Gå til innhold

Er du også ute etter en treningspartner eller er venn?

Gjest24

Anbefalte innlegg

Hei 🙂 Så hyggelig at du tar deg tid til å lese innlegget, håper du også liker det du leser 🙂

Jeg er en treningsglad person, men som har trent alene i ganske lang tid. Har følt mer og mer at jeg ønsker å trene med en eller flere, både for det sosiale, men også det å kunne pushe hverandre og samtidig ha det gøy. Jeg trener både på studio og utendørs, men nå som det blir varmere ute, så blir der mer og mer utetrening. 

Kort om meg: Studerer i Oslo, er 24 år, mann. Vil beskrive meg som en positiv, blid, eventyrlysten, rolig og trivelig person. Kan også si at jeg bor på Kjelsås, så om du bor i nærheten så er jo det et ekstra pluss.

Utenom treninga så er jeg glad i å bla gå på kino, gå turer både i fjellet og i naturen generelt, sportsinteressert, filmkvelder med god mat og drikke. En fest en fest en gang i blant er også hyggelig. Glad i å lære meg nye ting, noe jeg bla vil lære meg er klatring og dansing. Er også en sofagris i blant, så rolige kvelder nå og da er også helt perfekt 😉 Er ikke vond å be med på ting, er med på det aller meste 🙂

Har ikke så mange kriterier til hva jeg er ute etter, er ganske åpen for å møte de fleste som er interessert. Ser etter både menn og kvinner mellom 18 og 30 år. Det er heller ikke så viktig du bor, bare det er i en ålreit reiseavstand.

Så om du kunne tenke deg en treningspartner eller er ute etter nye bekjente/en ny venn, ikke vær redd for å sende meg en melding. Jeg biter ikke! Hver melding mottas med stor takk 🙂

Endret av Gjest24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...