen skal opplevelsen bedre for kvinnen. Alle kvinner er jo individuelle, så ligger man med hverandre over tid er det naturlig å spørre henne rett ut når man er bedre kjent hva hun liker og hvordan hun liker det, men denne "guiden" vil jeg si er en grei starter og vil gi god respons i form av bekreftende blikk og ikke-bortkasta orgasmer (for kvinnen) som gjør at hun vil fortsette å ha sex med deg. 

Husk at en kvinne som er usikker på seg selv og vil "imponere mannen" eller kjeder seg alltid kan fake, og mange trenger faktisk lyd for å tenne (sånn som jeg) så det at en kvinne stønner sier ikke nødvendigvis noe om du er god i senga eller ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hint:

Hva gjør du for mannen? 🤔

Anonymkode: bd3c0...e13

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, slike samtaler kan man også få hos venner. Sex er den ene tingen man ikke kan få andre steder når man er i et forhold. Jeg dumper om vi mangler kjemi. Og det har ingenting med erfarenhet å gjøre, kjemi kan man ha uten at noen er erfaren. Har vi ikke like høy sexlyst er det også bare å avslutte, gidder ikke starte et liv med frustrasjon. 

Uten god sex har jeg ingen grunn til å være i et forhold, da kan vi heller være venner. 

Anonymkode: c9561...f48

• Liker 5
Gjest flaggermuskongen
Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du for mannen? 🤔

Anonymkode: bd3c0...e13

Lar han få lov til å ha sex med henne. Er det for dårlig er det rett ut. Og så kommer neste mann som er heldig nok til å gi henne masse nytelse. Han er jo tross alt sååååå heldig. :fnise:

Endret av flaggermuskongen
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehokei det var ikke intensjon at det skulle bli runkepost. Mer en konstruktiv hjelpende guide til de som lurer på om de er gode elskere eller ikke, og de som vet at de ikke er det sånn at de kan få en ærlig pekepinn på hva de kan gjøre for at sexen skal opplevelsen bedre for kvinnen. Alle kvinner er jo individuelle, så ligger man med hverandre over tid er det naturlig å spørre henne rett ut når man er bedre kjent hva hun liker og hvordan hun liker det, men denne "guiden" vil jeg si er en grei starter og vil gi god respons i form av bekreftende blikk og ikke-bortkasta orgasmer (for kvinnen) som gjør at hun vil fortsette å ha sex med deg. 

Husk at en kvinne som er usikker på seg selv og vil "imponere mannen" eller kjeder seg alltid kan fake, og mange trenger faktisk lyd for å tenne (sånn som jeg) så det at en kvinne stønner sier ikke nødvendigvis noe om du er god i senga eller ikke. 

Nei for all del. Det var en god pekepinn. Men det ga meg bilde av hva jeg faktisk liker å gjøre, og så begynte jeg fantasere om ei jente. Og så satt jeg der med en halvfeit en. 

Hva gjør du for mannen? 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, dype, lange og filosofiske samtaler er absolutt viktig. Det skaper også nærhet. Men hvis man er sammen med noen i mange år blir disse samtalene kanskje ikke tatt så ofte som i starten. Hverdagen er hektisk osv. Gode, dype samtaler er selvfølgelig viktig, men jeg for min del kunne ha tolerert at de ikke oppsto så ofte. La oss si i hektiske perioder så forekommer de kanskje bare 1-2 ganger i måneden? Jeg kunne aldri ha hatt sex bare 1-2 ganger måneden (med unntak av sykdom/barseltid og lignende). Jeg velger heller sex så og si hver dag, og dype samtaler 1-2 ganger i måneden, enn motsatt.

Begge deler er for så vidt viktige i et forhold, og jeg ville ikke vært i et forhold hvor noen av delene var fraværende. Men det er gjennom sex jeg føler jeg kommer virkelig nært mannen. Og de virkelig gode samtalene kommer jo også når man ligger og koser i senga etter skikkelig bra sex.

Uansett, hele poenget er: sex er for meg veldig viktig i et forhold. Dør sexlivet ut, så vil jeg ut (for å si det sånn)

AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk for svar. Ser at jeg ikke er den eneste, som synes sex er viktig. Og jeg har gjerne sex med de, mer enn en gang, for å se om det blir bedre. Men dette er menn i 40 årene, og hvis de ikke aner hva de holder på med, eller han ene hadde mikro penis. Da er det ikke mye man får gjort.

Og selvfølgelig gjør jeg noe for mannen og, jeg ligger da ikke bare og mottar, jeg er en aktiv part jeg og, så elsker jeg å suge.

Anonymkode: 03597...e79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, slike samtaler kan man også få hos venner. Sex er den ene tingen man ikke kan få andre steder når man er i et forhold. Jeg dumper om vi mangler kjemi. Og det har ingenting med erfarenhet å gjøre, kjemi kan man ha uten at noen er erfaren. Har vi ikke like høy sexlyst er det også bare å avslutte, gidder ikke starte et liv med frustrasjon. 

Uten god sex har jeg ingen grunn til å være i et forhold, da kan vi heller være venner. 

Anonymkode: c9561...f48

Kan jeg spør, hvordan dumper du de da? Hva sier du? Hvis tilfelle er at det bare er sexen som ikke stemmer?

Anonymkode: 80612...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...